הרווח הנקי של דלתא מותגים ירד במחצית הראשונה של 2023 בשיעור של 12.9%, לעומת הרווח הנקי שנרשם במחצית הראשונה של 2022. החברה סיימה את ששת החודשים הראשונים של השנה ברווח נקי של כ-35.1 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-40.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מן החברה נמסר כי הרווח הנקי הושפע מקיטון בהוצאות מימון נטו שנבע מהכנסות ריבית בגין פיקדונות בבנקים בסך של כ-6.8 מיליון שקל וכן, מקיטון בהוצאות הפרשי שער החליפין לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של השנה עלה בכ-5% ועמד על כ-21.2 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 20.2 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2022.
הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-193.3 מיליון שקל לעומת כ-197 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-2%. הירידה בהכנסות נובעת בעיקר מירידה במכירות החנויות הזהות שקוזז ברובו מתוספת מכירות המותגים Victoria`s Secret ו-Panta rei ומגידול אורגני של כ-20% במכירות אתרי האונליין של דלתא ופיקס.
הכנסות החברה במחצית הראשונה גדלו בכ-1% והסתכמו בכ-414.4 מיליון שקל לעומת כ-411.5 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד. הגידול נובע מתוספת מכירות מותגים Victoria's Secret ו-Pante rei וכן מגידול אורגני במכירות אתרי האונליין של החברה, בקיזוז ירידה במכירות הסיטונאות והקמעונאות.
המכירות בחנויות זהות (196 חנויות), כולל אתרי האונליין של דלתא ופיקס בלבד, קטנו בשיעור של כ-3.8% ברבעון השני של השנה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה המכירות בחנויות הזהות (196 חנויות) כולל אתרי האונליין של דלתא ופיקס בלבד גדלו בשיעור של כ-0.7% לעומת המחצית המקבילה אשתקד. מהחברה נמסר כי מכירות חנויות זהות ברבעון השני של 2023 הושפעו ממזג אויר קר והמצב הביטחוני בחודש אפריל.
מכירות האינטרנט של החברה ברבעון השני צמחו בכ-55% והסתכמו בכ-22.1 מיליון שקל (שיעור של כ-11.4% מסך הכנסות החברה) לעומת כ-14.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (שיעור של כ-7.3% מסך הכנסות החברה). מכירות אתרי האינטרנט של החברה ברבעון השני כוללות מכירות בסך כ-5.1 מיליון שקל של המותגים Victoria`s secret ו-Panta Rei שהושקו בדצמבר 2022 ואפריל 2022, בהתאמה. מכירות אתרי האינטרנט האורגניים של החברה צמחו בכ-20.3% ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
במחצית הראשונה לשנת 2023 מכירות האינטרנט של החברה היוו כ-13.3% מסך הכנסות החברה לעומת כ-10.2% מסך הכנסות החברה במחצית המקבילה אשתקד. דירקטוריון דלתא מותגים החליט על חלוקת דיבידנד בסך של כ-10.1 מיליון שקל.
לדברי ענת בוגנר, מנכ"ל דלתא מותגים, בעקבות ניהול מוקפד של המלאי, יתרת המלאי קטנה משמעותית לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ותרמה לגידול בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת וזאת למרות השקת המותגים החדשים.
"אתרי האונליין ממשיכים במגמת צמיחה עקבית ומואצת וברבעון השני זינקו מכירות האונליין בכ-55% לעומת הרבעון המקביל. אנו רואים באונליין מנוע צמיחה חשוב ומאוד רווחי כאשר נמשך הגידול האורגני במכירות (דלתא ופיקס) מרבעון לרבעון. החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות, עם פתיחת 2 חנויות ראשונות בישראל למותג Victoria's Secret לקראת סוף השנה, והשקת הרשת החדשה של מותג האוירה והטיפוחBath & Body Works עם פתיחת 5 חנויות ראשונות בישראל לצד אתר און ליין ברבעון הרביעי השנה. כמו-כן, ממשיכה החברה בבניית המרכז הלוגיסטי החדש אשר אמור להתחיל לפעול באוגוסט 2025", ציינה.
עוד הוסיפה כי החברה ממוצבת היטב תפעולית ופיננסית להמשך צמיחה והמשך פיתוח וחדשנות של מותגיה, במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות בארץ ובעולם.