X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוונות טובות [צילום: עמותת "למען חיות הבר"]
פרחוני העורבים בסכנה עקב התערבות בני אדם
בכל שנה מובאים אל עמותת "למען חיות הבר" מאות עורבים שלא לצורך, מפני שאנשים מודאגים לא פירשו נכון את מצבם "אוספים אותם ומנסים להאכיל ולהשקות אותם, מה שעלול, למרות הכוונות הטובות, לגרום למותם"
יפעת גדות עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
עדיין רכים [צילום: עמותת "למען חיות הבר"]

גוזל העורב מטופל על-ידי הוריו בקן כ-30 ימים, ולאחר מכן הוא ״פורח״ מהקן ומתחיל את הפרק הבא בחייו, כפי שקורה במינים רבים של ציפורים. הפרחון כפי שנקרא, אומנם עוזב את הקן אך הוריו ממשיכים להשגיח ולהגן עליו, להאכיל אותו, וללמד אותו תקשורת, תעופה וכישורים אחרים.
אביהוא שרווד, יו"ר עמותת "למען חיות הבר": "באביב אפשר לראות פרחוני עורבים המקפצים על הקרקע ומנסים לפרוש כנפיים ולהמריא, חסרי ישע למראית עין. אנשים החושבים בטעות שהם נפלו מהקן או ננטשו על-ידי הוריהם, או שחתולים בקרבת מקום מסכנים אותם, אוספים אותם ומנסים להאכיל ולהשקות אותם, מה שעלול, למרות הכוונות הטובות, לגרום למותם.
אז קבלו צפירת הרגעה – מדובר בשלב טבעי לחלוטין בהתפתחותו של העורב הצעיר, שבו הוא לומד להתמודד עם העולם ועם הסכנות שבו. העורבים הבוגרים עומדים על המשמר ויודעים להגן על הפרחון, אפילו מחתול רעב. למעשה, זהו מקורם של המיתוסים על עורבים שתוקפים בני אדם. בדיוק כמו אנשים החושבים שילדיהם בסכנה, העורבים ההורים מנסים להגן על הצאצא שלהם, ולכן הם צורחים וחגים מעל הגורם הנראה להם מאיים בניסיון להרחיק אותו".
הנה כמה סימנים שיסייעו לכם לזהות פרחון: מלבד ממדי הגוף הקטנים מאלה של עורב בוגר, לפרחון יש עיניים כחלחלות, צדי המקור שלו ורדרדים ועדיין רכים, ומעטה הנוצות שעל גופו עוד לא שלם.
אם בכל זאת אספתם פרחון של עורב, החזירו אותו בהקדם למקום שבו מצאתם אותו, להורים המחכים לו. תדעו שאתם במקום הנכון כשתשמעו קריאות של עורבים שרוצים לקבל את הילד שלהם בחזרה. שימו את הפרחון על הקרקע או על ענף של עץ, אבל קחו בחשבון שהוא עשוי לקפוץ שוב אל הקרקע, כי שם הוא אמור להימצא בתקופה זו של חייו.
אם אתם חוששים שהפרחון פצוע, חולה או נמצא בסכנה ממשית, פנו אל עמותת למען חיות הבר כדי לקבל הנחיות לפני שאתם אוספים אותו. התערבות אנושית לא הכרחית בשלב הרגיש הזה עלולה לפגוע בהתפתחותו של הפרחון.

לא למהר לאסוף [צילום: עמותת "למען חיות הבר"]
לסיוע בפעילות עמותת "למען חיות הבר" - אתר העמותה
תרומה | For The Wildlife | למען חיות הבר הצלת חיות בר
תאריך:  10/04/2023   |   עודכן:  10/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרחוני העורבים בסכנה עקב התערבות בני אדם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
הסתיימה פגישת תיאום נוספת בין הצוותים המקצועיים של הסיעות לצוות בית הנשיא    הוסיפו: "לא נתפשר על עיגון זכוות יסוד לאזרחים"
איציק וולף
מספר המחשבים האישיים שנשלחו ממפעלי הייצור המובילים ללקוחות צנח בתחילת 2023 בשיעור של 29%    משלוחי מחשבי המק של אפל צנחו ב-40.5% וחברת דל רשמה ירידה של 31%
איציק וולף
הנספח של ההסכם החדש בין ממשלות ישראל ופולין כולל רשימת מוזאונים מומלצים על-ידי הפולנים לביקור משלחות ישראליות    בין המוזאונים - אתרים שמהללים פולנים שרצחו יהודים במלחמה ואחריה    אין הכרח שהתלמידים יבקרו במוזאונים הבעייתיים    משרד החינוך: בתי הספר יבחרו מתוך הרשימה אתר אחד בלבד
מירב ארד
במסגרת העסקה תרכוש יוון טילי ספייק ימיים, אוויריים ויבשתיים מתוצרת חברת רפאל    למעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם משתמשות בטילי הספייק, מתוכן 19 מדינות האיחוד האירופי ומדינות ברית נאט"ו
מירב ארד
תחת אבטחה כבדה ישתתפו לא פחות מ-7 שרים וכ-20 חברי כנסת בצעדה אל המאחז אביתר שבשומרון    הצעדה תחל בשעה 12:00 מצומת תפוח עד הכניסה למאחז    ח"כ ביסמוט: "חשוב לחזק את אחיי המתישבים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il