X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבניין באלנבי. 30 מיליון שקל [צילום: סטריט וויו]
מחלוקת עו"ד על שכר טירחה בעיזבון בשווי 80 מיליון שקל
הילה כספי-נודל תובעת 4.4 מיליון שקל מנחמה ציבין, בטענה שאינה משלמת לה 5% מסכום העיזבון אותו סייעה לשחרר מידי האפוטרופוס הכללי

עו"ד הילה כספי-נודל תובעת 4.4 מיליון שקל מעו"ד נחמה ציבין, בטענה שזהו התשלום המגיע לה תמורת טיפול ממושך בעיזבון ששווי הגיע ל-80 מיליון שקל. התביעה הוגשה (10.9.22) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
מדובר בירושתה של א"ו, שהלכה לעולמה בספטמבר 1998. העיזבון כלל (בערכים לפי שמאות מהשנים 2018-2017) בניין ברחוב אלנבי בתל אביב בשווי 29.8 מיליון שקל; בניין ברחוב נחלת בנימין בשווי 19.8 מיליון שקל; דירה ברחוב פרישמן בשווי 2.6 מיליון שקל; 78% מבניין ומגרש ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק שנמכרו בהמשך ב-18.4 מיליון שקל; 11 מיליון שקל בנכסים נזילים; ואוסף מטבעות עתיקים בשווי 100,000 דולר. מאחר שלמנוחה לא היו ילדים ולא היה ידוע מיהם יורשיה, העיזבון הועבר לידי האפוטרופוס הכללי. News1 מציין, כי בשעתו הורשע אדם שניסה להשתלט על העיזבון באמצעות צוואה מזויפת.
כספי-נודל אומרת כי ציבין צירפה אותה בשנת 2012 לצוות שטיפל בעיזבון, לאור נסיונה באגף האפוטרופוס הכללי. נאמר לה, כי בשנת 1998 - כמה חודשים לפני פטירתה של א"ו - נחתם באמצעותה של ציבין הסכם בין ז"ט (שמאז הלכה לעולמה) לבין עו"ד סולי שפיגלר ופיטר שוורץ, לפיו האחרונים יהיו זכאים ל-40% מרכושה של א"ו אותו יאתרו. מאוחר יותר ביקשה ציבין מבית המשפט למשפחה לקבוע, כי ז"ט היא היורשת של א"ו; לאחר פטירתה של המבקשת, נכנס לנעליה היורש ג"ט.
בית המשפט למשפחה דחה את הבקשה וכספי-נודל אומרת שהיא יצרה מתווה חדש לטיפול בעיזבון, אשר הוביל בסופו של דבר לפסק דין ולפיו ג"ט הוא היורש היחיד. לדבריה, ציבין התחייבה לשלם לה 5% מחלקו של ג"ט בעיזבון, אולם כעת היא מסרבת לעשות זאת, בנימוק שהתשלום תלוי בכך ש-ג"ט ישלם לציבין. כספי-נודל טוענת שאין כל קשר כזה וכי ציבין נמנעה במשך שנים מלגבות את שכרה מידי ג"ט. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אלדד פסי ויובל עציוני, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  11/09/2023   |   עודכן:  11/09/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלוקת עו"ד על שכר טירחה בעיזבון בשווי 80 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
משרד הביטחון וצה"ל פותחים את סדרת האירועים הלאומיים לציון 50 שנים למלחמת יום הכיפורים ובראשם: עצרת ממלכתית בלטרון בהשתתפות ראשי המדינה, לוחמי כיפור, פצועי המלחמה ובני המשפחות השכולות ואירוע הנצחה ענק ברמת הגולן - "ישראל בעקבות לוחמים"
מירב ארד
עשרות מפינים מטעם ארגון 'אחים לנשק' הגיעו למודיעין במטרה להפגין מול ביתו ש השר לוין    המאבטחים הסיעו את השר ברכב שהותקף    שישה נעצרו ע"י המשטרה
עידן יוסף
שר הביטחון קיבל את המלצות הוועדה להמשיך את פעילות תחנת הרדיו גלי צה"ל, לצד שינוי מאפייניה    בהודעת לשכת השר נמסר כי "יוגדל משמעותית היקף שעות השידור של תכנים העוסקים בציונות, במורשת קרב, בשפה העברית, בתרבות, במוזיקה ועוד"
איתמר לוין
ארבעה לוחמים שדדו אלפי שקלים בתוך שתי יממות ביולי 2020 ממי שהסתננו דרך פרצה בגדר    נדונו למאסרים של עד ארבע שנים
מירב ארד
החפצים אשר ככל הנראה שימשו מכשפים עממיים, התגלו לצד דרך עולי הרגל שהובילה ממצרים למכה לפני כ-400 שנה    דרך דרב אל-חאג' העוברת בהרי אילת עתידה להפוך לחלק ממסלול תיירותי ייחודי שמקדם משרד התיירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il