X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אבוקה שנזרקה למגרש [צילום: אורן בן-חקון/פלאש 90]
אוהדי בית"ר השתוללו לאחר הזכייה בגביע
בית"ר י-ם זכתה בגביע המדינה בכדורגל, הראשון זה 14 שנים וה-8 בתולדותיה אלפי אוהדים פרצו לדשא ומנעו את הנפת הגביע, הנשיא הרצוג פונה המשטרה תזמן את מנהל האירוע לשימוע

תוהו ובוהו בגמר גביע המדינה: לאחר שזכתה (יום ג', 23.5.23) בית"ר ירושלים בתואר האליפות, פרצו אלפים מאוהדיה לכר הדשא וגרמו למהומה גדולה ולדחיית טקס ההנפה, בשל מחדל של המשטרה. הנשיא יצחק הרצוג הורחק מכר הדשא.
אוהדים שפרצו למגרש שרפו את רשתות השערים על-מנת לקחת מהם חתיכה, חלק מהם אף גנבו מדליות המיועדות לשחקנים. המשטרה הודיעה כי תזמן את מנהל האירוע לשימוע. יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ יביא לדיון את הקמת ועדת בדיקה חיצונית לבחינת האירוע בישיבת הנהלת ההתאחדות.

פריצת האוהדים [שימוש לפי סעיף 27א]

30 אלף צופים הגיעו למשחק באצטדיון סמי עופר, שם קטפה בית"ר ירושלים את גביע המדינה ה-8 בתולדותיה, לאחר שהביסה את מכבי נתניה 0:3. יון ניקולאסקו כבש בדקה ה-37', פרדי פריידיי הבקיע בדקה ה-76' בזכות ירדן שועה - שחתם עם שער בפנדל בדקה ה-95', וגבר על קבוצתו של רן קוז'וק. מאמן בית"ר יוסי אבוקסיס והבעלים ברק אברמוב זוקפים לזכותם זכייה שלישית בגביע, כאשר שתיים מהן היו כשאבוקסיס שימש כמאמן בבני יהודה בבעלותו של אברמוב.

[צילום: אורן בן-חקון/פלאש 90]

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון בירך את בית"ר על הזכייה: "אתם ראויים לגביע אחרי הדרך המרשימה שלכם במפעל ואני בטוח שתייצגו את הכדורגל הישראלי בכבוד באירופה. מילה חמה מיוחדת מגיעה לבעלים ברק אברמוב אשר לקח מועדון מפורק רגע לפני פתיחת העונה, והוביל אותו להישגים כבר בעונתו הראשונה".
נשיא המדינה יצחק הרצוג: "ברכות חמות לבית״ר ירושלים על הניצחון בגמר גביע המדינה וישר כוח לשתי הקבוצות שנתנו את הלב על המגרש. במהלך המשחק שוחחתי עם השר מיקי זוהר על זריקת האבוקות האלימה למגרש אשר פגעה בתחושה הספורטיבית - כמו גם ההתפרצות לדשא שמנעה לצערי את הרגע המרגש והיפה של הענקת הגביע - שנינו הסכמנו הגיע הזמן לעקור מהשורש את האלימות במגרשים!".

תאריך:  24/05/2023   |   עודכן:  24/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוהדי בית"ר השתוללו לאחר הזכייה בגביע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
איתמר לוין
ההודעה צפויה בשיחה עם מאסק בטוויטר    מושל פלורידה מצוי בפיגור עצום מול טראמפ במאבק על מועמדות הרפובליקנים, ועיקר תקוותו - שטראמפ ייאלץ לפרוש בשל מצבו המשפטי
עידן יוסף
החייל חשוד באירוע תקיפת ערבי, יחד עם נוספים בעיר חדרה באירוע לפני כחודש    בני משפחתו של החייל: "בושה שככה מתנהגים במדינת ישראל לחייל צה"ל". עורך דינו אסף גונן מחוננו: "אנו נעשה הכל על-מנת לשמור על כל זכויותיו של החייל"
עידן יוסף
נתניהו: "הממשלה תמלא את ארבע שנותיה. התקציב אחראי, נפתיע במאבק בתשתיות בתחבורה, בחינוך ובכל התחומים"    שר האוצר סמוטריץ': "כפי שהוכחנו בתקציב שאנו לא מתקפלים ולא נכנעים, כך גם במשימות הבאות העומדות לפנינו ובראשם פירוק המונופולים"
איציק וולף
עו"ד אסי מסינג קובע בחוות דעת שפרסם כי ללא הצגת מקור תקציבי למענקים שמגיעים לסך כולל של 250 מיליון שקל ולכספים שיועברו למשרד הנגב והגליל - יידרש קיצוץ רוחבי נוסף במשרדי הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il