X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרצת אבטחה [בינג AI]
פירצה חמורה בשרת ה-AI הפופולרי
חברת בינה מלאכותית ישראלית חשפה חולשה חמורה במודל AI המשמש חברות ענק החולשה מאפשרת לתוקפים להשתלט על שרתים ולגרום נזק משמעותי טסלה, מיקרוסופט, אמזון ואינטל תיקנו את החולשה לאחר הדיווח

צוות המחקר של חברת הסייבר הישראלית Oligo Security חשף חולשה חמורה במודל בינה מלאכותית המשמש חברות ענק כמו טסלה, מיקרוסופט, אמזון ואינטל.
הצוות חשף מספר חולשות קריטיות בתשתית TorchServe, השייכת ל-PyTorch, חבילת ה-AI הפופולרית ביותר הקיימת היום בשוק. שרשרת החולשות, שקיבלה את השם ShellTorch, מובילה להשתלטות מלאה על השרתים (RCE), וחושפת פוטנציאל תקיפה ממשי אשר עלול להוביל למחיקת נכסים, השחתה, גניבת מידע רגיש, או שיבוש פעילות תקנית של המודלים.
גל אלבז, מייסד שותף ו-CTO ב-Oligo Security, מספר: ״כיום ישנה עלייה משמעותית בשימוש יכולות בינה מלאכותית, לעיתים קרובות ללא מודעות לסכנות הכרוכות בכך. המחקר מצא ותיקן חולשות אבטחה קריטיות, אך חשוב מכך העלה למודעות את החשיבות באבטחת תשתיות וישומוני AI״.
גיא קפלן, מוביל צוות המחקר בחברה: ״מצאנו אלפי שרתים חשופים, ביניהם גם שרתים של החברות הגדולות בעולם. בתור חברת אבטחה אשר מתמחה באיומים מסוג זה, חשוב לנו לפעול לטובת מציאת איומים בשטח ולעזור לארגונים להגן על עצמם. בכדי לבצע זאת על הצד הטוב ביותר, חשוב תמיד להיות צעד אחד לפני התוקפים״.
אוליגו ביצעה תהליך דיווח ושיתפה פעולה עם המפתחים וצוותי הסקיוריטי של אמזון ומטא כדי לצמצם את הנזקים הקיימים לוודא שהחולשה מתוקנת במלואה.

תאריך:  04/10/2023   |   עודכן:  04/10/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בינה מלאכותית
איציק וולף
מסיושי סון טוען כי 'בינת על מלאכותית' צפויה להשתחרר לעולם בתוך 20 שנה ולעקוף את הבינה האנושית בשיעור של פי 10,000    "עלינו לחשוב מה עלינו לעשות כאשר העולם הזה מגיע"
איציק וולף
מנכ"ל בנק JPMorgan, הבנק הגדול בארצות הברית, מציין שאלפים מעובדי הבנק כבר משתמשים בבינה מלאכותית ומעריך שלמרות הכחדת משרות - תאפשר הטכנולוגיה רמת חיים גבוהה מתמיד
חיים אטקין
"אם לפני עשור אמרתי שהטכנולוגיה תייתר שטחי משרד ומסחר, השפעת ה-AI תהיה דרמטית הרבה יותר"    הגדלת שיעורי ההיוון נדרשת בעיקר בגלל העלייה בסיכון והלא נודע שכן לעת הזו לא ניתן לחזות את מידת ועוצמת השפעת ה-AI
יוליה מרגוליס-ברגר
כלי AI אינם עוד הצצה לעתיד; הם כאן, מוכנים להשתלב באסטרטגיה העסקית והפיננסית, ומבטיחים לא רק צמיחה אלא קפיצת מדרגה משמעותית לעבר רווחיות חסרת תקדים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il