המיזמים שבוצעו במסגרת התוכנית האסטרטגית על-ידי נתיבי איילון כוללים: ג'וליס - כביש כניסה; מע'אר - חיבור כביש 806 לכביש 1; דלית אל כרמל - שדרוג וביצוע מעגלי תנועה על כביש 672; בית ג'ן - הסדרת כביש 22; עספיא - סלילת כבישים 1 ו-4 כדרכי גישה לבתי הספר.
נושא חשוב נוסף שעלה בכינוס היה הסדרת דרכי הגישה לקבר יתרו - נבי שועייב - המקודש לדרוזים. הנושא עלה לבקשת השייח' מוואפק טריף, המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית, במטרה להבטיח את שלומם של אלפי הצליינים המגיעים למתחם מדי שנה בחודש אפריל. למרות שהמתחם לא נכלל בתוכנית האסטרטגית, הנחתה השרה את חברת נתיבי ישראל להרחיב ולשדרג את הגישה מכביש 7717, ולבצע עבודות שיפוץ, גינון ותחזוקה בצומת, במטרה להטיב עם הבאים לקבר. בנוסף, הנחתה השרה לבחון כניסת אוטובוסים ומיניבוסים למתחם, כדי לאפשר להמוני החוגגים להשאיר את הרכב הפרטי בחניון מסודר בכפר זיתים. למיזם הוקצו כ-34 מיליון שקלים.
השרה רגב חנכה בביקורה באזור את ציר חוצה ראמה (כביש 864), המשדרג ללא היכר את זרימת התנועה ואת הבטיחות ביישוב. הכביש הושלם לאחרונה בעלות של 29 מיליון שקלים. המיזם, באורך של 1.2 קילומטרים, הפך כביש ישן, מוזנח ומסוכן לכביש חדש ובטיחותי, המותאם לתחבורה ציבורית ומאפשר פיתוח אזורי תעסוקה ומגורים לאורכו. הוא כלל הוספת מדרכות ומפרצי חנייה, תחנות אוטובוס, סימון מעברי חצייה, תשתיות תאורה, חידוש מערך הניקוז, שדרוג תשתיות תת-קרקעיות (תקשורת, ניקוז, מים וחשמל), והסדרת צמתים באופן בטיחותי.
רגב: "נלחמתי על הוספת מיליארד שקלים לתקצוב התוכנית האסטרטגית למגזר המיעוטים, ועל הגדלת החלק היחסי המופנה ליישובי החברה הדרוזית.
בעוד שהממשלה הקודמת הקצתה ליישובי הדרוזים רק 10% מהתקציב, אנחנו נגדיל את הסכום ונעניק לכם לפחות 15% מהתקציב, שהם יותר מ-100 מיליון שקלים נוספים".
השרה הוסיפה כי "בהתאם להנחייתי, אנחנו מקצרים את הזמנים לשנה לתכנון ושנה לביצוע, כדי שפרויקטים מורכבים יתקדמו מהר. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק ומלא תוך הקשבה לתושבים ותיאום והסדרה עם הרשויות, כדי להבטיח מצב של רווח לכל".