X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: זוז פאוור, מתוך מצגת החברה]
זוז פאוור השיקה שתי תחנות טעינה מהירה בגרמניה
תחנות הטעינה הותקנו באתרי מסחר ופנאי בעיר הרנברג שבגרמניה אתמול התקיים טקס ההשקה של תחנות הטעינה ובכך החלה הפעלתן המסחרית של האתרים כתחנות טעינה לרכבים חשמליים ראשונות מסוגן באירופה

חברת זוז פאוור השלימה הקמת שני אתרים ראשונים בגרמניה לטעינה אולטרה-מהירה של כלי רכב חשמליים, מתוך חמישה שהוזמנו ממנה. שלושה אתרים נוספים בגרמניה נמצאים בשלבי הקמה וצפויים להתחיל לפעול בחודשים הקרובים.
מן החברה נמסר כי שוק הטעינה לרכבים חשמליים בגרמניה נמצא בתנופה אדירה כשוק מוביל באירופה, והחברה צופה כי החשיפה בזכות ההתקנות הראשונות בגרמניה, תמחיש את הערך המוסף של מערכת ה- ZOOZTER™-100 ותביא להגדלת צבר ההזמנות של מוצרי החברה ללקוחות באירופה בכלל וגרמניה בפרט.
"אני גאה ושמח לעדכן על אבן דרך משמעותית מבחינתנו - השקה מסחרית ראשונה באירופה, של שני אתרי טעינה אולטרה מהירה בגרמניה, המבוססים על המוצר החדש שלנו, ה- ZOOZTER™-100. מדובר במכירות ראשונות של המוצר באירופה וחשיפה ראשונה ומשמעותית של הפתרון שלנו, כמערכת עובדת בשטח, המוכיחה כי הטכנולוגיה בשלה ומציגה ערך מוסף משמעותי, ללקוחות ולשותפים אסטרטגיים בגרמניה ובמדינות נוספות באירופה", אמר מנכ"ל זוז פאוור, בועז וייזר. עוד הוסיף כי הוא מאמין שההשקה המסחרית תהיה זרז להזמנות נוספות ולהאצת ההתפתחות של החברה כספק מוביל בשוק תשתיות הטעינה לרכבים חשמליים.
תחנות הטעינה הותקנו באתרי מסחר ופנאי בעיר הרנברג שבגרמניה. אתמול (9.5.23) התקיים טקס ההשקה של תחנות הטעינה ובכך החלה הפעלתן המסחרית של האתרים כתחנות טעינה לרכבים חשמליים ראשונות מסוגן באירופה, בהן מתאפשרת טעינה אולטרה-מהירה, על-אף מגבלות רשת החשמל באתרים, בזכות מערכת אגירת אנרגיה קינטית "ירוקה".
החברה ושותפותיה המקומיות תמשכנה בתקופה הקרובה בבדיקות הרצה של תחנות הטעינה, תוך כדי שהן פעילות מסחרית ומשרתות את ציבור נהגי הרכבים החשמליים המקומי.
השקת תחנות טעינה אלו הינה חשיפה ראשונה של מערכת ה-ZOOZTER™-100 של החברה באירופה, ובגרמניה בפרט. בכוונת החברה לעשות שימוש בתחנות הטעינה לטובת הדגמות עבור לקוחות פוטנציאליים נוספים, המגלים התעניינות בפתרון של החברה.
לאור תנופת הפיתוח של תשתיות הטעינה לרכבים חשמליים בגרמניה, החברה מעריכה שההפעלה המסחרית של תחנות הטעינה המבוססות על ה- ZOOZTER™-100 ימחישו את הערך המוסף של פתרון החברה וייצרו פוטנציאל משמעותי של הזמנות ומכירות נוספות.

תאריך:  10/05/2023   |   עודכן:  10/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זוז פאוור השיקה שתי תחנות טעינה מהירה בגרמניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שני היהודים שנרצחו אתמול בפיגוע טרור בתוניס הם בני דודים - אביאל חדד (30) ובן חדד (42)    הרב אהרן מאזוז מראשי הקהילה: "זהו פיגוע שלישי בבית הכנסת. אף אחד מהיהודים בג'רבה לא יוצא היום מביתו, העסקים כולם סגורים"
איציק וולף
הצדדים הגיעו להסכמות עקרוניות שלפיהן תבנה דניה סיבוס 470 יח"ד, ארבעה בנייני משרדים, שטחי מסחר וחניונים תמורת כ-600 מיליון שקל בתוספת מע"מ    טרם נחתמו הסכמים ודניה סיבוס התחייבה להעמיד ערבות בנקאית של 10 מיליון שקל
איתמר לוין
בית הדין לעבודה אישר הסדר פשרה בעקבות הרצת מניות שביצע ולדימיר יבסטפייב ואשר הורשע ב-2017; באי-כוחו של המבקש יקבלו מיליון שקל נוספים
איתמר לוין
ביקשו שהמדינה תשתתף בשכרם כך שהוא יוכפל - אך בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את ערעורם    נדחה גם הערעור על הענקת 85.5 דירות למדינה בשטח שדה דב
איציק וולף
כוח צה"ל שפעל בקבאטיה הרג שני מבוקשים שירו לעברו    הלילה עבר ללא שיגורי רקטות מרצועת עזה אך מערכת הביטחון דרוכה לקראת אפשרות תגובה פלשתינית לחיסול בכירי הג'יהאד לפני יותר מ-24 שעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il