X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אשד ובן-גביר. צפוי לפרוש משירות המשטרה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
ניצב אשד בלט בהיעדרו בטקס המינויים החדשים
המפקד היוצא של מחוז תל אביב, שסבור כי הודח מתפקידו בשל הימנעותו מנקיטת יד קשה נגד המפגינים המתנגדים לרפורמה, נמנע מלהגיע אל הטקס שבו מונה לראש אגף ההדרכה במשטרה

טקס הענקת דרגות וסבב מינויים התקיים (יום ג', 4.7.23) במשרד לביטחון לאומי. בלט בהיעדרו בטקס המפקד היוצא של מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמי אשד, שמונה לראש אגף ההדרכה במשטרה, ואשר סבור כי העברתו לתפקיד ראש אגף ההדרכה היא למעשה הדחה פוליטית מתפקידו. על פי ההערכות, הוא צפוי לפרוש מן המשטרה.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, אמר כי סבב המינויים הנוכחי הוא של המנהיגים של משטרת ישראל.
"ראיינתי כל אחד מכם, בחנתי את נתוניכם, ראיתי את עבודתכם - ואני יודע שהמשטרה תהיה מופקדת בידיים טובות תחת פיקודכם. אנחנו בתחילתו של עידן חדש - רפורמה גדולה, שמגיעה אחרי שנים רבות של חוסר תקצוב המשטרה ושמיכה קצרה מאוד. אנחנו מובילים לא רק רפורמה כלכלית, לא רק העלאת משכורות וגיוס אלפי שוטרים חדשים, אלא גם, ובעיקר, רפורמה בתפיסת הפעולה של המשטרה ושינוי כיוון במינוי תפקידים בכירים", אמר.
לדבריו, המדיניות שלו היא מיקוד המשטרה בדברים החשובים לאזרח, בראשם - המאבק בפשיעה המאורגנת, בטרור החקלאי, בטרור הכלכלי, בארגוני הפשיעה.
"מיליציות הפשע שמשגשגות פה בשנים האחרונות והפכו לצבא חמוש עם אלפי חיילים, הם איום קיומי על מדינת ישראל. כל דוחות המודיעין מדברים על התרחישים הללו. גובי הפרוטקשן שמאמללים את חיי התושבים בצפון ובדרום אף הם מאמללים את חיי האזרחים והגיעה השעה לטפל בנושא בטיפול שורש. ולא פחות מזה חשוב הוא היחס השוויוני לכולם. לכל הציבורים בישראל יש חופש ביטוי להביע בצורה לא אלימה את דעתם. ולכל הציבורים בישראל יש את הקווים האדומים שאסור להם לחצות. אין בעלי דם כחול, אין איש מעל החוק, ואין אנשים חסרי דם", אמר.
עוד הוסיף כי גם שיטת המינויים משנה כיוון, וכי כל מי שמתמנה היום צמח מלמטה, מהשטח והגיע לאן שהגיע בעבודה קשה, בעשר אצבעות, בהשקעה, בהקרבה ובזכות עצמו.
"המינויים החדשים במשטרה הם חלק מהתפיסה החדשה של המדיניות שלנו. באמצעות המינויים הללו אני מקווה שהמדיניות תחלחל עוד יותר לשטח ויעבור גם מסר ברור וחד למה אנחנו מצפים: חתירה למגע, נחישות, תקיפות ויצירתיות", אמר.

תאריך:  04/07/2023   |   עודכן:  04/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצב אשד בלט בהיעדרו בטקס המינויים החדשים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בושה של ניצב
דג בורי  |  4/07/23 16:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
עידן יוסף
הוועדה לביטחון לאומי קיימה דיון בהתנהלות גורמי האכיפה בהפגנות    המשטרה: נוהגים איפוק בהפעלת כוח, רובן המכריע של ההפגנות מתקיימות בשקט מוחלט    מפגינים טענו כי היו נתונים לאלימות מצד המשטרה    יו"ר הוועדה: "יש להחזיר את אמון הציבור במשטרה"
מירב ארד
לקראת המחאה נגד הרפורמה בנתב"ג מחר, סיכמו מפקד מחוז מרכז ומנכ"ל רש"ת על התנאים לקיום המחאה: צירי תנועה פתוחים, הגעת הנוסעים בזמן לטיסות ושמירה על קיום לוח הטיסות
איתמר לוין
מנכ"ל משרד המשפטים והמשנה ליועצת המשפטית הקימו צוות שיבדוק את פעילות המחלקה והפיקוח עליה    הנימוק הרשמי: המלצות מבקר המדינה בחודש שעבר
עידן יוסף
רנ"צ יעקב שבתאי התייחס למתיחות עם השר לביטחון לאומי בנוגע להארכת כהונתו לאחר שתסתיים בעוד חצי שנה    בן-גביר נפרד: "זה לא סוד שהיו בינינו מחלוקות, מחלוקות מהותיות"
עידן יוסף
הוועדה לביטחון לאומי סיירה במכללה הלאומית לשוטרים והתחייבה לתמיכה בחיזוק כוחות המשטרה    שוטרים מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים, וקוראים לצעדים דחופים כדי להבטיח חוסן והצלחה    היעד של פוגל: גיוס כ-5,000 שוטרים חדשים במהלך 18 החודשים הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il