X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אשקלון. בנתיב הרקטות מעזה [צילום: דוברות המשטרה]
צדק מיגוני מאוחר: הממשלה תאשר התחדשות עירונית באשקלון
בקרוב תובא לאישור הממשלה תוכנית התחדשות עירונית לעיר אשקלון בהיקף של מאות מיליוני ש"ח ראש העירייה, תומר גלאם: "התחדשות עירונית היא מנוף משמעותי לעשיית צדק מיגוני וצדק חברתי לתושבים"

בקרוב תובא לאישור בממשלה החלטת ממשלה בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, במסגרתה תגובש תוכנית לעיר אשקלון בהיקף של מאות מיליוני ש"ח. מטרת התוכנית היא לקדם התחדשות עירונית משמעותית בעיר אשקלון שתביא לחידוש המרקם הוותיק של העיר תוך מיגון מירבי לתושבי העיר.
ההחלטה היא חלק מתוכנית רחבה לחיזוק הביטחון והחוסן הלאומי אזרחי בעיר אשקלון. ההחלטה תביא לשינוי פני העיר, תוך שמירה וביסוס מעמדה של העיר כמובילה, צומחת ומתחדשת.
נתניהו: "אנחנו מביאים, כשלב ראשון, תקציב משמעותי למיגון ופיתוח העיר אשקלון. התקציב לא רק יאפשר מיגון, הוא גם ישחרר תוכניות להתחדשות עירונית."
גולדקנופף: ״ההחלטה שתובא לאישור בראשון, הינה בשורה לתושבי אשקלון. בשנים הקרובות יועברו מאות מיליוני שקלים לטובת סבסוד ותמרוץ פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר ועשרות מיליוני שקלים עבור בניית מוסדות ציבור. חובתינו המוסרית והלאומית לעשות כל שניתן על-מנת לדאוג לאיכות חייהם של תושבי אשקלון. קידום וביצוע התחדשות עירונית בעיר תחזק את המבנים, תשדרג את התשתיות, תשפר את הדרכים ותמגן את המבנים עבור התושבים הוותיקים והחדשים, ההחלטה שהבאנו הינה צעד משמעותי בשמירה על ביטחונם ורווחתם״.
ראש העיר אשקלון תומר גלאם: "התחדשות עירונית היא מנוף משמעותי לעשיית צדק מיגוני וצדק חברתי המגיעים לתושבי אשקלון לאחר למעלה מעשור של עמידה איתנה בחזית הטרור".

תאריך:  26/07/2023   |   עודכן:  26/07/2023
+בוטלה ישיבה שיזם גלנט בנושא "אלימות המתנחלים"
18:52 26/07/23  |  עידן יוסף

לאחר שהשר בן-גביר סירב לשלוח נציגים מטעמו - בוטלה ישיבה שיזם שר הביטחון גלנט בנושא אלימות המתנחלים. מלשכתו של גלנט נמסר: "הדיון נדחה למועד לא ידוע". מסביבת השר בן-גביר נמסר בתגובה: "השר בן-גביר לא יהיה שותף לדמוניזציה של גלנט כלפי המתיישבים ביהודה ושומרון. דיון על 'אלימות המתנחלים' אינו מקובל על בן-גביר, לא ניתן לזה יד" (INN).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  חיים כץ / Haim Katz  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  ממשלת ישראל / Israel Government  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניר ברקת / Nir  Barkat  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  תומר גלאם / Tomer Glam
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צדק מיגוני מאוחר: הממשלה תאשר התחדשות עירונית באשקלון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איתמר לוין
מינץ דחה על הסף עתירה שביקשה להורות לאמסלם לחתום על מינויה של אלונה שפר-קארו, המועמדת של כ"ץ - משום שהיא עצמה לא עתרה
עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו שאושפז בשבוע שעבר עדכן בסרטון כי הוא צפוי להשתחרר אחר-הצהריים    לדבריו, נמשכים הנסיונות להגיע להסכמה בעניין ההצבעה על החוק לצמצום עילת הסבירות    את מקומו מילא השר יריב לוין    הבוקר כבר נפגש עם שר הביטחון בבית החולים
עידן יוסף
בעקבות הנתונים שהוצגו לראש הממשלה בדיון על השתייה המתוקה הורה נתניהו להפסיק להגיש אותה בישיבות הממשלה הבאות ובישיבות העבודה    השר קרעי האשים את הממשלה הקודמת: "לא עודדו שתייה מתוקה בריאה עם פחות סוכר"    שר הבריאות: "אין בעיה, אני גם ככה עושה אבא חטוב ושותה 3.5 ליטר מים כל יום"
איתמר לוין
אלה לא סרבנים אלא מגיני המדינה    מחוללי ההפיכה המשטרית מתעלמים מהכל    עוד משרה ממשלתית מיותרת    הסודות של נתניהו    כך תופרים מכרז למקורב    התוכנית להשתלטות על התקשורת
עידן יוסף
שר הפנים משה ארבל ושר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף אישרו הצעות להכרזה על מתחמים מועדפים לדיור בערים בית שאן, אשקלון, פתח תקוה, קריית ביאליק, רחובות, רמלה ולוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il