X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נמכר ב-2 מיליון דולר בלבד [צילום: אורן בן-חקון, פלאש 90]
רוכשי הפועל ת"א: המוכרים נטלו מיליונים
מינצברג: ניסנוב, גרינברג ותושב משכו שיקים ב-5.5 מיליון שקל שייפרעו לאחר העברת השליטה; גלגלו עלינו חוב של מאות אלפי שקלים לביטוח הלאומי

הבעלים הקודמים של קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב משכו שיקים ב-5.5 מיליון שקל, שמועד פרעונם הוא לאחר העברת השליטה לבעלים החדשים - טוענים האחרונים. עוד נטען, כי הבעלים הקודמים גלגלו לכתפיהם של החדשים חוב לביטוח הלאומי בסך 500,000 שקל. הדברים נאמרים בתביעה שהוגשה (2.5.23) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
התביעה הוגשה בידי חברת Tel Aviv Football Partners שבשליטת האחים מייקל מינצברג ודייוויד מינצברג נגד האחים יצחק ניסנוב ושרון ניסנוב, זאב גרינברג ומאיר תושב. מכירת הקבוצה, מן הוותיקות והמעוטרות ביותר בישראל, הושלמה בנובמבר אשתקד ותאריך הסגירה נקבע למרס השנה; השליטה במועדון תעבור לידי מינצברג בתחילת החודש הבא. התביעה מגלה, כי התמורה היא 2 מיליון דולר בלבד, מתוכם שולמו עד כה 750,000 דולר.
מינצברג אומרים, כי הבעלים הקודמים התחייבו לשאת בכל התשלומים שמועד פרעונם הוא עד העברת השליטה וכי אין הם רשאים לדחות תשלומים אל מעבר למועד זה. הם מציינים, כי המנכ"ל לירן מוכתר מסר בחודש מרס, כי המועדון זקוק להזרמה של 1.8 מיליון שקל עד 20.3.23 ול-5.2 מיליון שקל עד 31.5.23, וכי ללא הזרמה זו - לא יוכל לשלם לעובדיו ולספקיו. מוכתר הוסיף, כי הבעלים היוצאים הבהירו שאין בכוונתם להזרים סכומים אלה והפנו אותו לרוכשים.
שרון ניסנוב חזר על הדברים בראיון ל-ynet, ובעקבות זאת ביקשו מינצברג ממנו ומחבריו לאשר שיעמדו בהתחייבויותיהם - דהיינו, להזרים את הסכומים הדרושים לפני העברת השליטה. לדבריהם, הם לא קיבלו תשובה רשמית, אלא רק ביקורת לגלגנית באמצעי התקשורת. במקביל התברר, בבדיקת נאותות שערך משרד דלויט, כי המוכרים חייבים לקבוצה לפחות 11.4 מיליון שקל. עוד נמצא, כי הם ניצלו את העובדה שפנקסי השיקים של המועדון נותרו בידיהם, ומשכו לעצמם ולמקורביהם 5.5 מיליון שקל. עורכי דינם של מינצברג פנו למוכרים גם בעניין זה, ושוב לא נענו.
בחודש שעבר שלח מנהל הכספים של המועדון לרוכשים הסדר עם הביטוח הלאומיי עליו חתם שרון ניסנוב עשרה ימים לפני כן, להסדר חוב של למעלה מ-500,000 שקל. על-פי התביעה, החוב נפרס לעשרה תשלומים - מתוכם תשעה לאחר העברת השליטה. עוד נטען, כי בספטמבר שעבר - לאחר החתימה על מזכר ההבנות בין הצדדים - חתמו המוכרים על הסכם עם מוכתר, הכולל פיצוי מוסכם אם העסקתו תסתיים לפני נובמבר 2026. מינצברג טוענים, שזוהי הפרה של מזכר ההבנות, ולפיו המועדון לא יתקשר בהסכם שכזה.
מינצברג מבקשים מבית המשפט לקבוע שניסנוב, גרינברג ותושב הפרו את ההסכם עימם, להורות להם לקיים אותו ולבטל את השיקים שמשכו. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אפרים אופק-אהרון ונירן דוד, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  03/05/2023   |   עודכן:  03/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוכשי הפועל ת"א: המוכרים נטלו מיליונים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בדרך להפעלה מסחרית של קו הרכבת הקלה הכולל הארכות עד נווה יעקב בצפון ועד הדסה עין כרם בדרום יחלו השבוע נסיעות מבחן הצפויות להימשך מספר חודשים בשעות היום והלילה    בשלב הראשון יופעל הקו מנווה יעקב עד צומת אורה, ובהמשך עד לסופו של המסלול להדסה עין כרם
איציק וולף, מירב ארד
עוצמה יהודית הודיעה כי תיעדר מההצבעות בכנסת: תגובה רפה בעזה    ח"כ אלמוג כהן הודיע כי יקים לשכת פרלמנטרית בשדרות ותקף את התגובה על הירי מעזה: "יש פה עוד חציית קו אדום. התגובה צריכה להיות קשה וכואבת"    השרה סטרוק: "הממשלה שלנו ממשיכה את המדיניות של הממשלה הקודמת - עזה לא משלמת מחיר על הטרור של חמאס"    ח"כ דנון מהליכוד: "ממשיכים להפציץ עמדות ריקות. אנחנו מזמינים את הסבב הבא"
איציק וולף
הממונה על השכר במשרד האוצר פרסם דוח הנוגע לשכר העובדים בבתי החולים הציבוריים בישראל    השכר הממוצע עומד על 20,472 שקל    כרבע מהרופאים נמצאים לקראת פרישה לפנסיה    61% מרופאי אף-אוזן-גרון לקראת גיל פרישה    "לפעול לתכנון כוח האדם לאור תחזיות כוח האדם העתידי"
איתמר לוין
איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il