X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אשקלון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
הממשלה תקים 22,614 יחידות דיור ב-7 ערים
שר הפנים משה ארבל ושר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף אישרו הצעות להכרזה על מתחמים מועדפים לדיור בערים בית שאן, אשקלון, פתח תקוה, קריית ביאליק, רחובות, רמלה ולוד

ועדת השרים לענייני הפנים אישרה (17.7.23) הצעות להכרזה על מתחמים מועדפים לדיור בערים בית שאן, אשקלון, פתח תקוה, קריית ביאליק, רחובות, רמלה ולוד. ההכרזה על המתחמים תאפשר לוועדה הארצית לתכנון ולבנייה של מתחמים מועדפים לדיור (ותמ"ל) להביא לאישורן של תוכניות בנייה למגורים בהיקף רחב, בתוך פרק זמן קצר.
על-פי ההצעות שאושרו, ניתן יהיה לתכנן בהליך מהיר פינוי בינוי של כ-8,000 יח"ד בפתח תקוה, כ-1,300 באשקלון, כ-2,335 בקריית ביאליק, כ-1,442 ברחובות, כ-1,357 ברמלה, כ-5,500 בלוד וכ-2,700 יחידות דיור חדשות בעיר בית שאן. סה"כ כ-22,614 יח"ד.
ביוזמת הממשלה הוארך ב-4 שנים החוק לקידום הבנייה במתחמים מועדפים, ובהתאם לכך ממשיכה הותמ"ל לקדם תוכניות להקמת שכונות מגורים במסלולים שונים, וביניהם: מסלול לקידום בנייה חדשה, מסלול התחדשות עירונית, מסלול מוטה תחבורה ציבורית, יחידות להשכרה לטווח ארוך ודירות להשכרה לטווח ארוך במחיר מופחת. כל אלו מצטרפים למספר יחידות דיור רב שכבר אושרו או שנמצאות בתהליכי אישור בותמ"ל בחודשים האחרונים.
שר הפנים משה ארבל: "ההכרזה על עשרות אלפי יחידות דיור באזורי ביקוש במרכז הארץ ובערי הפריפריה מאפשרת לנו להגדיל את היצע הדירות עבור האזרחים ולעשות עוד צעד חשוב במאבק במשבר הדיור. אנו מחויבים לקדם במוסדות התכנון תנופת בנייה גדולה שתעניק פתרון לזוגות צעירים, למשפחות רבות ולמשפרי דיור בכל רחבי הארץ. אנו נחושים להביא לירידה במחירי הדיור וככל שנתכנן ונבנה יותר כך נתקדם לעבר היעדים שהצבנו".
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: "קידומן של עשרות אלפי יחידות דיור במתחמים מועדפים לדיור היא בשורה חשובה עבור אזרחי ישראל, שתסייע משמעותית בהגדלת ההיצע באזורי הביקוש ובפריפריה. במדד המחירים לצרכן שפורסם בשבוע שעבר התבשרנו על עוד ירידה מבורכת במחירי הדירות, הגדלת ההיצע בשוק הדיור היא המרכיב העיקרי בדרך לפתרון מצוקת הדיור שתביא לירידת מחירים משמעותית לטובת כלל אזרחי ישראל".

תאריך:  18/07/2023   |   עודכן:  18/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה תקים 22,614 יחידות דיור ב-7 ערים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איתמר לוין
ביידן שב וקרא להגיע להסכמה רחבה ככל האפשר על הרפורמה המשפטית, ונתניהו הבטיח שינסה לעשות זאת בפגרת הקיץ
עידן יוסף
משרד התקשורת: ההחלטה מבוססת על עמדת גורמי המקצוע שמצאו ליקויים רבים בתפקודו של היו"ר    חברת הדואר הגישה עתירה לבג"ץ בבקשה לתת צו שימנע את פיטווריו
מירב ארד
הוסיף: "אף מדינה דמוקרטית לא יכולה לקבל תכתיב כזה. דווקא מי שמניפים את הדגל הדמוקרטיה צריכים להיות הראשונים לצאת נגד התופעה"    על צמצום עילת הסבירות אמר: "המטרה היא להפחיד את הציבור"
יואב יצחק
ראש הממשלה הובל בשיירה ולא במסוק    לשכת נתניהו: מצבו טוב והוא עובר הערכה רפואית    נתניהו התלונן על כאבים בחזה והזעה מוגברת    רופאו האישי ד"ר צבי ברקוביץ הגיע לבית החולים ומסר שמצבו טוב ויציב    לשכת רה"מ: נתניהו התלונן על סחרחורת לאחר ששהה אתמול בכנרת בשעות החום; ההערכה הרפואית - התייבשות
עידן יוסף
פעילים במפלגת נעם מתחו ביקורת על היו"ר על כך שמינה את ניר אורבך לראש הרשות לזהות לאומית יהודית למרות שלא התנצל על פעילותו בימינה    סגן השר מעוז: מאמין שאורבך יידע לעשות זאת בצורה הטובה ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il