X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יותר בחירה, יותר תחרות, יותר איכות [בינג AI]
רפורמת ביטוח הבריאות: מהיום, אתם בוחרים היכן לקבל טיפול
מטופלים יוכלו לבחור מעתה את בית החולים המועדף עליהם מבין ארבעה הרפורמה תיצור תחרות בין בתי החולים במטרה לשפר את איכות השירות הרפואי ולצמצם פערים חברתיים הרפורמה כוללת גם תחומים מיוחדים המחריגים מהבחירה, והסדרי הבחירה יורחבו ויתעדכנו
עיקרי הרפורמה:
הסדרי הבחירה יורחבו, בהתאם לדרישת מינימום שנקבעה בתקנות. בפועל, ההסדרים עצמם הורחבו משמעותית ובהתאם היצע הבחירה שיוצע למטופלים התרחב. הסדרי הבחירה העדכניים יפורסמו באתרי הקופות ובמכתב שהוציא משרד הבריאות, ובמקרים רבים הם מהווים שיפור משמעותי של היצע הבחירה, בדגש על הפריפריה.
ארבעה תחומים חדשים יוחרגו מהסדרי הבחירה, כך שבהם למבוטחים תהיה אפשרות לפנות לכל בית חולים ציבורי כללי על-מנת לקבלם: שירותי אשפוז בבריאות הנפש, ניתוחים גינקולוגים, נירוכירורגיה וטיפולי הפריה חוץ-גופית (IVF). בארבעת תחומים אלה, יוכל כל מטופל לבחור בכל בית חולים ציבורי בו יהיה מעוניין, כפי שקורה כיום בתחום האונקולוגיה והלידות.
טופס 17 שקוף - בכל טופס 17 יפורטו למבוטח כלל המוסדות הרפואיים שיש לו את הזכאות לבחור מביניהם.
שמירה על תעדוף שירותי הקהילה ועל יציבות ואיתנות המערכת הציבורית.

רפורמת ביטוח הבריאות הממלכתי יוצאת לדרך, כשמעתה (1.9.23) נכנס לתוקפו הפרק החדש בתחום הבחירה בין נותני השירותים. פרק זה מבטיח שיפורים משמעותיים בשירותים הרפואיים. המשמעות המרכזית של הרפורמה היא שלכל מטופל תינתן האפשרות האמיתית לבחור באיזה בית חולים הוא יקבל את הטיפולים שלו.
הרפורמה כוללת גם תנאי סף חדשים להסדרי הבחירה בקשר לשירותים בבתי החולים, וגם בנוגע לשירותי ניתוחים ואשפוזים בבתי חולים ובקהילה, הנחשבים לכירורגיה בינונית ומעלה. בהתאם לרפורמה, לכל מטופל יהיו ארבעה בתי חולים לבחירה, ובנוסף, שניים מביניהם יהיו בתי חולים מרכזיים בין ארבעת בתי חולים הקרובים ביותר גאוגרפית למבוטח.
תחומים מסוימים יחרגו מהסדרי הבחירה, כולל ניתוחים גינקולוגיים, שירותי אשפוז בבריאות הנפש, טיפולי הפריה חוץ-גופית ונירוכירוגיה, הנחשבים למקרים מיוחדים.
היתרון הראשי הוא יכולת הבחירה המשופרת שהמטופלים יזכו לה. מעכשיו, תהיה להם אפשרות לבחור את המקום שיתחילו בו את הטיפול. בזכות כך, יוכלו לבחור את בית החולים המתאים ביותר לצרכיהם היחודיים ולקבל את הטיפול המותאם בצורה הטובה ביותר.

[בינג AI]

הרפורמה גם תוביל לתחרות יותר חזקה בין בתי החולים. ההתחממות בתחום התחרות צפוי לגרום לבתי החולים לשפר את איכות השירותים שהם מציעים ולהפגין יכולת לספק את הטיפולים בצורה הטובה ביותר. בעקבות כך, מצופה לראות שיפורים בנגישות ובאמות המידה השירותיות שהמטופלים יקבלו.
המטרה האחרונה היא הפחתת הפערים החברתיים והבטחת שינויים באיכות השירות הרפואי. בעזרת הרפורמה, מי שבעבר נתקלו בקשיים לגשת לטיפול רפואי, כעת יוכלו לעשות זאת בדרך חלקה ומתאימה יותר, בזמן ובמרחק סביר.

תאריך:  31/08/2023   |   עודכן:  31/08/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רפורמת ביטוח הבריאות: מהיום, אתם בוחרים היכן לקבל טיפול
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עידן יוסף
הקטעים שייפתחו לציבור הם ממבואת נחל דוד ועד לבריכה האולימפית, מתל גורן ועד מעיין עין גדי, ובית הכנסת העתיק, אך אזורים אחרים בשמורה יישארו סגוריםר עד להשלמת חוות דעת גאולוגית    אל"ם (מיל') גולן ואך יעמוד בראש צוות בדיקת המפולת ויגיש המלצותיו בתוך חודשיים
עידן יוסף
הישג לישראל באו״ם: לאחר מאמץ דיפלומטי משולב, מועצת הביטחון חידשה את הסמכות של כוח יוניפיל בנוסח שעליו נאבקה ישראל, המשמר את חופש הפעולה ועצמאות הכוח לפעול ללא הודעה או תיאום עם ממשלת לבנון
איתמר לוין
חשיפה ב-News1: טובה פישמן מאשרת - בעלה שילם במשך חמש שנים 7,500 שקל לחודש במקום 10,000 שקל בלא אישור בית המשפט ובשל טעות; טוענת שהנאמן בנקל לא אמר דבר
איתמר לוין
מגיבה בחריפות למכתבו של לוין בנוגע לעתירות על הוועדה לבחירת שופטים: התיאור בו חוטא לעובדות ומתעלם מתפקידו של הייעוץ המשפטי לממשלה, אשר סייע רבות לממשלה הנוכחית בהגשמת מדיניותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il