X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מילצ'ן היום באולם בברייטון
מילצ'ן: התחושה הייתה שנחקרתי כחשוד בגלל משהו שאמרתי
אומר שכאשר התקשר לנתניהו וביקש לשוחח עימו בדחיפות, היה זה "בעניינים שלטובת המדינה חשוב שהוא יידע בזמן אמת" העיר לסניגורו של נתניהו: אל תצעק על השופטים

ארנון מילצ'ן קיבל את התחושה, בעת שנחקר באזהרה כחשוד במתן שוחד לבנימין נתניהו, שמדובר בחקירה הנובעת מכך ש"אמרתי משהו לא בסדר [בחקירה] בלוס אנג'לס". כך אומר מילצ'ן (4.7.23) בסיום חקירתו הנגדית בידי סניגורו של בנימין נתניהו, עמית חדד.
הדיון היה קצר מאוד וכלל השלמות של חדד בשורה של נושאים. מחר ייחקר מילצ'ן בתיק 2000 - בעיקר בידי איריס ניב-סבאג מטעמו של נוני מוזס, ובקצרה בידי חדד. השופטים ביקשו להאריך את הדיון מחר ולחסוך את הדיון ביום חמישי, אם כי ליאת בן-ארי אמרה כי ייתכן שהחקירה החוזרת תצטרך להתקיים מחרתיים.
מילצ'ן אישר, כי נתניהו חזר אליו בטלפון כפי שחזר לחברים אחרים. הוא עצמו התקשר אליו וביקש לשוחח עימו בדחיפות, כאשר מדובר היה "בעניינים שלטובת המדינה חשוב שהוא יידע בזמן אמת". עוד אמר כי הוא זוכר את ההדלפות מחקירתו וכי הן פגעו בו מאוד. לדבריו, אם דובר על פיטוריה של הדס קליין - הדבר לא היה קשור למתנות שנתן לבני הזוג נתניהו.
מילצ'ן אמר כי אינו זוכר שהתיר לחוקרים לעיין בהנהלת החשבונות שלו כדי לבדוק את המתנות לבני הזוג. חדד טען, כי מילצ'ן אמר לחוקר שיש הנהלת חשבונות בה אפשר לראות הכל, אך השופטת רבקה פרידמן-פלדמן ציינה, כי הוא אמר לחוקר ש"אתה יכול לראות את הכל". בעת חילופי דברים אלו העיר מילצ'ן לחדד: "אל תצעק על השופטים".
חדד: "אין לי טענות להדס, היא עשתה מה שהשוטרים ביקשו ממנה, כך צריך לעשות אזרח. אתה לא אישרת לה למסור את הנהלת החשבונות". מילצ'ן אישר את הדברים. חדד: "הדס אמרה שזה לפי בקשתך לצורך ספירת מלאי. לא ידעת על זה". מילצ'ן: "ממש לא. שומע את זה פעם ראשונה".
מילצ'ן הוסיף, כי נתניהו לא ביקש ממנו לרכוש עבורו חולצות, וכי היה קונה אותן גם לראש ממשלה אחר "כדי שייראה כמו ראש ממשלה". הוא אמר שאינו זוכר את הגרסה שהציג בפניו חדד, ולפיה רכש לשרה נתניהו תכשיט ליום הולדתה לאחר שאמר לה ש"מזמן לא קניתי לך מתנה" והיא ביקשה תחליף לשרשרת חרוזים שקיבלה מבתו, אמנדה מילצ'ן, ואשר אותה איבדה.

תאריך:  04/07/2023   |   עודכן:  04/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מילצ'ן: התחושה הייתה שנחקרתי כחשוד בגלל משהו שאמרתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
איתמר לוין
טוענת שזוהי המסקנה מחישוב מדוקדק של ביקוריו במעון ראש הממשלה    מילצ'ן טוען שפרסומים בתקשורת מטרידים אותו, אם כי איש לא פנה אליו במישרין
יוסף אליעז
תחילת יולי 2023 ומספר מילים על משטרת ישראל    מספר השוטרים העוזבים את המשטרה גדול בהרבה ממספר המתגייסים    הסיבה העיקרית: משכורת זעומה שאינה משקפת את ההשקעה בשעות, בהמצאות מחוץ לבית, את הסיכון לבריאות ולחיים
איתמר לוין
מאשר שסיפר לנתניהו על המגעים למיזוג אפשרי בין רשת לקשת - ומציין שאמר לו זאת לא בתור חבר אלא בתור שר התקשורת
מירב ארד
יוסי דר
רצונם של שופטי נתניהו לכבות את האור החיוני והמחטא בעודו באיבו - מנוגד לטובת העניין והמדינה, ובוודאי שאיננו עולה בקנה אחד עם דמוקרטיה מערבית שעליה נלחמים במצודות קפלן בואכה כביש איילון. כי לא ניתן לחפור בור מספיק עמוק כדי לקבור בו - ולהסתיר מעיני הציבור - את כל מה שנשפך אל הרחובות ממשפט נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il