X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משפחה בקיבוץ סעד צופה בנאום נתניהו באו"ם [צילום: צפריר אביוב/AP]
"רה"מ לא לחץ על הוועדה לאנרגיה אטומית"
לשכת ראש הממשלה מכחישה שהוא מפעיל לחץ על הוועדה לאנרגיה אטומית לתמוך בהעשרת אורניום בסעודיה הוועדה מתנגדת למהלך, ומבקשת ביטחונות מהסעודים ורמת פיקוח אמריקנית גבוהה נתניהו מתעקש על ההסכם, ומציין שהוא יהיה "עליית מדרגה" בדרך לשלום במזרח התיכון

לשכת ראש הממשלה מכחישה (מוצ"ש, 23.9.23) את הידיעה שראש הממשלה מפעיל לחץ על הוועדה לאנרגיה אטומית איננה נכונה. על-פי הדיווח בחדשות 12, בנימין נתניהו מפעיל לחץ על אנשי הוועדה הישראלית לאנרגיה אטומית לתמוך באפשרות של העשרת אורניום על אדמת סעודיה. זאת בניגוד לעמדתם של מומחי אטום בישראל שהכינו מסמך שמתנגד למהלך. אנשי הוועדה הם אלה שתפקידם להעריך את רמת הסיכון שטמון באישור שיינתן לסעודים - ונמצאים ברגעים אלה בארה"ב עם ראש הממשלה.
שני נושאים שעומדים על הפרק - הביטחונות שישראל יכולה לקבל אם הסעודים יחליטו לשבור את הכלים ולסגת מהנורמליזציה, ורמת הפיקוח האמריקנית שתהיה על מוטות הדלק ועל המתקן להפרדת פלוטוניום, אם אכן יוחלט לתת לסעודים מתקן גרעיני בשטחם.
בן-גביר חושש שיוחלף בקואליציה
בסביבת יו"ר עוצמה יהודית, השר איתמר בן-גביר מגיבים לנאום נתניהו באו"ם: ״הנאום של נתניהו יפה מאוד ויש שם אמירות חשובות, אבל השאלה האמיתית זו המשמעות שלו בשטח ואיך זה יתבטא. אם בפועל יתחילו לעסוק בויתורים ופגיעה בריבונות זה סימן שגנץ ייכנס.
בראיון ל-CNN התייחס נתניהו להתנגדות הפנימית בקואליציה להסכם עם סעודיה: "השותפים הקואליציונים הצטרפו אליי, לא אני אליהם". עוד אמר: "הסכם עם סעודיה יהיה 'עליית מדרגה' בדרך לשלום. זה ישנה את פני המזרח התיכון לנצח ויפיל חומות של איבה". בראיון לפוקס ניוז מניו-יורק אמר נתניהו:" ההסכם עם סעודיה צריך להחתם תוך מספר חודשים. אם זה לא יקרה המשמעות תהיה דחייה של שנים"

תאריך:  23/09/2023   |   עודכן:  23/09/2023
+נתניהו המריא מארה"ב לישראל: הנאום שלי שודר בסעודיה
08:33 24/09/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה המריא לפנות בוקר מניו-יורק וצפוי לנחות אחרי הצהריים בישראל עוד לפני כניסת יום הכיפורים  ▪  מאות מפגינים ליוו את יציאתו מן המלון לשדה התעופה

"פגישות עם מנהיגים מ-5 יבשות" [צילום: ריצ'רד דרו, AP]
+האם דוקטרינת בגין תגיע לקיצה
08:14 24/09/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן רוצה בנשק גרעיני וזו אחת הסיבות העיקריות להסכמתו לנורמליזציה עם ישראל כדי שיוכל להעשיר אורניום על אדמת סעודיה. לישראל אסור להסכים שלסעודיה יהיה נשק גרעיני בעתיד, מדובר בסכנה גדולה לביטחונה והיא חייבת להמשיך במדיניות שקבעה "דוקטרינת בגין"

הכור בדימונה. עליונות גרעינית [צילום: הוועדה לאנרגיה אטומית]
+כוח צה"ל ירה לעבר כלי הנדסי של צבא לבנון שחצה את הגבול
20:16 23/09/23  |  עידן יוסף

אחרי כמה שבועות של שקט וללא התגרויות וחיכוכים בגבול לבנון - הבוקר תקרית בהר דב בין צה״ל לצבא לבנון: במהלך התקרית כוח צה״ל ירה הבוקר רימוני גז ורימוני לעבר כוח של צבא לבנון, באזור הר דב, לעבר כלי הנדסי שחצה את הקו הכחול מלבנון בשני מטרים.

+שר החוץ כהן ועמיתו הטורקי דנו בנורמליזציה עם סעודיה
20:11 23/09/23  |  עידן יוסף

שר החוץ אלי כהן נפגש עם עמיתו הטורקי האקן פידאן בניו יורק. השרים דנו בהרחבת הסכמי אברהם ובאפשרות לנורמליזציה עם סעודיה. "התחממות היחסים חשובה ליציבות האזורית", מסר השר כהן. "הידוק היחסים בשנה האחרונה, בין היתר גם בזכות הסיוע הישראלי לאחר רעידת האדמה, תרם לחיזוק יחסי הביטחון, הכלכלה והתיירות בין המדינות".

+דרושה הסלמה מבוקרת והדרגתית מול חיזבאללה
17:25 23/09/23  |  ד"ר עומר דוסטרי   |   לרשימה המלאה

מדיניות ההכלה מול חיזבאללה נכשלה, כפי שברור מהתגרויותיו בשנה האחרונה. לכן יש לעבור למתקפה מדודה, תוך נכונות לספוג כמה ימי קרב

כוחות צה"ל בגבול לבנון [צילום: חיים גולדברג, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"רה"מ לא לחץ על הוועדה לאנרגיה אטומית"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
ד"ר עומר דוסטרי
מדיניות ההכלה מול חיזבאללה נכשלה, כפי שברור מהתגרויותיו בשנה האחרונה. לכן יש לעבור למתקפה מדודה, תוך נכונות לספוג כמה ימי קרב
מירב ארד
ראש הממשלה התראיין לפוקס ניוז    על השאלה אם ישראל תעניק הטבות לפלשתינים במסגרת ההסכם ענה: כי "הם צריכים להיות חלק מהתהליך, אבל לא להחזיק בווטו"    על קשיים בהבאת ההסכם לקאוליציה אמר: "נתגבר על המכשולים"
איציק וולף
ראש האופוזיציה טוען כי ראש הממשלה נמנע מלהתייחס בנאומו באו"ם לדרישת סעודיה להפוך למדינת סף גרעינית, מהדרישה האמריקנית לעצור את הרפורמה המשפטית ומסוגיית הקרע הפוליטי הישראלי    חברי הממשלה והקואליציה מהללים את נתניהו על נאומו
איתמר לוין
אומר בעצרת האו"ם, כי הסכם עם סעודיה יוביל להסכמים עם מדינות נוספות ויקרב שלום עם הפלשתינים    קורא להחזיר את העיצומים על אירן
איציק וולף
ראש המטה הכללי פרסם הבוקר איגרת למשרתי צה"ל לציון 50 שנים לפרוץ מלחמת יום הכיפורים    "ידעו אויבינו כי רוח לוחמי צה"ל ולכידות שורותיו אינן נופלות מאלה של לוחמי יום הכיפורים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il