במטרה לאפשר ללקוחות להתמודד עם החזרי ההלוואות בתקופה של הוצאות הקיץ הגבוהות,
בנק הפועלים מודיע (יום א', 23.7.23) על פתרון דיגיטלי שיאפשר ללקוחותיו גמישות בהלוואות צרכניות.
השירות החדש יאפשר ללקוחות בעלי הלוואה צרכנית בבנק לבחור באחד או יותר משני הפתרונות:
- דחיית תשלומים: אפשרות לדחות את מועד התשלום הקרוב בהלוואה בחודש או חודשיים ללא הגדלת סכום ההחזר החודשי (כלומר, תקופת ההלוואה תתארך).
- הקטנת ההחזר החודשי: אפשרות לפריסת ההלוואה הקיימת לתקופה ארוכה יותר, כך שההחזר החודשי יקטן.
את השינויים ניתן לבצע בדיגיטל כל שנה לאורך חיי ההלוואה, תוך שמירה על שאר תנאי ההלוואה וללא צורך במיחזור או הגעה לסניף. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהארכת תקופת ההלוואה בעקבות דחייה או פריסת תשלומים תעלה את סכום הריבית הכולל שישולם לבנק.
השירות החדש יושק בקמפיין תקשורתי בכיכובו של הפרזנטור
עמוס תמם, הפונה אל משקי הבית המתמודדים עם ההוצאות הגבוהות של הקיץ.