X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: עמוס בן גרשום/לע"ם]
באמצע ישיבת הממשלה: נתניהו שוחח ארוכות עם פוטין
בשיחה הביע ראש הממשלה את מורת רוחו מהעמדות שהביעו נציגי רוסיה באו״ם ובפורומים אחרים נגד ישראל. נתניהו הביע ביקורת תקיפה על שיתוף הפעולה המסוכן בין רוסיה לאירן

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח (יום א', 10.12.23) עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על המלחמה בחמאס והמצב באזור. את השיחה, שנמשכב כ-50 דקות, יזם פוטין, והיא השנייה ביניהם מתחילת המלחמה.
בשיחה הביע ראש הממשלה את מורת רוחו מהעמדות שהביעו נציגי רוסיה באו״ם ובפורומים אחרים נגד ישראל. נתניהו הביע ביקורת תקיפה על שיתוף הפעולה המסוכן בין רוסיה לאירן. כמו-כן, הדגיש נתניהו שכל מדינה שהייתה סופגת מתקפת טרור נפשעת כפי שחוותה ישראל הייתה נוהגת בעוצמה לא פחותה מזו שבה פועלת ישראל.
ראש הממשלה הביע הערכה על המאמץ הרוסי לשחרור אזרח ישראלי בעל אזרחות רוסית ואמר שישראל תפעל בכל האמצעים, המדיניים והצבאיים כאחד, לשחרור כל חטופינו. כמו-כן, ביקש נתניהו שרוסיה תפעיל לחץ על הצלב האדום לטובת ביקורים ותרופות לחטופינו.
מטעם הקרמלין נמסר על השיחה בין המנהיגים כי "במרכזה עמד המצב החמור בעזה. בין השאר המצב ההומניטרי הקטסטרופלי. פוטין חזר על העמדה העקרונית של רוסיה המגנה טרור אך בד-בבד אסור שהמאבק בטרור יהיה בעל תוצאות כה קשות לאוכלוסייה האזרחית. רוסיה מוכנה לתרום את חלקה להפחתת הסבל והרגעת העימות".
עוד נכתב בהודעת הקרמלין כי "הובע עניין הדדי בהמשך שיתוף הפעולה בפינוי אזרחים רוסים מעזה וגם שחרור הישראלים המוחזקים ברצועה (לא צויין על-ידי מי)". הודעת הקרמלין הסתיימה במשפט "סוכם על המשך המגעים" והנושא האירני לא הוזכר.

תאריך:  10/12/2023   |   עודכן:  10/12/2023
+240 מ"ש יוקצו לסיוע לעסקים בפריפריה
11:39 10/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שר הכלכלה ניר ברקת הודיע כי הושגו הסכמות עם משרד האוצר על הקצאת תקציבים נוספים לעסקים בפריפריה: "לצד המלחמה בעזה והניצחון הצבאי - אנחנו חייבים ניצחון כלכלי. אנחנו חייבים שעסקים ישרדו ויצמחו"

[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
באמצע ישיבת הממשלה: נתניהו שוחח ארוכות עם פוטין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
מירב ארד
שר הכלכלה ניר ברקת הודיע כי הושגו הסכמות עם משרד האוצר על הקצאת תקציבים נוספים לעסקים בפריפריה: "לצד המלחמה בעזה והניצחון הצבאי - אנחנו חייבים ניצחון כלכלי. אנחנו חייבים שעסקים ישרדו ויצמחו"
מירב ארד
ח"כ דוד ביטן: מדובר בקיצוץ של כחצי מיליארד שקל בהרשאות ועוד 100 מיליון מזומן, שהיו צריכים ללכת לפריפריה    מנכ"ל המשרד הכלכלה לסגן הממונה על התקציבים באוצר: "הבאתם תקציב של 13.5 מיליארד שקל, מתוכו נתתם למשרד הכלכלה 30 מיליון שקל בלבד. במשך שנה אתם מעכבים השקעות"
עידן יוסף
מתכנן להתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד ביום שאחרי המלחמה    "אחרי המלחמה צריך לפנות לעם ולקבל אמון מחדש. הליכוד צריך שינוי"
עידן יוסף
שרי האוצר והביטחון סיכמו על התקציב שיאפשר את העלאת החוק להצבעה כבר מחר    במסגרת החוק, צפוי לעלות המימון של שכר הלימוד ללוחמים ל-100% מעלות התואר
עידן יוסף
שר האוצר: "נצטרך סדר עדיפות חדש וכולם יצטרכו להיכנס מתחת לאלונקה"    "מי שרוצה לקצץ בעולם התרבות היהודית - יצטרך לקצץ גם לתקציבי התרבות החילוניים, למרות שמישהו החליט שזה 'בסיס' וזה 'קואליציוני'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il