X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשרד הוקם בשנת 1972
סכסוך שותפים במשרד עורכי הפטנטים וולף-ברגמן-גולר
יהונתן טופר תובע 7.5 מיליון שקל מצבי ברגמן ורחל טיטלבוים בטענה להימנעות מתשלום המגיע לו בעת פרישתו הנתבעים: מנסה להוציא כספים באיומים; תרומתו למשרד הייתה שלילית

סכסוך שותפים במשרד עורכי הפטנטים הוותיק וולף-ברגמן-גולר, אשר הוקם בשנת 1972. השותף הפורש יהונתן טופר תובע 7.5 מיליון שקל מהמשרד ומשותפיו המנהלים, יוסף ברגמן ורחל טיטלבוים - הטוענים שהוא ניסה להוציא באיומים כספים שאינם מגיעים לו ועבר לעבוד במשרד מתחרה. התביעה הוגשה (26.4.23) לבית המשפט המחוזי בירושלים.
טופר אומר כי המשרד הוקם בידי דוד וולף, צבי ברגמן וגיל גולר; וולף נפטר בסמוך להקמתו ובשנת 2008 הוא הצטרף אליו כהכנה לפרישתם של ברגמן וגולר. בשנת 2010 נחתם הסכם שותפות חדש, ולפיו חלקו במשרד אמור היה להגיע עד כדי 31% בשנת 2019. אולם, טוען טופר, בשנת 2018 הפחיתו ברגמן וטיטלבוים את חלקו - בעיקר לטובתה של טיטלבוים - תוך הטחת האשמות חסרות בסיס, ושנה לאחר מכן אף עשקו את זכויותיו בלא להודיע לו על כך.
ביוני 2021 הודיע טופר על פרישתו מן המשרד בסיומה של אותה שנה וביקש משותפיו להגיע איתו להסכמה על התשלום המגיע לו. לטענתו, ברגמן וטיטלבוים התחמקו שוב ושוב, הציעו לו סכומים קטנים בהרבה מן המגיע לו, ובאוקטובר שעבר הודיעו שאין בכוונתם לשלם לו מאומה. לדבריו, כאשר נודע בענף שהוא עוזב את המשרד, הציע לו משרד עורכי הפטנטים ריינולד-כהן (בו עבד עד 2008) להעניק לו שירותים מקצועיים והוא נענה, רק לגבי לקוחות בהם לא טיפל במשרד וולף - כפי שמתיר לו הסכם השותפות. התביעה הוגשה באמצעות עוה"דטל מישר ועדיאל זימרן.
עודפים של 9-6 מיליון שקל בשנה
על-פי הדוחות הכספיים המצורפים לתביעה, משרד וולף רשם מאז 2008 עודפים של מיליוני שקלים אשר חולקו בין השותפים. בשנת 2020 עמד העודף על 6 מיליון שקל; ברוב השנים הסכום היה גבוה עוד יותר והגיע לשיא של 9 מיליון שקל בשנת 2010.
ההתכתבות המצורפת לתביעה כוללת את עמדתם של ברגמן וטיטלבוים, כפי שהובעה בידי בא-כוחם, עו"ד דן פרידמן. לדבריהם, חלקו של טופר הועמד על 22% בלבד בשל עבודתו הלקויה בכל המישורים וההכנסות המועטות שהניב למשרד. הוא אינו זכאי לסכומים נוספים, אלא להפך - עליו להשיב סכומים ביתר ששולמו לו בגין רווחי 2021, נאמר עוד. תרומתו למשרד הלכה ופחתה לאורך השנים, עד שהפכה לשלילית והוא משך ממנו סכומים העולים משמעותית על תרומתו.
עוד טען פרידמן, כי טופר גרם נזקים למשרד, השתמש שלא כדין ברכושו ואף חשף אותו לתביעות. הוא עבר למשרד ריינהולד-כהן מיד עם פרישתו (ואולי אף לפני כן), תוך שהוא גורם נזקים כבדים למשרד וולף, ואף נטל מן המשרד מסמכים ומאגרי מידע וממשיך להחזיק בהם שלא כדין. בהמשך טען פרידמן, כי טופר מעלה דרישות כספיות ניכרות ומופרכות, "תוך איומים מרומזים ושאינם מרומזים" ומשמיע טענות שאין בהן אמת.

תאריך:  27/04/2023   |   עודכן:  27/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סכסוך שותפים במשרד עורכי הפטנטים וולף-ברגמן-גולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משמר המשפט
איתמר לוין
שופטת בית המשפט המחוזי מרכז גזרה 30 חודשי מאסר על סוחר נשק ולא נימקה זאת - למרות שהחוק קובע עונש מינימום של 45 חודשים ודורש טעמים מיוחדים להקלה
איתמר לוין
ארבעה שופטים פסקו ושניים נוספים הסכימו: הוצאות של עד 30,000 שקל בתיקים בהם לרוב לא מקובל לפסוק הוצאות
איתמר לוין
השופט המחוזי בחיפה, אמיר טובי, גזר 12 שנות מאסר במקרה חמור של אלימות במשפחה    בית המשפט העליון התערב בהחלטתו, הפעם הרביעית תוך פחות משנתיים, והחמיר ל-15 שנים
איתמר לוין
קובעת: יש ממש בטענתו של נאשם לפיה דעתו של לארי-בבלי ננעלה לגבי עונשו, עוד לפני שקיבלה את תסקיר שירות המבחן בעניינו
איתמר לוין
צוות בין-משרדי מציע לחייב לפנות מראש לנתבע, להגדיל את האגרה, למנוע פיצוי במוצרים, להפחית הסדרי קופונים ולקבוע מנגנון לגמול ושכר הטרחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il