X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פיגוע ירי סמוך לאתר יד לבנים [צילום ארכיון: מועצה אזורית שומרון]
פצוע קל בפיגוע ירי מרכב חולף
גבר בן 28 נפצע כשמחבל פלשתיני ירה לעבר קבוצת רצים בוואדי חרמיה שבשומרון המחבל נמלט וכוחות צה"ל מבצעים חסימות בניסיון ללכוד את המחבל

גבר בן 28 נפצע קל בידו כשמחבלים ירו לעבר קבוצת רצים בוואדי חרמיה שבין היישובים שילה ועפרה בשומרון. צוות של מגן דוד מעניק לפצוע טיפול במקום.
ממגן דוד אדום נמסר כי מדובר במחבל שפתח בירי לעבר קבוצת רצים במהלך ריצה לזכר הנופלים, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר בן 28 במצב בינוני עם פציעה מירי ביד.
"כשהגענו למקום ראינו גבר בן 28 בהכרה מלאה כשהוא סובל מפציעה ביד, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל טיפול תרופתי לכאב ועצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו לבית החולים שערי צדק כשמצבו בינוני ויציב", סיפרו חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א שמואל הראל ופראמדיקית מד"א עדן כהן.
הפיגוע בוצע מרכב פלשתיני חולף, ככל הנראה מתוך מונית פלשתינית והתרחש כעשרים דקות לפני שנפתח טקס הזיכרון השנתי שמקיימת המועצה האזורית מטה בנימין באתר המשטרה הבריטית בוואדי חרמיה, שבו בוצע לפני כ-20 שנה פיגוע ירי קטלני. כוחות של צה"ל מבצעים חסימות בכבישים באזור, בניסיון לאתר את המחבלים היורים ובניסיון ללכוד אותם.
הפיגוע מתרחש פחות מיממה לאחר פיגוע הדריסה שביצע תושב מזרח ירושלים בשכונת מחנה יהודה במרכז ירושלים. מבית החולים שערי צדק נמסר הבוקר כי מצבו של הפצוע בן ה-80 שנפצע בפיגוע ממשיך להיות קשה ולא יציב. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים. מצבה של הפצועה בת ה-30 שנפגעה בפיגוע - בינוני.

תאריך:  25/04/2023   |   עודכן:  25/04/2023
+המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים עבד במוסך בעיר
23:36 25/04/23  |  עידן יוסף

המחבל חאתם אבו נג'מה, שביצע את פיגוע הדריסה (ב') במרכז ירושלים עבד במוסך בשכונת גבעת שאול. כוחות הביטחון חקרו את בעל המוסך, וממנו יצא לפיגוע. הבעלים ויתר עובדי המוסך הביעו תדהמה ואמרו כי לא היו שום סימנים מוקדמים לכך. דבריהם, אבו נג'מה עבד בגבעת שאול מספר שנים ומוכר בידי עובדים רבים במוסכים בסביבה.
בתקופה האחרונה המחבל הרבה להעלות לפייסבוק תכנים איסלאמיים ובהם למשל דרשה של שייח' שמדבר על כך שכל העולם צריך להיות מוסלמי. הרשומה האחרונה, ערב הפיגוע, היא וידאו של סורת אל פג'אר, שיוצאת נגד ה"כופרים" ומי שאינו הולך בדרך האיסלאם, ועל יום המוות (הקול היהודי).

+"בזמן שישראל אבלה - תשמיעו שקרים בוטים נגדה"
18:36 25/04/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שגריר ישראל באו"ם האשים את מועצת הביטחון באנטישמיות לאחר שנמנעה משינוי מועד דיון מיוחד בסוגיה הפלשתינית שנקבע ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה  ▪  הקריא שמות נרצחים בפיגועי טרור, הדליק נר נשמה ויצא מהאולם

טקס המשואות מהר הרצל
השגריר ארדן. שמות נרצחי השנה החולפת [צילום: UNTV]
+פצוע הירי בכביש 60 מטופל בהכרה מלאה בהדסה עין כרם
10:37 25/04/23  |  איציק וולף

אל יחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם פונה בן 28 עם פגיעת ירי בזרוע, מאירוע ירי בכביש 60. מבית החולים נמסר כי מצבו בינוני שהוא בהכרה מלאה ושהוא עובר בשעה זו בדיקות הדמיה.

+מצבו של בן ה-80 שנפצע בפיגוע עדיין קשה ולא יציב
07:53 25/04/23  |  איציק וולף

מצבו של הפצוע בן ה-80 שנפגע אתמול בפיגוע הדריסה במרכז ירושלים עדיין קשה ולא יציב. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק. כך נמסר הבוקר (יום ג', 25.4.23) מבית החולים. מצבה של הפצועה הנוספת מן הפיגוע המאושפזת בבית החולים, אישה כבת 30, הוא בינוני ויציב.

+חוק אורי אנסבכר
07:21 25/04/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

במקום להחיות את עונש המוות למחבלים אשר לא יתממש מסיבות רבות ובהן משמעותיות, ראוי למחוקקים לפעול לחקיקת חוק אשר יפסיק את הנוהג המשפטי המקובל במדינת ישראל לקציבת עונשם של מחבלים הנדונים למאסר עולם

כאב עצום [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמנואל בן-סבו
במקום להחיות את עונש המוות למחבלים אשר לא יתממש מסיבות רבות ובהן משמעותיות, ראוי למחוקקים לפעול לחקיקת חוק אשר יפסיק את הנוהג המשפטי המקובל במדינת ישראל לקציבת עונשם של מחבלים הנדונים למאסר עולם
עידן יוסף
מספר הולכי רגל נפגעו מרכב ברחוב אגריפס במרכז ירושלים    המחבל, ערבי ישראלי מאזור ירושלים, נוטרל    ארבעה פצועים - אחד במצב קשה ושלושה קל-בינוני
איתן קלינסקי
אברהם לא בא אל האנשים החיים בארץ, ילידי המקום מתוך גבהות דתית וברכה אלוקית, אלא מתוך ענווה של אדם כלפי בני אדם אחרים
איציק וולף
ראש הממשלה קיים דיון מיוחד בהשתתפות סמוטריץ', בן-גביר וגלנט ובסיומו הוחלט שהמדינה תפנה לבית המשפט העליון ותבקש דחייה נוספת בפינוי "מטעמים חסויים"
איציק וולף
הטיעון המרכזי שבגינו תבקש המדינה למחוק העתירה - אחרי תשע בקשות לדחיית התשובה: מגעים להסכם עם התושבים למציאת מקום יישוב חלופי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il