חברת סלקום הציגה רווח שנתי נקי של 157 מיליון שקלים - נסיקה של 481% לעומת הרווח הנקי שהציגה בשנת 2021, אשר עמד על 27 מיליון שקלים בלבד. זהו הרווח הנקי הגבוה ביותר של חברת הסלולר מזה שמונה שנים.
הכנסות הקבוצה הסתכמו ב-4.3 מיליארד שקל לעומת 4.1 מיליארד שקל בשנת 2021- עלייה של 4.9%. סלקום הציגה צמיחה במצבת מנויי האינטרנט אשר גדלה ל-323 אלף מנויים. מעל מחצית לקוחות האינטרנט של סלקום מחוברים לתשתית סיבים. בהקשר זה רשמה החברה גידול של 40% במספר מנויי הסיבים לעומת שנת 2021 והם עמדו בסוף 2022 על 188 אלף מנויים.
סלקום רשמה ירידה בהיקף החוב נטו מכ-2.15 מיליארד שקל בשנת 2021 לכ-2.05 מיליארד שקל בשנת 2022, ירידה של כ-100 מיליון שקל.
הרווח הגולמי ממכירות ציוד הקצה לשנת 2022 עמד על 201 מיליון שקל לעומת 183 מיליון שקל בשנת 2021- עלייה של כ-10%. ההכנסות מציוד הקצה הסתכמו בכ-1.19 מיליארד שקל, לעומת 1.16 מיליארד שקל בשנת 2021, עלייה של כ-30 מיליון שקל.
לדברי דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, התוכנית האסטרטגית של סלקום משתקפת בבירור בתוצאות שנת 2022. "שדרגנו את הרשת הסלולרית וביצענו פריסה נרחבת של רשת דור 5, שנת שיא במכירות ציוד הקצה והמגזר העסקי, לצד השקעה ברמת השירות וחווית הלקוח. סלקום מציגה עלייה ברווחיות מהמגזר הנייד לצד הפחתה בשיעורי הנטישה וצמיחה בכמות מנויי הסיבים, כאשר כיום סלקום היא החברה עם פוטנציאל הגישה הגדול ביותר בשוק התקשורת לתשתיות סיבים בישראל - מעל 2 מיליון משקי בית", אמר.