X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השרה גולן. הזכירה את בתה של ח"כ בן ארי [צילום: ערוץ כנסת]
אזהרה לשרה גולן על תקרית ה'מקרקרת'
ועדת האתיקה של הכנסת רשמה אזהרה לשרה מאי גולן על שהשתמשה בשפה בוטה במהלך עימות מילולי שניהלה עם ח"כ מירב בן ארי נקבע כי בן ארי לא עברה עבירה אתית ניסיון לפשר בין השתיים מחוץ לחדר הוועדה לא צלחו

ועדת האתיקה של הכנסת רשמה אזהרה לח"כ השרה מאי גולן (הליכוד) על אופן בוטה שבו התבטאה נגד ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד). מדובר בתקרית שאירעה בתחילת חודש מרס 2023, שבמהלכה כינתה בן ארי את גולן 'אפס' ובתגובה השיבה לה גולן: "מירב קוקוריקו בן ארי", "תרנגולת קרקרנית", ו"הפה שלך הוא הפה המטונף והמזוהם ביותר בכנסת".
בתקרית נוספת, ב-1 במאי 2023, תקפה בן ארי את גולן במהלך הדיון לאישור מינויה כשרה לקידום מעמד האישה ואמרה כי גולן השתמטה משירות צבאי. בתגובה אמרה לה גולן: "צבועה שקרנית, עלובת נפש, את אם לילדה - תיזהרי מבורא עולם", ועוד.
ועדת האתיקה ציינה בהחלטתה את הכאב העמוק שחשה ח"כ בן ארי מאזכור בתה, וכי השרה גולן משתמשת שוב ושוב בביטוי 'מקרקרת' ביחס אליה ושאמירות אלה פוגעות בה מאוד. מנגד, השרה גולן טענה כי ח"כ בן ארי חיטטה בפצעי חייה הכואבים והרגישים ביחס לקשריה עם אמה וטענה שהמונח 'קרקורים' לא נועד לפגוע בח"כ בן ארי אלא לציין את ההפרעות של בן ארי כלפיה.
ועדת האתיקה קבעה כי השרה גולן הפרה את כללי האתיקה ומכיוון שהשתמשה בשפה פוגענית הוטלה עליה סנקציה של אזהרה. ביחס לח"כ בן ארי קבעה הוועדה כי לא ביצעה הפרה אתית.
בשולי ההחלטה ציין יו"ר ועדת האתיקה של הכנסת, ח"כ ינון אזולאי (שס) כי הוועדה התרשמה שמדובר בסכסוך אישי בין השתיים שנמשך זמן ממושך וכי ראוי שעימות שכזה ייפתר מחוץ לכותלי חדר הוועדה. "במקרה זה, הניסיונות לשיח או להתנצלויות לא צלחו", הבהיר.

תאריך:  12/07/2023   |   עודכן:  12/07/2023
+רוטמן הציג תיקון שימנע ביקורת על אי-כינוס הוועדה לבחירת שופטים
23:30 12/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת החוקה של הכנסת הוסיף לסעיף 15 בהצעת חוק צמצום עילת הסבירות את שלילת הביקורת על החלטה של שר או של הממשלה להימנע מהפעלת סמכות  ▪  מחק את המילים שהיו פתח למניעת ביקורת על ראשי ערים

ח"כ רוטמן. התיקון - לקראת הדיון שיתחדש מחר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בטרומית: עונש מינימום לעבירת הסחיטה באיומים
18:57 12/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק העונשין (תיקון - הגדרת איום), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אלמוג כהן. 22 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת.
מוצע בה לתקן את עבירת הסחיטה באיומים ולהוסיף כי איום או הטלת אימה עשויים להתבצע גם בדרך של יצירת מצג הנובע ממעמדו של המאיים או של האדם בשמו פועל המאיים או באמצעות מסרים שהועברו לאדם אליו מכוון האיום או לאחר המצוי בנסיבות דומות ובאותו מצב של הקורבן. בכך עשויה להתגבר ההרתעה מול עבירות גביית דמי חסות.

+בטרומית: ביהמ"ש יחייב מחבל או מתגמל פיגוע בפיצויים עונשיים
18:55 12/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון - פיצוי עונשי לנפגעי עבירה), התשפ"ג-2023 של ח"כ אוהד טל וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 33 חברי כנסת, אל מול 9 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוץ והביטחון.
מוצע בה לקבוע כי בית המשפט יחייב מבצע מעשה טרור או מתגמל מעשה טרור בפיצויים עונשיים בגין תביעה שעניינה מעשה טרור. עוד מוצע לקבוע את השיקולים שעל בית המשפט לשקול בקביעת גובה הפיצויים העונשיים, וכן לקבוע גובה פיצויים עונשיים מינימלי.

+משרד האנרגיה מזהיר מאי עמידה ביעדי חשמל מאנרגיה מתחדשת
18:48 12/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מנכ"ל המשרד: "זה אתגר גדול - אם כל הממשלה לא תתגייס לא נעמוד ביעד"  ▪  יו"ר ועדת הכלכלה: הוועדה תפנה לראש הממשלה לקדם השקעה בתשתיות מתקציב המדינה ולא מהתעריף - ולהקים ועדת שרים לאנרגיה מתחדשת

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בטרומית: שלילת תקציב ממוסדות חינוך המלמדים את תוכנית הלימוד הפלשתינית
18:27 12/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שלילת תקציב ממוסדות חינוך המלמדים את תוכנית הלימוד הפלשתינית הכוללים הסתה לטרור (תיקוני חקיקה), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת אוהד טל וקבוצת חברי כנסת. 35 חברי כנסת תמכו מול 10 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת החינוך.
מוצע בה לתקן את חוק לימוד חובה, התש"ט-1949, ואת חוק חינוך ממלכתי, התשי"ג-1953, ולקבוע כי מוסדות חינוך לא רשמיים, אשר מלמדים את תוכנית הלימוד של הרשות הפלשתינית הכוללת תכנים המסיתים לטרור, לא יקבלו תקצוב מהמדינה.

+בטרומית: הרשות לקידום נשים בישראל תוכפף לשרה מאי גולן
15:55 12/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק לקידום הנשים בישראל, התשפ"ג-2023 של חברת הכנסת לימור סון הר-מלך. בהצעה תמכו 56 חברי כנסת, אל מול 48 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת לצורך קביעת הוועדה שתדון בה.
מוצע להחליף את חוק הרשות לקידום מעמד האישה, התשנ"ח-1998, בחוק האמור. בין היתר מוצע לקבוע כי הרשות לקידום נשים בישראל תהיה כפופה לשרה לקידום נשים, מאי גולן, והיא תטיל עליה תפקידים לביצוע. כמו-כן, מוצע שתוקם ועדה מייעצת שתייעץ לשר בענייני מדיניות ובענייני משרדו וכן תפקח על פעילותה של הרשות. לבסוף, מוצע לעגן בחוק את חובת ניתוח הפערים בין גברים לנשים בתקציב המדינה ובתקציבן של הרשויות המקומיות.

+בטרומית: פטור מכפל תשלום דמי ביטוח לאומי על הכנסה שמקורה בעבודה מחו"ל
15:49 12/07/23  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - פטור מכפל תשלום דמי ביטוח לאומי), התשפ"ג-2023 של חברת הכנסת מירב בן ארי, אליה הוצמדה הצעה של חברת הכנסת שרן השכל. 50 חברי כנסת תמכו בהצעה והיא תועבר לוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי על הכנסה שמקורה בעבודה מחוץ לישראל ושמשולמים בעדה דמי ביטוח סוציאלי במדינה האמורה. הסדר זה לא יחול על מי שנשלח מטעם מעסיקו הישראלי לעבוד בחו"ל או על מי שעובד כעצמאי לסירוגין בישראל ובחו"ל - לגבי הכנסה שהוא לא משלם בעדה דמי ביטוח סוציאלי בחו"ל.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אזהרה לשרה גולן על תקרית ה'מקרקרת'
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בושה
סיני  |  12/07/23 23:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
מנכ"ל המשרד: "זה אתגר גדול - אם כל הממשלה לא תתגייס לא נעמוד ביעד"    יו"ר ועדת הכלכלה: הוועדה תפנה לראש הממשלה לקדם השקעה בתשתיות מתקציב המדינה ולא מהתעריף - ולהקים ועדת שרים לאנרגיה מתחדשת
מירב ארד, עידן יוסף
ח"כ יצחק קרויזר נבחר לכהן מטעם הכנסת בוועדה לבחירת שופטים לאחר שזכה לתמיכת 86 חברי כנסת    לפיד מאיים לעתור לבגץ אם בתוך שבועיים לא יכנס השר לוין את הוועדה    בחודש שעבר נבחרה ח"כ אלהרר מיש עתיד, נציגת האופוזיציה
עידן יוסף
מבחן פיזה בוחן 78 מדינות, והילדים הבדואים בנגב מדורגים בתחתית הטבלה    שיעור התמותה בקרב תינוקות ערבים ובדואים גבוה פי 3 משאר הארץ    רק כ-25% מהבדואיות עובדות, רובן משתכרות 4,140 שקל בממוצע, פחות משכר המינימום
עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון אישרה לקריאה ראשונה: בתי המשפט יחייבו מתגמלי טרור בפיצויים שאינם תלויים בנזק לקורבנות טרור ומשפחותיהם, למרות ההשגות מצד המתפ"ש, השב"כ והמל"ל    יו"ר הוועדה: הכנסת מכבדת מאוד את הממשלה, אבל הממשלה לא מכתיבה לכנסת איזו חקיקה לקבל
עידן יוסף
אושר לקריאה ראשונה: נפגעי פעולות איבה יוכלו לקבל פיצויים נזקיים מהרשות הפלשתינית במקביל לתגמולי הביטוח הלאומי - בגובה של 25% מהנזק    בהמשך הליך החקיקה יתקיימו מגעים במטרה להעלות את גובה הפיצוי הנוסף ל-50%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il