X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"מעשים חמורים בשל חשיבותו הציבורית והחינוכית של התחום" [צילום: פלאש 90]
גזר דין ראשון בפרשה
קרטל המסעות לפולין: 7.5 חודשי מאסר למנהל תחום המסעות ב'אקדמי'
גזר הדין ניתן בהתאם להסדר טיעון במסגרתו הודה אהרון טורוביץ, שניהל את מחלקת פולין במשרד אקדמי, בחלקו בקרטל המסעות לפולין בעקבות הסדר הטיעון הודו שני נאשמים נוספים בתיק והורשעו בשבוע שעבר

שופט בית המשפט המחוזי בלוד ד"ר עמי קובו גזר אתמול (יום ד', 19.7.23) את עונשו של מנהל האחראי על תחום המסעות לפולין בחברת הנסיעות "אקדמי" - אהרון טורוביץ', על 7.5 חודשי מאסר, בהתאם להסדר טיעון במסגרתו הודה טורוביץ' בחלקו בקרטל המסעות לפולין.
קרטל המסעות לפולין כלל הסדרי חלוקת שוק בין שלוש החברות הנסיעות הגדולות בתחום מסעות בני הנוער לפולין - "הלל טורס", "גשר" ו"אקדמי". ההסדרים נמשכו החל משנת 2010 ועד לפתיחת החקירה הגלויה בינואר 2016.
בעקבות הסדר הטיעון, לאחרונה הודו גם שני הנאשמים הנוספים בתיק במסגרת הסדר טיעון - צבי סער, מנהל מחלקת פולין בחברת הנסיעות "הלל טורס", ואיילת יונגסטר, מנהלת מחלקת פולין בחברת הנסיעות "גשר". השניים הורשעו בשבוע שעבר (10.7) בכך שהסכימו ביניהם ועם חברת הנסיעות "אקדמי" שלא להתחרות אלה באלה, ובעיקר לא להתחרות ביניהם על משלחות נוער מטעם בתי ספר שכבר הוציאו בעבר משלחות נוער לפולין עם אחת מהחברות שבקרטל (הסדר "לקוחות קיימים"). סער וטורוביץ' הורשעו גם בהסדר דומה עם חברת דיזנהאוז באותה תקופה.
בגזר הדין שניתן אתמול בעניינו של טורוביץ', בית המשפט קבע כי מעשיו של טורוביץ' חמורים בין היתר בשל חשיבותו הציבורית והחינוכית של התחום שתואם, שעניינו בהנצחת זיכרון השואה והנחלתו לבני נוער, בשל היקף התיאומים ושיטתיותם וכן בשל משך הזמן שבו נמשכו ההסדרים. על-אף האמור, אישר כאמור בית המשפט את העונש שנקבע, בשל נסיבותיו האישיות של טורוביץ'.
בית המשפט קבע כי בשל מצבו הרפואי של טורוביץ' "נשיאת עונש המאסר בפועל מאחורי סורג ובריח תהא קשה יותר עבורו, לעומת אחרים הנדונים למאסרים לתקופות דומות", וכן כי על-רקע מצבו הבריאותי הגעה להסדר הטיעון עמו תרמה לקידום ניהול ההליך המשפטי.
בגזר דינו של טורוביץ' התייחס בית המשפט לכך שטורוביץ היה הראשון שהגיע להסדר כשיקול לקולא, כשקבע כי נטילת האחריות על-ידי הנאשם והודאתו באשמה הם בעלי חשיבות רבה..." שכן "הנאשם היה "הנחשון" מבין הנאשמים, הראשון שבחר להודות, ולאחריו גם הנאשמים האחרים הודו בכתב אישום מתוקן".

תאריך:  20/07/2023   |   עודכן:  20/07/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרטל המסעות לפולין: 7.5 חודשי מאסר למנהל תחום המסעות ב'אקדמי'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד, עידן יוסף
שרים בממשלה שיתפו סרטון שנוי במחלוקת על טייסי חה"א    צה"ל גינה את הפצת הסרטון: "תכליתו לייצר שיסוי פנימי בתוך צה"ל"    מיקי זוהר אחרי שמחק את הסרטון: "עם סרטון או בלי המסר החשוב הוא שאחים אנחנו"    בן-גביר: הסרטון ממחיש היטב את סכנת הסרבנות
מירב ארד
ליברמן: "ירדנו מהיקף השקעות של 42 מיליארד ש"ח בסטארט אפים ישראלים לצפי של 7 מיליארד בלבד. זה מצב חירום"    נציגת פורום ההיי-טק: "5,000 איש פוטרו ב-83 חברות היי-טק מתחילת השנה. 9 חברות סגרו לחלוטין את פעילותן בארץ"
מירב ארד
תקף: "ועדת חוקה ביצעה אתמול התנקשות בדמוקרטיה הישראלית"    במהלך הכנס, עורכי דין מהימין התפרצו בטענה שהכנס חד-צדדי    מנדלבליט הזהיר: "הדבר עלול להוביל לעריצות השליט, ללא שום איזון והגנה"
מירב ארד
נאסר על היחידה לבצע מעבר ל-25 פעולות ביום עבודה ותופסק לאלתר קליטת מטופלים חדשים    עוד הוחלט כי על בית החולים למנות גורם מלווה חיצוני בכיר מתחום בטיחות הטיפול
עידן יוסף
ראש השב"כ לשעבר: "הייתי אומר לראשי הארגונים שחובתם להגיע אל ראש הממשלה, להציג בפניו את ההשלכות הרות הגורל של המעשים שקורים כרגע במדינה"    השר אופיר סופר: ״מהראיונות המסוכנים ששמעתי״    השר דוד אמסלם: "ארגמן מלא ברעל, לא יודע מה קרה לו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il