X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכיר אותה כרקדנית במועדון [צילום: נאם יו, AP]
שוטר ניסה לסרסר בצעירה במצוקה כספית
אלרון דחה את בקשתו של גולן אבלייב לערער על הרשעתו, לאחר שניסה יחד עם אחר להביא לזנות רקדנית שהכיר נדון לחמישה חודשי עבודות שירות

השוטר לשעבר גולן אבלייב ניסה לסרסר בצעירה שהכיר והייתה במצוקה כלכלית ולהביא אותה לידי זנות, וזאת בעודו משרת במשטרה וכאשר הצעירה יודעת שהוא שוטר. שופט בית המשפט העליון, יוסף אלרון, דחה (2.8.23) את בקשתו של אבלייב לערער על הרשעתו ועונשו - חמישה חודשי עבודות שירות - והתיר לפרסם את שמו.
אבלייב הכיר את הצעירה ב-2015 במועדון בו עבדה כרקדנית, התפתח ביניהם קשר והוא אמר לה שביכולתה לסדר לה עבודה רווחית יותר וקלה יותר כרקדנית באירועים פרטיים. הוא הציג את עצמו כרווק, אך כאשר התברר לה שהוא נשוי ואב לילד - ניתקה את המגע עימו. זמן מה לאחר מכן, בשל מצוקתה הכלכלית, פנתה הצעירה לאבלייב וביקשה שיסייע לה למצוא עבודה, תוך שהיא נותנת בו אמון בשל היותו שוטר.
השוטר קישר בינה לבין בוריס ארונוב, לו אמר שניתן יהיה להעסיק אותה כחשפנית או כנערת ליווי, והם הסכימו שיתחלקו ברווחים. בפגישה משולשת הסכימה הצעירה לקיים יחסי מין חלקיים בלבד עם הלקוחות שיסדיר לה ארונוב (אשר אמר שהוא עובד עם תיירים ואוליגרכים). הם סיכמו שהיא תחליט לבדה האם תקיים יחסי מין ובאיזו תמורה, וארונוב הבהיר שהוא ואבלייב יסיעו אותה וישמרו עליה. בהמשך הבהירה שוב הצעירה שאינה מוכנה לקיים יחסי מין בתשלום, ארונוב אמר לה להתאזר בסבלנות והבהיר שיש לו ולאבלייב "בלעדיות" עליה ואסור לה לעבוד במקומות אחרים.
אבלייב הורשע בניסיון להביא אדם לידי מעשה זנות; התביעה ויתרה על הסעיף החמור יותר שייחסה לו, ניסיון להביא אדם לידי עיסוק בזנות, שכן מצבה הנפשי של הצעירה לא אפשר לזמן אותה לעדות. אבלייב הורשע גם בהפרת סודיות על-פי חוק הגנת הפרטיות, בשל שימוש פרטי שעשה במאגר המידע המשטרתי. כאמור, הוא נדון לעבודות שירות, תוך שבית משפט השלום בראשון לציון מביא בחשבון את העובדה שפוטר מהמשטרה, ובמקביל מתיר לפרסם את שמו (לבקשתה של המתלוננת). ארונוב הורשע במסגרת הסדר טיעון בקשירת קשר לביצוע פשע ונדון לחודשיים עבודות שירות.
בית המשפט המחוזי מרכז דחה את ערעורו של אבלייב - על ההרשעה, על העונש ועל פרסום שמו. אלרון דחה את בקשת רשות הערעור בקובעו, כי אין סיבה לדיון בגלגול שלישי, וכי אין ממש בטענותיו של אבלייב לגבי אופן ניהול משפטו בשתי הערכאות הקודמות. לגבי העונש אומר אלרון, כי הוא "כלל אינו חמור. המבקש ביצע את המעשים בעודו משמש כשוטר במשטרת ישראל המייצג את מערכת אכיפת החוק. כפי שהודגש לא אחת, יש בכך כדי לפגוע לא רק בנפגע העבירה, אלא גם באמון הציבור במערכת אכיפת החוק ובערכים הבסיסיים אשר מנחים את משטרת ישראל, בהם הגנה על שלום הציבור ושמירה על טוהר מידות, בכלל זה של שוטריה".
לבסוף אומר אלרון על פרסום השם: " טוב עשו הערכאות קמא משהורו על כך נוכח חשיבותו של עיקרון פומביות הדיון". את אבלייב ייצגו עוה"ד שי שקד ומור עטיה.

תאריך:  02/08/2023   |   עודכן:  02/08/2023
+54 מתנדבים ביקשו להקפיא את התנדבותם במשטרה
09:32 02/08/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

10 מתנדבים נוספים הוצאו משורות המשטרה לאחר "שהתבטאו פוליטית ואף עשו שימוש בהתנדבותם לטובת פעילות זו"  ▪  על-פי דיווח בחדשות 12, המתנדבים שמפגינים שיגרו מכתב ליועמ"ש המשטרה בבקשה שלא ידיחו אותם

[צילום: איציק וולף]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוטר ניסה לסרסר בצעירה במצוקה כספית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
מירב ארד
10 מתנדבים נוספים הוצאו משורות המשטרה לאחר "שהתבטאו פוליטית ואף עשו שימוש בהתנדבותם לטובת פעילות זו"    על-פי דיווח בחדשות 12, המתנדבים שמפגינים שיגרו מכתב ליועמ"ש המשטרה בבקשה שלא ידיחו אותם
עידן יוסף
בהמשך לכלל הסכמי השכר שנחתמו בימים האחרונים פירט ראש אמ"ש כיצד יחולקו המענקים, מי יקבל יותר ומי פחות    "לעיתים איננו מקבלים את כל מה שאנו דורשים, זו מהותו של משא-ומתן"
עידן יוסף
המידע יימסר לצוות שהוקם בעקבות המלצות דוח מבקר המדינה בנושא הטיפול של מח"ש והמשטרה בעבירות שוטרים    הצוות ישקול הופעת בעלי עניין לפי בקשה
איתמר לוין
בית המשפט: השוטר ועמיתיו סברו שאיאד חלאק הוא מחבל; כאשר השוטר ירה בו למוות, הוא חש בצורה אמיתית שמדובר בהגנה עצמית
עידן יוסף
השר עמיחי אליהו תקף בחריפות את מפקד מחוז ת"א הפורש: "הוא פוליטיקאי"    הוסיף: "ציפו ממנו למלא פקודות - מי שיצא נגדו היה המפכ"ל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il