X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ארז. צופה אנדרלמוסיה בבית ספר שש-שנתיים [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
ארגון המורים: לא מחויבים ללוח החופשות החדש
משרד החינוך טוען כי לוח החופשות החדש שפרסם אמור להיות בתוקף ביחס לכל הגילאים - מהגנים ועד כיתות י"ב יו"ר ארגון המורים, רן ארז, מבהיר בשיחה עם News1 כי הלוח אינו נוגע למורי הארגון שעמם לא נחתם עדיין הסכם שכר "יהיה בלאגן בבתי הספר השש-שנתיים, לא נסכים לשינוי תנאי ההעסקה ללא הסכם, אולי נסכים ללוח החופשות אם נקבל דבר אחר בתמורה"

משרד החינוך פרסם (יום ה', 1.6.23) את לוח החופשות החדש הצפוי להיכנס לתוקף בשנת הלימודים הבאה. לוח החופשות עוצב על בסיס הסכם השכר שנחתם בין משרד האוצר להסתדרות המורים והוא כולל הוספת ימי חופשה בין יום כיפור לסוכות, וביטול ימי החופשה באיסרו חג ובל"ג בעומר.
בתשובה לשאלת News1 נמסר ממשרד החינוך כי מבחינת המשרד - מדובר בלוח חופשות שנוגע לכלל שכבות הלימוד במערכת החינוך, מהגנים ועד לכיתות י"ב. אולם יו"ר ארגון המורים, רן ארז, מבהיר בשיחה עם News1 כי מורי הארגון צפויים להמשיך להתנהל על-פי לוח החופשות הקיים עד היום, משום שלא נחתם עמם הסכם שכר.
"ארגון המורים הולך לפי ההסכם הקיים. אנחנו לא הסכמנו לשינוי לוח החופשות ולכן, כפי שאני צופה, יהיה בלאגן אימים במערכת החינוך - במיוחד בבתי הספר השש-שנתיים [בתי הספר שמורכבים מכיתות חטיבת ביניים יחד עם כיתות תיכון. א.ו.]. מורים עובדים בהם גם בכיתות התיכון וגם בכיתות חטיבת הביניים. אז פעם הם יהיו בחופשה כזאת ופעם יהיו בחופשה כזאת? משרד החינוך לא יכול לעשות דבר כזה, כי הם יוצרים אנדרלמוסיה במערכת", אמר.
בתשובה לשאלה האם מורי ארגון המורים יכבדו את לוח החופשות החדש השיב ארז: "אנחנו לא מקבלים את זה. יהיה בלאגן במערכת החינוך. הם לא יכולים לשנות את תנאי העבודה של המורים ללא הסכמה".
לדבריו, משרד החינוך מודע לבעיה וכנראה יפנו אל ארגון המורים כדי שיסכים לכבד את לוח החופשות החדש. "נראה, אולי אנחנו נסכים אם נקבל משהו אחר בתמורה", אמר תוך שהוא רומז למשא-ומתן המתנהל בימים אלה בין ארגון המורים לבין משרד האוצר על הסכם השכר, אך לא מתקדם בשל פערים גדולים מאוד בין עמדת האוצר לעמדת ארגון המורים הטוען כי ההצעה שהוגשה למורים לא פותרת את שחיקת שכר המורים.
באמצע השבוע הבא צפויים להיפגש שוב צוותי המשא-ומתן של ארגון המורים והאוצר לסבב נוסף של דיוני משא-ומתן על הסכם השכר החדש. בהקשר זה ציין ארז כי נכון להיום אין התקדמות, אך הוא ממתין לראות מה יעלה בישיבה הקרובה של המשא-ומתן. "בינתיים משרד האוצר לא קיבלו מהמנהיגות שלהם - משר האוצר או ממנכ"ל המשרד - שום הנחיות להגדלת העוגה התקציבית או ללכת לקראתנו. נגיע לישיבה ונראה. בינתיים אין שום התקדמות", אמר.

תאריך:  02/06/2023   |   עודכן:  02/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רן ארז / Ran Erez
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארגון המורים: לא מחויבים ללוח החופשות החדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
דובר צה"ל הודיע כי מתחקור ראשוני של התקרית שאירעה סמוך לנווה צוף עולה כי לאחר ירי מחבלים לעבר היישוב השיבו חיילי הכוח המאבטח בירי ופגעו בטעות בשני פלשתינים - בן שנתיים ואביו    "צה"ל מצר על פגיעה בבלתי מעורבים ופועל למניעת אירועים מסוג זה"
איציק וולף
הנשיא האמריקני השתתף בטקס סיום של האקדמיה של חיל-האוויר האמריקני ונפל מלוא קומתו לאחר שנתקל במכשול שהיה על הבמה    שומרי הראש סייעו לו לקום והוא המשיך לצעוד בכוחות עצמו
איתמר לוין
מצהיר בתגובתו לעתירות נגד התיקון לפקודת המשטרה: ברור שהיא תפעל בהתאם לעקרונות היסוד ותיהנה מעצמאות אופרטיבית שוטפת
איציק וולף
ראש הממשלה התייחס לפרסומים הנוגעים להודעת סבא"א ביחס לתוכנית הגרעין האירנית והצהיר: "ישראל תעשה כל שהיא צריכה למניעת נשק גרעיני אירני"
איציק וולף
משרד החוץ בירושלים תוקף את יו"ר הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית לאחר שסבא"א הודיעה כי קיבלה את הסברי אירן בדבר שרידי אורניום שנמצאו באתרים שנחשפו על-ידי ישראל    "כניעה ללחץ הפוליטי האירני מאכזבת מאוד בעיקר מפני שהמידע בתיק מצביע באופן בלתי משתמע לשני פנים על הפרות אירניות בוטות של הסכמי הפיקוח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il