X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מבזקים

יומנו של שר הביטחון יואב גלנט נחשף - בארבעת החודשים הראשונים לכהונתו - גלנט נפגש לפגישת עבודה אחת בלבד עם השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר. זאת ברקע היחסים העכורים בין שני השרים. מנגד, שר הביטחון נפגש 3 פעמים בתוך חודש אחד בלבד עם ראש המועצה האזורית שומרון ואיש הליכוד יוסי דגן. בין היתר, הפגישות עסקו בהסכם חלוקת הסמכויות על יהודה ושומרון עם השר במשרד הביטחון סמוטריץ׳, וגם על סוגיות ביטחוניות נוספות.
מהיומן עולה עוד, כי מתקיימת תדירות שיחות גבוהה למדי בין השר גלנט לשר ההגנה האמריקני אוסטין - 5 שיחות בתוך 4 חודשים. שלוש מהן כלל לא דווחו לתקשורת. התדירות הגבוהה מלמדת, בין היתר, על כך שגלנט הוא אחד מצירי הקשר הבולטים בממשלת נתניהו עם ממשל ביידן - בזמן שהממשל מחרים את השרים בן-גביר וסמוטריץ׳ (גלי צה"ל).

תאריך:  07/09/2023   |   עודכן:  08/09/2023
+לשכת נתניהו מכחישה זימון מועמדים למפכ"לות מאחורי גבו של בן-גביר
17:54 07/09/23  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן קצינים בכירים במשטרה לראיון בלשכתו אחרי החגים. הזימון נעשה ללא תיאום עם השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר, כשנתניהו צפוי לשוחח עם הקצינים על מועמדותם לתפקיד המפכ"ל. בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הפרטים (ynet).

+גדי מרגלית: לא חשבתי שיבצעו ספין תקשורתי על גבי
11:49 07/09/23  |  עידן יוסף

גדי מרגלית מועמדה של גלית דיסטל אטבריאן לתפקיד מנכ״ל משרד ההסברה מגיב בחריפות להתנהלות דיסטל ולשכתה ואומר לי: ״לא חשבתי שיבצעו ספין תקשורתי על גבי. הודעת דוברות השרה גובלת בהוצאת לשון הרע! אני שוקל את צעדי״.
‏אחרי שהשרה טענה שהנציבות לא אישרה את מועמדה למנכ״ל גדי מרגלית משום ש״אינו עומד בתנאי סף״. בנציבות שירות המדינה אומרים הבוקר: ״זה לא נכון״ (כאן חדשות).

+הרפורמה ברישוי הסביבתי תעלה לישיבת ועדת השרים
11:46 07/09/23  |  עידן יוסף

בוועדת שרים ליוקר המחיה תעלה (ה') השרה להגנת הסביבה עידית סילמן את נושא הרפורמה ברישוי הסביבתי - רישוי משולב. "הרפורמה המשותפת של המשרד להגנת הסביבה עם משרד האוצר שאותה אנחנו מקדמים, תביא להורדה של הביורוקרטיה, תייצר איחוד ודיגיטציה של מספר היתרים ורישיונות להיתר אחד מעמיק שיינתן לתקופה ארוכה וייצר ודאות לעסקים", אמרה סילמן. "אך יותר מכל, החקיקה בנושא הרישוי המשולב, תאפשר לנו לאמץ אמות מידה סביבתיות אירופיות, על-ידי הפחתה משמעותית של רמת הזיהומים לסביבה ושמירה על בריאות הציבור".
כיום, מפעלים נזקקים להיתרים ולאישורים רבים הניתנים לפרקי זמן שונים על-ידי יחידות שונות במטה המשרד ובמחוזותיו, מדובר במערכות מיושנות הממוחשבות חלקית או שאינן ממוחשבות כלל המייצרות עומס ביורוקרטי וחוסר ודאות למפעלים. יישום החוק יביא לתועלת משקית של 2.5 מיליארד שקל בשנה ולתועלות סביבתיות של 115 מיליארד שקל בהפחתת פליטות מזהמים לאוויר.

+צעדים אישיים בעקבות ההפרעות של שגרירות ישראל בפריז לביקור שר האוצר סמוטריץ׳
09:29 07/09/23  |  עידן יוסף

צעדים אישיים בעקבות הפרסום על ההפרעות של השגרירות הישראלית בפריז לביקור שר האוצר סמוטריץ׳: הממונה הזמנית רונית בן דור הוחזרה לארץ ומפסיקה את המינוי שלה כממלאת-מקום, ברקע לייקים שהעניקה לשורת ציוצים בוטה נגד הממשלה (חדשות 12).

+הסדר פשרה: אווקה זנה יקבל תפקיד בכיר בסנגוריה הציבורית
08:48 07/09/23  |  עידן יוסף

סיום כהונתו של מנהל היחידה למאבק בגזענות ע״י השר אמסלם: אתמול הושג הסדר פשרה בין אווקה זנה - מנהל היחידה הממשלתית לתיאום המאבק בגזענות לשר דוד אמסלם. לפי הסדר הפשרה, שקיבל תוקף של פסק דין מפי בית הדין לעבודה בת״א, זנה ימשיך לתפקיד בכיר בסנגוריה הציבורית מנהל תחום בכיר מח״ש וזכויות בחקירה (וואלה).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היומן נחשף: גלנט מיעט להיפגש עם בן-גביר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
שרת ההתיישבות אורית סטרוק טוענת שההתיישבות היא המפתח למשילות ביהודה ושומרון, בגליל ובכל מקום אחר בארץ    מבקשת להעניק תמיכה לחוואים ולנוער הגבעות, וקוראת לממשלה לתקן את מערכת המשפט
עידן יוסף
השר הממונה על רשות החברות הממשלתיות הגיש תלונה לנציב שירות המדינה וליועמ"ש לממשלה, שבה האשים את מנהלת הרשות בחתימת סיכום תקציבי מול האוצר ללא ידיעתו, בניגוד למדיניותו ובחוסר סמכות
עידן יוסף
שיתוף הפעולה בין המדינות יתמקד בבמים, בטכנולוגיה, בבריאות, ביזמות ובעיקר בחקלאות    שר החוץ כהן: קבענו יעד במשרד החוץ להגיע ל-100 שגרירויות בישראל והכפלת מספר הנציגויות הזרות בירושלים בירתנו
עידן יוסף
סמוטריץ' בדיווח כלכלי לוועדת הכספים: הכלכלה הישראלית חזקה ועמידה גם ברקע המשבר הכלכלי העולמי ולמרות גורמי המחאה המנסים לפגוע בכלכלה באופן מכוון    הגורמים שעלולם להשפיע: התארכות משך התמתנות האינפלציה, סביבה ריאלית גבוהה והיחלשות השקל    "השוק החופשי חכם יותר ממה שסברו מובילי הקמפיין שורפי האסמים"
עידן יוסף
בלחץ האיחוד האירופי, ארצות הברית, חוקרי השואה ומוזאות השואה בוושינגטון הוחלט להשאיר בינתיים את דני דיין בתפקידו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il