X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דיפלומט משווקת עשרות מותגים ובהם חיתולי פמפרס [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
דיפלומט הודיעה: צפויות התייקרויות נוספות
העריכה בדוח הרבעוני כי חלק מספקיה מתכוון להמשיך בהעלאות המחירים במהלך השנה, והודיעה כי תיאלץ להעביר התייקרויות אלה ללקוחותיה כדי למנוע השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות

חברת דיפלומט, העוסקת בייבוא ובשיווק של מוצרי צריכה בישראל ובחו"ל - ובהם מוצרי החברות היינץ, חיתולי פמפרס, אוראו, טמפקס, רדבול, קלוגס ורבים אחרים, צפויה לייקר את מוצריה גם בהמשך השנה. זאת, בהמשך להעלאת המחירים שכבר ביצעה במהלך הרבעון הראשון של השנה. כך עולה מן הדוח הרבעוני שפרסמה (יום א', 28.5.23).
דיפלומט ציינה כי במהלך 2022 ובתקופת הדוח חוותה עליות בשיעורי האינפלציה בעולם ובעקבותיה התמודדה עם עליות מחירי המוצרים אותם היא מייבאת. בהתאם, החברה העלתה מחירים במהלך הרבעון הרביעי של 2022 ובתקופת הדוח על חלק ממוצריה שהתייקרו על-ידי ספקיה. בדוח ציינה כי היא צפויה להמשיך בהעלאות המחירים גם בהמשך השנה, בשל ההערכה כי חלק מספקיה ימשיכו גם הם להעלות מחירים.
על-פי הדוח, נוכח עליית מחירי המוצרים מספקיה והתייקרות התשומות שהחברה נושאת בהן בתקופת הדוח מחד-גיסא והאתגרים בהעלאת מחירי מוצריה מאידך-גיסא, רווחיותה הגולמית של דיפלומט על חלק ממוצריה נשחקה. שחיקה זו קוזזה בזכות רכישות חברות חדשות בתחום פעילותה שביצעה החברה בתקופת הדוח והכללת תוצאותיהן בדוחותיה הכספיים.
"נוכח הערכת החברה כי חלק מספקיה מתכוון להמשיך בהעלאות המחירים במהלך השנה, החברה תיאלץ להעביר התייקרויות אלה ללקוחותיה שאם לא תהיה לכך השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות", ציינה בדוח.
הרווח הנקי של של חברת דיפלומט ירד ברבעון הראשון של השנה בשיעור של 24.8% ועמדו על כ-20.8 מיליון שקל. זאת, לעומת רווח נקי של 27.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הנקי ירד ב-1.5 נקודות אחוז מ-4.1% מן ההכנסות ל-2.6% מכלל ההכנסות.
המכירות של דיפלומט עלו ברבעון הראשון של השנה בשיעור של 17.8% ועמדו על 791.4 מיליון שקל. הרווח הגולמי של החברה עמד על שיעור של 20.7% ועל סך של 163.7 מיליון שקל. הרווח התפעולי עמד על שיעור של 3.5% ועל סך של 27.6 מיליון שקל.
עיקר המכירות של דיפלומט - בסך של 487.5 מיליון שקל - נרשמו ברבעון הראשון בשוק הישראלי. בשוק הדרום אפריקני הכניסה החברה 148.9 מיליון שקל, בגאורגיה הכניסה 72.1 מיליון שקל, בניו-זילנד עמדו ההכנסות על 58 מיליון שקל ובשוק הקפריסאי הכניסה דיפלומט 24.9 מיליון שקל.

יוניליוור דורשת העלאת מחירים ב-1 ביולי

ובתוך כך פורסם בחדשות 12 כי חברת יוניליוור, המייצרת את דגני הבוקר של תלמה ומוצרים רבים אחרים ובהם מרכך הכביסה בדין, סבוני דאב ומוצרי השמפו של המותג פינוק, פנתה אל רשתות השיווק ודרשה מהן להעלות את מחירי המוצרים שלה מ-1 ביולי 2023. לפני כחצי שנה העלתה יוניליוור מחירים והוחרמה על-ידי רשתות השיווק.

תאריך:  28/05/2023   |   עודכן:  28/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיפלומט הודיעה: צפויות התייקרויות נוספות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הממשלה תאשר היום את מינויו של ח"כ אבי מעוז לסגן שר ואת הקמת המינהלת לזהות יהודית    השר קיש מבהיר שכל העברת מידע וכל תמיכה כספית - ייעשו רק באישור משרדו וכי אין כל שינוי במדיניות בנושא
איציק וולף
מחירה הממוצע של דירה עלה ב-26.6% בין הרבעון הראשון אשתקד לתקופת הרבעון השני של 2023    הרווח הנקי עמד על 25 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 49.1 מיליון שקל אשתקד    הרווח התפעולי ירד ב-32.5%
מגזין סגולה
הובקעה חומתה של העיר עכו לאחר מצור של למעלה מחודש
איציק וולף
ממשלת פולין, שהעלתה השנה את שכר המינימום בשתי פעימות, הודיעה כי בשנה הבאה תבצע שתי פעימות נוספות של העלאתו עד לרמה של 4,200 זלוטי בחודש    האינפלציה בפולין - 14.7%    בהמשך השנה צפויות להתקיים במדינה בחירות
איציק וולף
הצעת ההחלטה שתעלה בישיבת הממשלה מבקשת לקבוע כי ערכי הציונות, כפי שהם באים לידי ביטוי בחוק יסוד: ישראל מדינת הלאום של העם היהודי, יהיו ערכים מנחים ומכריעים בעיצוב מדיניות המנהל הציבורי, מדיניות הפנים והחוץ, החקיקה והפעולות של הממשלה וכלל יחידותיה ומוסדותיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il