X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפגנת מתנחלים בכניסות לכפר אל מועייר
אין נפגעים בפיגוע ירי כושל ליד אביתר
תנועת נחלה קוראת לממשלה לאכלס את אביתר עוד לפני כניסת השבת בעקבות התעצמות הטרור - תושבי מזרח בנימין במחאה משולבת: "כתר על כפר המחבלים"

פיגוע ירי כושל סמוך לצומת אביתר. ישראלית דיווחה (יום ו', 28.4.23) על ירי פלשתיני שבוצע לעברה. למרבה המזל, היא לא נפגעה ודיווחה על כך לכוחות הביטחון.
תנועת נחלה מסרה בתגובה לפיגוע כי "ממשלת ישראל צריכה לאכלס את אביתר עוד לפני כניסת השבת. התשובה לטרור צריכה להיות יד קשה וחריפה ובמקביל הקמת ישובים חדשים במרחב וחזרה מיידית לאביתר. המשפחות מוכנות, הביורוקרטיה נגמרה, צריך רק אומץ ממשלתי".
בתוך כך, כ-150 תושבים מישובי גוש שילה ומזרח בנימין, הפגינו היום בכניסות לכפר אל מועייר שמוביל את גל הטרור בגזרת כביש אלון שהחריף בשבועות האחרונים. במהלך המחאה שהתקיימה בצומת הכניסה לכפר מכיוון ציר אלון ובכביש הגישה הראשי לכפר מכיוון עמק שילה, חסמו התושבים את הכפר לתנועת כלי רכב ערבים בדרישה ממערכת הביטחון לבצע כתר מלא על הכפר ומבצע מקיף למיגור תשתיות הטרור שהתעצמו בו.
למקום הגיעה גם חברת הכנסת לימור סון הר-מלך (עוצמה יהודית), ששכלה את בעלה בפיגוע ירי שהתרחש במקום בו התקיימה ההפגנה, וחיזקה את דרישת התושבים. "אני נמצאת כאן עם תושבים שחיים כאן במציאות ביטחונית בלתי אפשרית. אזרחים שנאלצים בכל נסיעה לסכן את חייהם וחיי ילדיהם. אני קוראת מכאן לשר הביטחון וראש הממשלה, לפעול למיגור ההפקרות והטרור ששוררים כאן בשטח. תושבי הישובים כאן אינם הפקר", אמרה.
מחאת התושבים מגיעה לאחר שבועות ארוכים בהם התרחשו רצף של פיגועי טרור בגזרה, שכללו 7 פיגועים של הטמנת מטעני חבלה בצד הכביש ומספר דומה של פיגועי ירי - מרביתם בשבוע האחרון בלבד.
"הגענו לכאן היום מלווים בתחושות קשות מאוד של הפקרת הביטחון האישי", אמר אליהו אוחיון תושב כוכב השחר. "במשך שבועות ארוכים אנו חווים כאן שגרת טרור מטורפת שאין לה אח ורע בשום גזרה אחרת ביו"ש. מטעני חבלה רבי-עוצמה שמתפוצצים מטרים ספורים מרכבי משפחות, פוגרומים המוניים על הציר וחוליית ירי שמבצעת פיגוע אחר פיגוע וממשיכה להסתובב חופשי באין מפריע".
לדבריו, "צה"ל מכיל את מרבית הפיגועים ולא מבין שאנחנו במלחמה לכל דבר ועניין. לא ייתכן שכפר קטן וקל לשליטה כמו אל מועייר יהפך לאקס טריטוריה עצמאית. אפילו כתר וחסימת הכניסות לכפר צה"ל לא עשה אפילו פעם אחת. נתיבי הבריחה פתוחים לרווחה וכל יום אנו חווים פיגוע נוסף. הכפר הזה הוא פצצה מתקתקת לכל דבר ועניין".
"אנו מצפים ודורשים מצה"ל להטיל עוד היום כתר מלא על הכפר ולפתוח במבצע מקיף כנגד תשתיות הטרור שבו, עד למיגורם המוחלט. ביטחון אישי לכל תושב זה הדבר הכי בסיסי שצה"ל צריך לספק, וכרגע הוא נכשל כישלון חרוץ במשימתו", הוסיף אוחיון.

תאריך:  28/04/2023   |   עודכן:  28/04/2023
+מחשש שיחוסל: מנהיג גוב האריות בשכם הסגיר עצמו
10:19 28/04/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עודאי אל-עזזי הסגיר עצמו הלילה לידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלשתינית  ▪  החלטתו מגיעה ברקע מצוד של מערכת הביטחון אחרי המחבלים שעשו את הפיגועים בבקעת הירדן ובבנימין

מיליציית גוב האריות

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין נפגעים בפיגוע ירי כושל ליד אביתר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
עודאי אל-עזזי הסגיר עצמו הלילה לידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלשתינית    החלטתו מגיעה ברקע מצוד של מערכת הביטחון אחרי המחבלים שעשו את הפיגועים בבקעת הירדן ובבנימין
איתן קלינסקי
מצערת עוצמת הפער בין תכנים מוסרים של פרשת השבוע, שמשננים תלמידים בבתי הספר ביהודה ובשומרון, ובין מציאות כאובה בה הם חיים, שהגר אינו אזרח, אלא אזרח נכבש, שאדמתו נלקחה ממנו
איציק וולף
שגריר ישראל באו"ם האשים את מועצת הביטחון באנטישמיות לאחר שנמנעה משינוי מועד דיון מיוחד בסוגיה הפלשתינית שנקבע ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה    הקריא שמות נרצחים בפיגועי טרור, הדליק נר נשמה ויצא מהאולם
איציק וולף
גבר בן 28 נפצע כשמחבל פלשתיני ירה לעבר קבוצת רצים בוואדי חרמיה שבשומרון    המחבל נמלט וכוחות צה"ל מבצעים חסימות בניסיון ללכוד את המחבל
עמנואל בן-סבו
במקום להחיות את עונש המוות למחבלים אשר לא יתממש מסיבות רבות ובהן משמעותיות, ראוי למחוקקים לפעול לחקיקת חוק אשר יפסיק את הנוהג המשפטי המקובל במדינת ישראל לקציבת עונשם של מחבלים הנדונים למאסר עולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il