X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דני דיין [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
הדחת יו"ר יד ושם דני דיין הוקפאה
בלחץ האיחוד האירופי, ארצות הברית, חוקרי השואה ומוזאות השואה בוושינגטון הוחלט להשאיר בינתיים את דני דיין בתפקידו

הדחת יו"ר יד ושם דני דיין הוקפאה בצל הסערה נגד המהלך ואחרי גינויים מצד גורמים בארה"ב ובאיחוד האירופי. דיין, שהיה מועמד לכנסת מטעם רשימת תקוה חדשה, קיבל את המינוי לתפקיד בסיוע השר גדעון סער.
ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאל, האם דני דיין יישאר בתפקיד, והשיב: "זה נמצא אצל שר החינוך, הוא בודק על בסיס ענייני. אני לא חושב שזו השאלה. השאלה המעניינת היא שבממשלה הקודמת החליפו כל אחד שהיה מזוהה עם הימין. וכאן פתאום מדברים על פוליטיזציה, זה דבר מעניין".
גם האיחוד האירופי מצטרף לתמיכה ביד ושם בהנהלתו של היו"ר דני דיין. קטרינה פון שונוביין, האחראית למלחמה באנטישמיות באיחוד האירופי, כתבה כי עצמאותו של יד ושם ע"י ההנהלה הנוכחית הכרחית בימים של ניסיונות של הכחשת שואה וזיכרון באמצעות השפעות פוליטיות.

הבוקר, 123 חוקרי השואה הגדולים בעולם פנו במכתב פתוח לרה"מ נתניהו ולשר החינוך יואב קיש נגד הכוונה להדיח את יו"ר יד ושם דני דיין: "התערבות פוליטית ביד ושם מסכנת את זכרון ששת מיליון היהודים שנספו בשואה ותפגע במעמדו של מוסד יד ושם שזוכה כיום להערכה ויוקרה רבה"
גם מוזאון השואה בוושינגטון נעמד לצד דיין: ״כשהכחשת השואה עולה כשהידע (עליה) נמצא בדעיכה, המטרה שלנו להבטחת זכרם של שישה מיליון יהודים מעולם לא הייתה חשובה יותר. עבודה זו זקוקה לשותפים גלובליים רבים ומכובדים כמו יד ושם והמנהיגות החיונית של דני דיין״.

תאריך:  03/09/2023   |   עודכן:  03/09/2023
+רה"מ נתניהו נפגש עם ראש ממשלת יוון
11:12 04/09/23  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקבל על-ידי נשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס בארמון הנשיאות בניקוסיה, וכעת נפגש בארבע עיניים עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס.

[צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ]
+קיש: דני דיין הוא מינוי פוליטי מובהק של תקווה חדשה
09:57 04/09/23  |  מירב ארד

שר החינוך יואב קיש לכאן רשת ב': "ברור שדני דיין ביד ושם הוא מינוי פוליטי מובהק של תקווה חדשה. קיבלתי כבר לפני כמה חודשים תלונות שדיין פיטר משיקולים פוליטיים. מאז הגיעו עוד ועוד תלונות והחלטתי לבדוק"

+ח"כ דנון: השר לביטחון לאומי צריך להפסיק להתראיין ולהתעסק במהות
09:56 04/09/23  |  מירב ארד

ח"כ דני דנון בראיון לכאן רשת ב': "בנושא של ביטחון אישי עוד לא השלמנו את המלאכה. השר לביטחון לאומי צריך להפסיק להתראיין ולהתעסק במהות. בגיוס כוח אדם, בגיוס שוטרים. הוקצו תקציבים גדולים לנושא הזה אבל כרגע היישום הוא איטי. בנושא הזה אנחנו צריכים לעשות יותר"

+סמוטריץ בוועדת יוקר המחיה: המאבק מחייב להוריד כפפות
15:54 03/09/23  |  מירב ארד

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בפתח ועדת יוקר המחיה (ועדת הריכוזית): הוועדה הזו לבחינת הריכוזיות בשוק המזון היא נדבך מרכזי מאד במאבק ביוקר המחיה. המהלך הזה מצטרף לשרשרת של הסרת חסמי רגולציה ומכסים שאנחנו מובילים. הוסיף: "היום ברור לכולם שהמאבק ביוקר המחיה מחייב להוריד כפפות, מחייב אומץ לעשות דברים שלא נעשו בתקופות קודמות. אתם תקבלו מאתנו גיבוי מלא, גם לתהליך הבדיקה וגם להמלצות ואתם לא תעבדו לחינם. "


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אבנר שלו / Avner Shalev  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אלי ויזל / Eli Vizzel  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  ג'ון איואן דמיאניוק  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  דני דיין / Dani Dayan  האיחוד האירופי / Europian Union  וינסטון צ'רצ'יל / Winston churchil  חיים כץ / Haim Katz  יגאל אב-זיו / Yigal Even-Ziv  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל מאיר לאו / Israel Meir Lao  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניר ברקת / Nir  Barkat  עדי אלטשולר / Adi Altshuler  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדחת יו"ר יד ושם דני דיין הוקפאה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
מירב ארד
ראש הממשלה כינס צוות שרים מצומצם וביקש תוכנית "להוצאת שאר המסתננים הבלתי-חוקיים מישראל"    השר בן-גביר דרש פסקת התגברות על "חוק מסתננים"    הוחלט מתוך 52 העצורים - החשודים בעבירות קשות יעבור למסלול הפלילי, היתר למסלול למנהלי
עידן יוסף
השר הנחית על שב"ס את ההנחיה לצמצם את הביקורים כבר לפני שבוע ולא עדכן את נתניהו    הרמטכ"ל, ראש השב"כ ובכירים נוספים הזהירו מפגיעה באסירים בדיון ביטחוני שנערך אתמול בהשתתפות השר
עידן יוסף
השר בן-גביר יעלה הצעה להחלטה להעניק זכויות כספיות למשפחות לוחמי האש שנספו באסון בדיר אל אסד וליתר לוחמי האש שנפלו במהלך עילות במשמרת
עידן יוסף
שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן אמרה בשיחות סגורות כי היא רוצה את לשכת העיתונות הממשלתית, כדי שתוכל לשלול תעודות עיתונאי מכתבי רשתות זרות שפועלים בארץ    השרה מבקשת למנות את הדס מימון לסמנכ"ל משרדה בניגוד לכללים
איציק וולף
השרים אישרו את ההצעה המבקשת להטיל על משרד הרווחה והביטחון החברתי להמשיך להפעיל, עד לסוף השנה את מנהלת ׳צו השעה׳ שנועדה להעניק מתן סיוע הומניטרי לאזרחי אוקראינה, שנמלטו מהמלחמה בארצם ואינם זכאי שבות, תוך הארכת הכיסוי הביטוחי הרפואי שכולל טיפולים מצילי חיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il