X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דירת המסתור [צילום: מקורות פלשתיניים]
חוסלו רוצחי בנות משפחת די בשכם
כוחותינו נכנסו לקסבה בשכם, וכיתרו את דירת המסתור בה שהו המחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעת הירדן בחילופי האש נהרגו שני הרוצחים וסייען שלהם

בפעילות משותפת של שב"כ, מג״ב, ימ"מ וצה"ל במרחב חטיבת שומרון חוסלו (יום ה', 4.5.23) חסן קטנאני ומעאד מצרי, מחבלי חמאס, שביצעו את הפיגוע בבקעת הירדן שבו נרצחו לאה (לוסי), מאיה ורינה די ז"ל הי"ד. הפיגוע אירע ב-7.4.23 סמוך לישוב חמרה בבקעת הירדן.
מיד לאחר הפיגוע החל מאמץ מודיעיני ומבצעי משמעותי של שב"כ וצה"ל אשר הוביל לאיתור דירת המסתור בקסבה בשכם. הדירה כותרה על-ידי כוחותינו.
בעקבות מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ, לפנות בוקר פשטו לוחמי שב"כ, ימ"מ וצה"ל על הדירה ובחילופי האש נהרגו שני הרוצחים. בנוסף, נהרג אברהים חורה, סייען בכיר של המבוקשים. בדירת המבוקשים אותרו שני רובי אם-16 וקלצ׳ניקוב.
במהלך הפעילות נהרג "ג׳אנגו", כלב לוחם של הימ״מ. בצד הפלשתיני דווח על פצועים בתקרית האש.

תאריך:  04/05/2023   |   עודכן:  04/05/2023
+נתניהו: המסר למרצחים - לא יעזור להסתתר כי נגיע אליכם
19:35 04/05/23  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר בחמ"ל המבצעים המיוחדים של שב"כ, שממנו נוהל הבוקר המבצע שבו חוסלו המחבלים רוצחי בנות משפחת די ז"ל.
"יש כאן מסר שצריך להבין אותו: בחודשים האחרונים אנחנו חיסלנו 110 מרצחים - או שתפסנו אותם, רובם חוסלו. המסר שלנו למרצחים, לאלה שמנסים לפגוע בנו או שפגעו בנו - אנחנו נגיע אליכם. אתם יכולים להסתתר, אתם יכולים לנסות להתחבא - זה לא יעזור. ידה הארוכה של מדינת ישראל תגיע אליכם", הצהיר נתניהו.

[צילום: לשכת ראש הממשלה]
+ליאו די ביקש משב"כ לשוחח עם משפחות המחבלים שרצחו את בנות משפחתו
11:48 04/05/23  |  עידן יוסף

ליאו די הגיב לחיסול המחבלים שרצחו את אשתו ובנותיו: "מודה לכוחות הביטחון, שמח שחיילים לא סיכנו את עצמם". "אם המחבלים היו נתפסים חיים הייתי רוצה לשאול אותם למה הם עשו את זה. מה החזון שלהם לעולם טוב יותר? ביקשתי משב"כ לשוחח עם משפחותיהם ולשאול אותם אותה שאלה".

+חווארה: מחבלת דקרה חייל ופצעה אותו קל
11:39 04/05/23  |  עידן יוסף

סמוך לכיכר עינבוס באזור חווארה דקרה מחבלת חייל ופצעה אותו באורח קל. כוח צה"ל ירה בה ופצע אותה באורח קשה.

[צילום: איחוד הצלה]
+עוקץ המכולות: ישראל הפסידה מיליארדים ממיסי יבוא שהעבירה לרש"פ
10:36 04/05/23  |  עידן יוסף

בשנים האחרונות מדינת ישראל הפסידה סכומים גדולים, במיליארדי שקלים, אף שמרבית הסחורות כלל לא הגיעו לרשות. כבר ב־2020 קרא מבקר המדינה לשנות את מדיניות המיסוי מהיסוד ואף ביקר את מנגנוני האכיפה. רשות המיסים: "אנו פועלים בהתאם לאמצעים העומדים לרשותנו" (ישראל היום).

+כוחותינו פועלים הבוקר בשכם
07:47 04/05/23  |  עידן יוסף

כוחות הביטחון פועלים כעת בקסבה שבעיר שכם, פרטים נוספים בהמשך. על-פי מקורות ערבים, יש בצדם לפחות הרוג אחד ושמונה פצועים. במסגדי העיר קוראים להתעמת עם כוחות הצבא.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דן מרגלית
היות ואיני שולל התדיינות של השלטונות עם ועד המחבלים נראה לי כי כבר זמן רב צריך היה להגיע איתם להבנה מה תהיה מדיניותה של ישראל כלפי שובתי רעב
איציק וולף, מירב ארד
עוצמה יהודית הודיעה כי תיעדר מההצבעות בכנסת: תגובה רפה בעזה    ח"כ אלמוג כהן הודיע כי יקים לשכת פרלמנטרית בשדרות ותקף את התגובה על הירי מעזה: "יש פה עוד חציית קו אדום. התגובה צריכה להיות קשה וכואבת"    השרה סטרוק: "הממשלה שלנו ממשיכה את המדיניות של הממשלה הקודמת - עזה לא משלמת מחיר על הטרור של חמאס"    ח"כ דנון מהליכוד: "ממשיכים להפציץ עמדות ריקות. אנחנו מזמינים את הסבב הבא"
איציק וולף
הפסקת האש הושגה בתיווך קטאר, מצרים והאו"ם    הייתה אמורה להיכנס לתוקף בשעה 2:00 אחר חצות, אך היא הופרה אחרי זמן קצר בירי רקטות לעבר ישראל עד שנכנסה לתוקף ב-4:00
עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה: "המשטרה היא גוף עצמאי שאינו כפוף ליועמ"ש לממשלה. החקיקה הספציפית מאוד ברורה ואבקש שפרקליט המדינה יגיע לדיון הבא להסביר מדוע הכניס עצמו כגורם מחליט בפתיחה בחקירה בניגוד לסמכות המשטרה    הפרקליטות: אין עיכובים בפתיחות בחקירות הסתה לטרור. ברמדאן אישרנו עשרות פניות של המשטרה לפתיחה בחקירה בטווח של שעות, גג 24 שעות
עידן יוסף
במערכת הביטחון נערכים לאפשרות של שיגור עוד רקטות מעזה, ואף לירי של רקטות מדרום לבנון על-ידי פלגים פלשתינים    הותקפו מחנה אימונים, אתר לייצור אמל״ח, מנהרה תת-קרקעית ומפעל בטון    המצרים מקיימים שיחות להביא לרגיעה    נשקלת סגירת מעבר ארז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il