X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפרות הסדר בבית שמש [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
קנאים חרדיים צרו על ראש עיריית בית שמש והרסו את רכבה
עליזה בלוך הגיעה לחנוך תלמוד תורה בשכונה חרדית וחולצה לאחר כמעט שעה שבה הייתה נצורה במבנה שוטר נפצע באורח קל וציוד הושחת גינויים במערכת הפוליטית

‏מהומה בבית שמש: קנאים חרדיים צרו אמש (יום ג', 30.8.23) על מבנה שבו שהתה ראש העירייה עליזה בלוך ברמה בית שמש ב', לשם הגיעה לעקוב מקרוב אחר בית ספר החדש של ויז'ניץ. המון זועם שבר את רכבה והוציא אותו מכלל שימוש. המשטרה חילצה את בלוך מהמקום לאחר כמעט שעה שבה הייתה נצורה בפנים.
שוטר נפצע באורח קל מאבנים שיודו על-ידי מתפרעים בהפרות הסדר. הסיקריקים הרסו חלק מהריהוט החדש שנרכש לת"ת ויזניץ שייחנך בימים אלה. המשטרה חוקרת את האירוע.
שר הפנים משה ארבל: ״שוחחתי הלילה עם ראש העיר בית שמש ד״ר עליזה בלוך אחר המתקפה האלימה שחוותה. האלימות היא רעה חולה שיש לעקור מהשורש כלפי כל אדם וכלפי נבחרי הציבור. אני מצפה מגורמי האכיפה לפעול מיד לשמירה על שלומם של נבחרי הציבור בשלטון המקומי מפני כל מי שמרים את ידו על נבחרי ומשרתי הציבור״.
נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם בלוך, ביקש לחזקה, "גינה בתוקף את האלימות שהופגנה כלפיה והדגיש כי זהו דבר אינו מקובל ובלתי נסבל".
ח״כ אוהד טל (הציונות הדתית) אמר כי זהו אירוע אלים ומזעזע שאסור לעבור עליו לסדר היום. "גם כאן, אסור לתת לקומץ אלים וקיצוני לשלוט בנו. על גורמי האכיפה למצות את הדין עם אותם פורעים", דבריו.
המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג מגיב לתקיפתה של עליזה בלוך: "אני מגנה בחריפות כל אלימות ומכל סוג, זאת לא דרכנו. אין מקומה של אלימות כלפי כל אדם ובטח לא נגד נבחר ציבור. בית שמש חשובה לכולנו וכחלק מזה אנו חייבים לדעת לחיות יחד ולכבד זה את זה".
מפלגת הליכוד בבית שמש: "אנחנו מגנים בכל תוקף תקיפה של נבחרי ציבור - ובוודאי תקיפה של ראש עיר - באשר הם. אירועי אמש מעידים על חציית קו אדום ואנו דורשים ממשטרת ישראל למצות את הדין עד תום עם העבריינים. עם זאת, גברת בלוך לא יכולה לצפות שהיא 'תאכיל את התנין והוא לא ינשוך אותה בחזרה'. לאורך כל הקדנציה נתנה בלוך לקנאים הקצאות והטבות. היא לא נאבקה בהם וניסתה להתחמק מעימותים איתם, למרות הנזק הגדול שהם עושים כלפי כלל הציבורים בבית שמש, היא העדיפה לטמון את הראש בחול ולא לפגוע בשקט התעשייתי שהם קיבלו. גרפיטי מכוער עדיין מקושקש על חומות רמת בית שמש ב', ה'קסבה' היא עדיין שטח שאין בו אכיפה וניהול, וכל זה לא מפריע לבלוך לשדר כלפי חוץ כאילו הכל כאן אחדות ואחווה".

תאריך:  30/08/2023   |   עודכן:  30/08/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קנאים חרדיים צרו על ראש עיריית בית שמש והרסו את רכבה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קנאים חרדיים  ל"ת
סתם אחד   |  30/08/23 10:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות - רשויות מקומיות
עידן יוסף
חבר המועצה הסרוג הודיע כי לנוכח הפעלת ההסעים בשבת לא יוכל להמשיך להיות בתנועה    התעוררות: "בחירתו לעזוב כעת נובעת משיקולים ציניים ופוליטיים בלבד, שמאחוריהם עומד הרצון להצטרף לקיצוניים במועצת העיר"
עידן יוסף
חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג אומר כי סיעת התעוררות מבצעת עבירה על חוק "דרכי תעמולה" על-ידי מתן הסעות חינם בשבתות המהוות שוחד בחירות    דורש מיועמ"ש העירייה לעשות שימוש בסמכותו לעצור את המהלך ולחקור חשד לעבירה פלילית
עידן יוסף
הסיעה מבקשת להפעיל את הקו ערב הבחירות לרשויות המקומיות    בשנת 2019 ביטלה מפלגת העבודה הסעה דומה מחשש למתן מתנה אסורה בתקופת בחירות    תגובת התעוררות: "נפעל ככל שיורו לנו היועצים המשפטיים והמשטרה"
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות האזורית בתל אביב קיבלה חלקית עתירה נגד פרסומים של ראש עיריית תל אביב-יפו בדף הפייסבוק האישי שלו    מתחה ביקורת על העותר: אין מקום לעתור על כל פרסום בעמוד הפייסבוק ולהותיר את המשאבים לעניינים מהותיים יותר
איתמר לוין
הייעוץ המשפטי לכנסת, אשר סבר בעת הדיונים שקיים "קושי משמעותי מאוד" במתן האפשרות למקורבו של דרעי להתמודד לראשות עיריית טבריה, סבור שאין מקום לפסול את החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il