X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה פועלת בתחום המכשור הרפואי
בעלי השליטה באיתן מדיקל תובעים מיליונים משותפיהם
בועז וטלי איתן טוענים: פרופ' ציון בן-רפאל וערן שחם היו שותפים מלאים להחלטות, נגדן הם יוצאים בתביעתם להגדיל את חלקם בחברה
סכסוך בעלים בחברת איתן מדיקל לציוד רפואי
איתמר לוין, יצחק דנון
פרופ' ציון בן-רפאל ושני בעלי מניות נוספים טוענים שבועז וטלי איתן העלו את חלקם מ-75% ל-84% תוך דילול פסול של המיעוט
לרשימה המלאה

חברת הציוד הרפואי איתן מדיקל תובעת 6.3 מיליון שקל מהגינקולוג פרופ' ציון בן-רפאל ומאיש העסקים ערן רשף. זוהי תביעה שכנגד, לאחר שהשניים (יחד עם רו"ח יוסף שי) הגישו בחודש פברואר תביעה לקבוע שהם זכאים ל-7% ממניות איתן מדיקל, ולא ל-2% בלבד שבידיהם כעת.
בתביעה המקורית נטען, כי בעלי השליטה בחברה - בני הזוג בועז איתן (מייסד חברת סייפן) ועו"ד טלי איתן (שעמדה בראש משרד איתן-מהולל-שדות) - דיללו שלא כדין את חלקם של התובעים בחברה. מדובר ב"חברת טכנולוגיות הפועלת בענף המכשור הרפואי, ומספקת פתרונות אספקת ציוד למטופלים ע"י ייצור ופיתוח של משאבות רפואיות, לרבות פתרונות באספקת תרופות ועירוי המשווקות בארץ ובמדינות נוספות בעולם, בין היתר ע"י מפיצים, דוגמת החברות הבינלאומיות הוספירה, פייזר ו-ICU", נאמר אז.
בתביעה שכנגד נאמר (28.6.23), כי בן-רפאל היה חבר קרוב של איתן במשך שנים והם שילבו אותו בחברה למרות ההליכים הפליליים והמשמעתיים שהתנהלו נגדו בחשד לעבירות במסגרת טיפולי פוריות; בשנים 2018-2009 הוא היה נושא משרה בחברה וקיבל מניות ואופציות. רשף היה המנכ"ל של קיו-קור (החברה שקדמה לאיתן מדיקל) עד קריסתה ב-2009, איתן העסיקו אותו בחברה החדשה והוא קיבל מניות ואופציות.
לדברי איתן מדיקל, תביעתם של בן-רפאל ורשף חשפה שהם הפרו את חובותיהם כלפיה ואת התקשרותם עימה. החברה מכחישה את כל טענותיהם של השניים בתביעתם נגדה, ולפיהן איתן הסיטו את משאביה לטובת חברות שבבעלותם ובכך פגעו בה. לדבריה, כל הפעולות עליהן מלינים בן-רפאל ורשף נעשו בידיעתם, הם היו מעורבים בממשקים בינה לבין החברות האחרות - וכעת הם טוענים למעשה שנתנו את ידם לאותן פעולות פסולות נטענות. לכן היא מבקשת לחייב את השניים להחזיר את הדיבידנדים שקיבלו (4.2 מיליון שקל לרפאל, 2.1 מיליון שקל לרשף) ואת מניותיהם בחברה. איתן מדיקל מציינת, כי אם התביעה נגדה תידחה - תתייתר התביעה שכנגד והיא תתבע אותם בנפרד על נזקיה.
בכתב ההגנה אומרים החברה ובעליה, כי איתן הקימו ומימנו אותה לבדם, בעלי מניות המיעוט לא נדרשו להשקעה כלשהי וקיבלו דיבידנדים במיליוני דולרים. איתן מדיקל עסקה בטכנולוגיה אחת בלבד, בעוד החברות האחרות של איתן עסקו בטכנולוגיות משלהן. המיזוג בין חברות הקבוצה נעשה מטעמים ענייניים ובאישורם של התובעים, שהיו מעורבים גם ביתר הפעולות עליהן הם מלינים כעת, נאמר עוד. התביעה שכנגד וכתב ההגנה הוגשו באמצעות עוה"ד דיבון פרקש, אור רטבי ורון ברקמן, וטרם הוגש כתב הגנה בתביעה שכנגד.

תאריך:  06/07/2023   |   עודכן:  06/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעלי השליטה באיתן מדיקל תובעים מיליונים משותפיהם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
רשות המיסים תאפשר גישה לכל טופסי 106 משש השנים האחרונות דרך האזור האישי    עד היום, שכירים שנדרשו למסמך זה והוא לא היה עוד בידיהם, הצטרכו לפנות למעסיק על-מנת לשחזרו
יצחק דנון
יפעת גדות
חוקרי אוניברסיטת חיפה: "אנחנו אומרים זאת בזהירות וכמובן שהמציאות עוד יכולה להשתנות, אבל אם מסתכלים על מקרי העבר, זו בהחלט ההערכה הסבירה נכון לרגע זה"
יצחק דנון
עידן יוסף
השיגור התרחש הבוקר מאזור הכפר עג'ר    חיזבאללה האשים את ישראל בניסיון לכבוש את החלק הלבנוני של הכפר בגבול באמצעות הצבת גדר תיל וחומת בטון סביבו, וקרא לממשלה בביירות ולבנונים לפעול כדי לבלום זאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il