X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חוזה שימנע איסורים הלכתיים
בעקבות הביקוש: חוזה מיוחד להבטחת התאמת הדירה לשבת
מכון צומת להלכה וטכנולוגיה ניסח מסמך מיוחד עבור מי שרוצה לוודא מול הקבלנים והיזמים שהדירה החדשה מותאמת לשבת "בעקבות פניות רבות שהגיעו מהשטח"

מכון צומת להלכה וטכנולוגיה הכין חוזה מיוחד לשימוש הציבור הרחב הרוצה להבטיח את התאמת הדירה החדשה לשבת. בתקופה האחרונה עסקו במכון צומת בסוגיית הבנייה החדשה והאתגרים הטכנולוגיים העלולים להיות בעיתיים בשבת. לפני מספר חודשים פרסם המכון מדריך בנייה המפרט את כל האתגרים וההתאמות האפשריים למערכות הטכנולוגיות הרבות הקיימות כיום בבנייה המודרנית העלולות להביא לחילול שבת, ההתאמות עבור אותם האתגרים והפרטים שיש לשים לב אליהם כאשר עורכים הסכם לרכישת דירה כדי למנוע את האיסורים ההלכתיים בצורה יעילה וזולה.
כעת, לאחר שהמודעות לבעיות עלתה, החלו לזרום למכון צומת פניות של לקוחות המעוניינים בדירה מותאמת לשבת, אך כשהגיעו לעריכת החוזה מול הקבלנים, לא ידעו מה לבקש.
בשל הביקוש, החליטו במכון להרים את הכפפה, ובעזרת עורכי הדין של המכון (משרד בן דוד - אברהם - הכהן) ניסחו חוזה-תוספת להסכם מכר. החוזה למעשה מפרט את תהליך הליווי שמציע מכון צומת עבור רוכשי הדירות, הכולל שיחות עם היזמים וקבלני המשנה, על-מנת להתאים את המערכות השונות בבניין ובדירה לשבת.
ראש מכון צומת הרב מנחם פרל אמר כי "בתקופה האחרונה עסקנו בפיתוח התאמות הלכתיות לכל מערכות הבית. בבנייה המודרנית של בתים ודירות, משולבות כיום טכנולוגיות חדשניות רבות כבר ברמת התכנון והבנייה. במקרים רבים מצוידות מערכות אלו בחיישנים אלקטרוניים רגישים, ה'עוקבים' אחר הדיירים, ומגיבים בפעולות חשמליות בהתאם, וכך למעשה עלול המשתמש להפעיל מערכות חשמליות בשבת, מבלי שהוא אפילו מודע לכך. לאחר שהמודעות לבעיות עלתה, ובעקבות פניות רבות שהגיעו מהשטח, החלטנו לנסח לטובת הציבור הרחב חוזה שיבטיח את ההתאמות אל מול הקבלנים והיזמים. המסמך מיועד לכל מי שרוצה".

להורדת החוזה
תאריך:  12/03/2023   |   עודכן:  12/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעקבות הביקוש: חוזה מיוחד להבטחת התאמת הדירה לשבת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
בלשכה המשפטית הדגישו: "קיומה של ביקורת שיפוטית גם במינוי שרים יש בה כדי לתרום לתפקידו החשוב של בית המשפט בשמירה על אמון הציבור בשלטון, וכן לחובה לקבוע בלמים גם לצרכים הפוליטיים"    ח"כ ארבל: "עילת הסבירות היא עילת סלקטיבית כשמדובר במינויי שרים"
מירב ארד
ביקר את החלטתה להקפיא את הדחת ניצב עמי אשד: "מישהו אחר מלבד הממשלה יפקח על שמירת החוק והסדר?    על המגעים לפשרה בנושא הרפורמה אמר: "הקריאות החוזרות ונשנות שלנו להידברות לא זכתה לשום מענה מהאופוזיציה"
עידן יוסף
נציב פניות הציבור קיבל את תלונת התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית, אך בחר שלא לנקוט עיצומים כנגד חברת החדשות    חברת החדשות: "לא הייתה כל כוונה לפגוע ברגשותיו ואנו מצרים על כך אם נפגע"
מירב ארד
הזהיר כי ממחירים הרסניים אם הממשלה לא תקבל את פסיקת בית המשפט העליון    הוסיף: מי שנמצא ב"קו ההגנה הראשון" על ערכי מגילת העצמאות הם מוסד היועץ המשפטי לממשלה ובית המשפט העליון
מירב ארד, איציק וולף
עוד סיכם בן-גביר עם הליכוד כי חוק החסינות יידחה לשבוע בלבד בשבוע במטרה לבצע בו כמה שינויים ולהביא להביא מומחה למשפט בינלאומי כדי שיתן את חוות דעתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il