X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר [צילום: סיון פרג']
זינוק של 54% ברווחי סלקום: 43 מלש"ח
רשמה גידול של 2.5% בהכנסות ברבעון הראשון של השנה והן הסתכמו ב-1.08 מיליארד שקל הרווח התפעולי עלה בשיעור חד של 26% - בעיקר בשל גידול בהכנסות מחבילות סלולר ומשירותי נדידה בחו"ל

חברת הסלולר סלקום רשמה גידול של 54% ברווח הנקי ברבעון הראשון של השנה כשסיימה את שלושת החודשים הראשונים של 2023 ברווח נקי של 43 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 28 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
החברה סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2023 עם מחזור הכנסות כולל בסך של 1.08 מיליארד שקל, לעומת סך של 1.05 מיליארד שקל ברבעון המקביל בשנת 2022, המשקף עלייה בשיעור של 2.5%.
הרווח התפעולי של החברה ברבעון הנוכחי הסתכם לסך של כ-92 מיליון שקל לעומת רווח בסך של כ-73 מיליוני שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-26%. עיקר הגידול ברווח התפעולי נובע מגידול בהכנסות מחבילות סלולר, שירותי נדידה בחו"ל, גידול בהכנסות של המגזר הנייח, אינטרנט וטלוויזיה וכן עליה ברווחיות של ציוד קצה.
ההכנסות משירותי הסלולר ברבעון הנוכחי הסתכמו ב-504 מיליון שקל, עלייה של כ-6.1% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת בעיקרה מגידול נטו במספר הלקוחות, לצד גידול ב-ARPU ובהכנסות מרומינג. ההכנסות משירותים במגזר הנייח הסתכמו לסך של כ-330 מיליון שקל, עלייה של כ-2.2% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2022. העלייה נובעת בעיקרה מעליה בהכנסות מחבילות הנייחות שנמכרות הכוללות שירותי אינטרנט וטלוויזיה.
ההכנסות מציוד הקצה הסתכמו לסך של כ-286 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2023, ירידה של כ-3.7% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2022, בעיקר בשל ירידה במכירות קצה במגזר הנייח. עם זאת, בשורת הרווח של מכירת ציוד קצה רשמה החברה רווח של 56 מיליון שקל, עלייה של 7.7% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2022.

תאריך:  17/05/2023   |   עודכן:  17/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זינוק של 54% ברווחי סלקום: 43 מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הכנסות הבנק עמדו על 4.3 מיליארד שקל, לעומת 3.1 מיליארד שקל ברבעון הראשון אשתקד    יחלק לבעלי המניות דיבידנד בסך של 381 מיליון שקל בגין רווחי הרבעון הראשון של השנה
איציק וולף
יו"ר מרכז השלטון המקומי, איש הליכוד חיים ביבס, טוען כי מפלגתו הפכה לשבויה בידי מפלגות קיצוניות שעלולות להביא לסופה של המפלגה    "שמח שהרפורמה נעצרה רגע לפני התהום, לא פוחד להגיד את הדברים, אבל ברגע שאתה אומר את האמת - אתה הופך לשמאלן"
עידן יוסף
רק אחוז קטן, כ-1%, מתוך 14 מיליון המסמכים בארכיון צה"ל ומערכת הביטחון נגישים כיום לציבור. רוב החומר בארכיון הצבאי והביטחוני, כ-95%, מסווג בצורה כלשהי    ארכיון המדינה: חייבים לאזן בין ביטחון המדינה לבין זכויות הפרטיות תוך מתן שירות לציבור, המוביל להגבלות על תיקים מסוימים, כגון תיקי אימוץ ובתי משפט
עידן יוסף
הרשות להגנת הצרכן: העוקץ הפיננסי גורם לנזק של יותר מחצי מיליארד שקל בשנה; הטלנו דרישות חיוב של למעלה מ-100 מיליון שקל    יו"ר ועדת הכלכלה קרא לפעול לחיוב אישי של נושאי משרה בחברות שפוגעות בקשישים
עידן יוסף
בשל אבטלה ואי-שוויון בנגב ח"כ מיכאל ביטון הציע תוכנית מענקים ניסיונית לעסקים קטנים להמרצת הפעילות הכלכלית וצמצום פערי תעסוקה    יו"ר הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל: "הוועדה תדרוש שתהיה התייחסות לנושא בהקצאות הבאות מהקרן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il