|
|
המודל עבר הכשרה מקיפה המאפשרת לתת לכל משתמש דירוג לפי מידת הסיכון, ולשנות לפי מידת הסיכון את הרכב המסרים השיווקיים שהם מקבלים. במקום מסרים פרסומיים גרידא, המהמרים הללו יקבלו מסרים ממוקדים המעודדים אותם לקחת הפסקה, להפחית את סכום ההימור או לקבל עזרה. במקביל, המערכת מעדכנת את חברות ההימורים כך שיעניקו למהמר תשומת לב מיוחדת ויבדקו האם יש צורך בהתערבות. המערכת נמצאת כיום בשימוש על-ידי חברות המשחקים הגדולות בעולם כולל BetMGM, Penn National Gaming ו-Rush Street Interactive.
|
|
|
יונתן ענבר [צילום: יח"צ Optimove]
|
|
לדברי יונתן ענבר, מנהל שירותים אסטרטגיים באופטימוב, "מעקב אנושי אחר התנהלות המהמרים וזיהוי מקרי סיכון מצריך כוח אדם רב והכשרה ממושכת ואין אפשרות מעשית לעשות זאת. בנוסף, אנשים שיעסקו בכך יסבלו מהטיות אנושיות בהחלטותיהם. חברות מסוימות משתמשות בשיטות מיושנות כמו שאלוני הערכה עצמית, שאיש לא יכול למלא באובייקטיביות. האלגוריתם שפיתחנו אוסף נתונים ממקורות רבים, כולל עסקות קודמות, משחקים שהמהמר מתמקד בהם, ניתוח אינטראקציות עם שירות הלקוחות ועוד. חובה להכיר את האדם הספציפי, מאחר שסכום הימורים שיכול להיות משמעותי וגורלי עבור אדם אחד, יכול להיות זניח למהמר בעל אמצעים". הפלטפורמה של אופטימוב היא מענה לצורך של חברות ההימורים לשמור על המהמרים שלהן, הן בשל הדרישות האסדרתיות והן בשל רצונן לשמור על לקוחותיהן לטווח ארוך. מהמר שקורס כלכלית הוא מחוץ למשחק, תרתי משמע. אירועים כאלה יוצרים שם רע לענף והשפעה שלילית על העולם, דבר שאיש לא רוצה. כיום לא מספיק למהמרים לחתום רשמית על טפסי ויתור חוקיים בעת ההרשמה לאתר, ויש צורך בצעדים מעשיים לזיהוי וטיפול במקרים מסוכנים.
|
|
|
בנוסף למתן פתרונות AI לתעשיית ההימורים, אופטימוב מפתחת גם פלטפורמה המשרתת 500 חברות בתחומי הקמעונאות, הספורט, המשחקים, הסחר האלקטרוני, התקשורת והשירותים הפיננסיים בניהול אסטרטגיות שיווק CRM ללקוחות קיימים בקנה מידה גדול. הפלטפורמה יכולה להתאים אלפי קמפיינים למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים עם מסר מדויק, תזמון ושימוש בערוץ השיווק האופטימלי. הפלטפורמה משמשת כיום להעברת יותר מ-81 מיליארד מסרים מותאמים אישית בכל שנה, ועוזרת למותגים ולחברות להגדיל את הרווח הנקי והממוצע מלקוחותיהם לאורך מערכת היחסים שלהם עם החברה ביותר מ-33%. אופטימוב היא חברה חדשנית שהוקמה בשנת 2009 על-ידי פיני יקאל, המכהן כמנכ"ל, ומונה כיום 440 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדים בארה"ב ובאירופה. הגישה של החברה לשימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה לפתרון בעיות בעולם האמיתי הוכחה כיעילה ביותר ועוזרת לשפר את חייהם של אנשים בכל רחבי העולם.
|
|