X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גולדברג. הצדדים קיבלו את הצעתו [צילום: בוצ'צ'ו]
יממה לפני התפטרותה של רוזנבוים
ביה"ד אפשר להעביר את רשות החברות לאמסלם
דחה את בקשת ההסתדרות לצו זמני נגד המעבר מהאוצר למשרד לשיתוף פעולה איזורי שנקבע למחר; תנאי העובדים לא ישתנו לפחות עד הדיון הבא שיתקיים בעוד שבועיים

בית הדין האיזורי לעבודה בירושלים אפשר להעביר את רשות החברות הממשלתיות ממשרד האוצר למשרד לשיתוף פעולה איזורי, בראשותו של השר דודי אמסלם, ובמקביל הצדדים ימשיכו לדון בזכויותיהם של עובדי הרשות. התפטרותה של מנכ"ל הרשות, מיכל רוזנבוים, באה יממה לאחר החלטתו של בית הדין.
הסתדרות עובדי המדינה ביקשה למנוע את המעבר, המתבצע מחר (1.1.24), בטענה שזכויותיהם של 70 עובדי הרשות לא הובטחו. היא דרשה להבטיח את תנאי שכרם וקידומם, והביעה חשש שלא יוכלו לעמוד במשימותיהם בשל העדר הגיבוי המקצועי והטכני של משרד האוצר; במשרד לשת"פ איזורי מועסקים 45 עובדים בלבד. עם זאת, בדיון הבהירה ההסתדרות שהיא רק מבקשת דחייה קצרה כדי להגיע להסכמות, ולא לבטל את ההעברה עליה החליטה הממשלה לפני שנה.
המדינה טענה בדיון (29.12.23), כי הובהר שזכויות עובדי הרשות לא ייפגעו, וכי המחלוקות הן בעיקר על דרישת ההסתדרות לתשלום פיצוי חד-פעמי לעובדים (דרישה שהמדינה דוחה על הסף) ועל מספר נקודות שאינן מרכזיות, וכי ניתן להגיע להסכמות במהירות. לדבריה, מאז סוף חודש נובמבר היא פנתה שוב ושוב להסתדרות בניסיון להגיע להסכמות; ההסתדרות הכחישה ואף טענה שראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוטעה כאשר נמסר לו על קיומם של מגעים איתה.
סמנכ"ל המשרד לשת"פ, שרית מנור-פריד, ציינה, כי חלק מהיבטי ניהולה של הרשות יישארו במשרד האוצר. יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אופיר אלקלעי, אמר כי להערכתו בתוך חודש ניתן יהיה להגיע להסכמות ואמר שאין ברצונו להפעיל צעדים ארגוניים בעיצומה של מלחמה. בהמלצת השופט דניאל גולדברג הסכימו הצדדים, כי הדיון הבא יתקיים ב-14.1.24, וכי עד אז לא ייעשו שינויים במצבם של העובדים. כאמור, בית הדין נמנע מלהשהות את מעבר הרשות כגוף.

תאריך:  31/12/2023   |   עודכן:  31/12/2023
+דובר צה"ל בתדרוך: לא היה אף מקרה שבו טייסים סירבו לתקוף בעזה מטעמי מצפון
19:07 31/12/23  |  עידן יוסף

דובר צה״ל תדרך הערב כתבים צבאיים, בעקבות שאלתה של השרה אורית סטרוק האם היו מקרים של טייסים שמטעמי מצפון סירבו לתקוף בעזה, ואמר להם: ״במקום שבו יורים על כוחותינו אש שמסכנת את חייהם - הפקודה היא להשיב באש על מנת לנטרל את מקורות האש. אין שינוי במדיניות הפעלת האש בכל הנוגע לביטחון כוחותינו״. הוא הדגיש שלא היה אף מקרה שבו טייסים סירבו לתקוף בעזה מטעמי מצפון.

+משרד התחבורה מבקש לתת פטור מבדיקות רפואיות לבני 74 ומטה לצורך חידוש רישיון
18:39 31/12/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בתזכיר חוק שפרסם הוסבר כי הצעת המשרד מבוססת על ממצאים המראים כי אין הבדל משמעותי בשיעור המעורבות בתאונות דרכים בין בני 74-70 לנהגים מבוגרים יותר  ▪  תיקון לחוק צפוי להקל על נהגים, וכן להפחית את העומס על מערכת הרפואה

שיעור התאונות בגיל המבוגר נמצא במגמת ירידה [בינג AI]
+לפיד: "ההסתה של סטרוק - הוכחה שהממשלה צריכה לסיים את כהונתה"
15:59 31/12/23  |  מירב ארד

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "ההסתה המחפירה של סטרוק נגד בכירי צה״ל והשתיקה של נתניהו היא עוד הוכחה שהממשלה הזאת צריכה לסיים את כהונתה מה שיותר מהר. לצה״ל ולאזרחי ישראל מגיעה ממשלה אחרת".

+השר קיש על דברי סטרוק: "כל השיח הזה מיותר"
15:40 31/12/23  |  מירב ארד

שר החינוך קיש על העימות עם השרה סטרוק בממשלה: "אמרתי בישיבת הממשלה לשרה אורית סטרוק. אין שום מצב בו טייסי חיל האוויר עצרו תקיפת סיוע משיקולים שאינם מבצעיים. שיתוף הפעולה האווירי והיבשתי שאנו עדים לו במלחמה זו הוא חסר תקדים.
טייסי חיל האויר שותפים מלאים ללחימה ועושים מעל ומעבר. כל השיח הזה מיותר."

+אירועי ה-76 של מדינת ישראל יהיו בסימן: "גבורה ישראלית"
15:17 31/12/23  |  מירב ארד

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב מונתה בממשלה לממונה על אירועי ה-76 של מדינת ישראל שיהיו השנה בסימן: "גבורה ישראלית".
בנימוקים להחלטה: "בשבעה באוקטובר התרחש אירוע הטרור הגדול בתולדותיה של מדינת ישראל, שבעקבותיו יצאה מדינת ישראל למלחמה שאין צודקת ממנה. מאז התוודענו לאין ספור מעשי גבורה שיבואו בין השאר בע״ה לידי ביטוי בטקס המשואות".

+הממשלה אישרה מתן תעדוף ליצרני חלב ביישובי עוטף עזה
15:15 31/12/23  |  מירב ארד

הממשלה אישרה היום (א׳), את הצעת שר החקלאות אבי דיכטר למתן תעדוף ליצרני חלב ביישובי עוטף עזה נוכח המלחמת בעזה. במסגרת ההחלטה ובמטרה לשקם את ענף ייצור החלב בעוטף עזה, יקבע שר החקלאות תוספת מכסת חלב גבוהה יותר ליצרני החלב מיישובי העוטף לשנת 2024, לעומת יצרנים מאזורים אחרים, ומעבר לזו הנהוגה כיום.
כמו כן, התוספת תינתן לכל היצרנים מיישובי עוטף עזה, ללא תלות במיקום הרפת וזאת במטרה לחזק את תושבי עוטף עזה.

+לשכת רה"מ פרסמה את דו"ח הבריאות של נתניהו: "מצב בריאותו תקין לחלוטין"
13:30 31/12/23  |  מירב ארד

לשכת ראש הממשלה פירסמה (יום א') את דו"ח הבריאות השנתי של הצוות הרפואי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הדו"ח קבע כי "מצבו הבריאותי תקין לחלוטין". עוד נמסר כי במהלך השנה שעברה עבר בדיקות שגרתיות שנתיות, בלא כל ממצא חריג. המאורע הלבבי שהתרחש השנה, ידון בנפרד ע"י פרופ' רועי בינרט. רה"מ שומר על אורח חיים בריא ועל תזונה נכונה".

+נתניהו: עשרות מחבלים מחוסלים מדי יום - עם הרוח הזאת אנחנו נחסל את חמאס
11:23 31/12/23  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה כי "עשרות מחבלים מחוסלים מדי יום, לעתים למעלה מזה. עם הרוח הזאת אנחנו נחסל את חמאס, נחזיר את חטופינו, ננצח במלחמה." באשר לבחירות לרשויות המקומיות לחודש פברואר, חזר נתניהו על המלצות לדחות את זה בסוף פברואר - "כדי לאפשר לכמה שיותר אנשי מילואים להשתתף בבחירות. זו זכות אלמנטרית וחשובה". נתניהו התייחס גם לפניית דרום אפריקה לבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג,ואמר: "אני מבקש לומר לדרום אפריקה - זה לא אנחנו שמנסים לבצע רצח עם, זה חמאס. איפה הייתם כשמיליונים נעקרו מבתיהם בסוריה ובתימן? אנחנו נמשיך במלאכת המגן שלנו שאין מוסרית כמוה".

+הממשלה אישרה: השר ישראל כ"ץ ימונה לתפקיד שר החוץ
10:54 31/12/23  |  מירב ארד

הממשלה אישרה כעת למנות את השר ישראל כ"ץ לתפקיד שר החוץ, במקום השר אלי כהן. השר אלי כהן ימונה לתפקיד שר האנרגיה והתשתיות, במקום השר ישראל כ"ץ. המינויים כפופים באישור הכנסת.

+הוכרזו 13 מתחמי פינוי-בינוי חדשים ברחבי הארץ
09:58 31/12/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בירושלים הוכרזו 5 פרויקטים: מתחם לב הכרם, מתחם פסח חברוני 120, מתחם הבית בשומר, מתחם מקסיקו 6, מתחם רבנו גרשום  ▪  ראשון לצון: מתחם ביאליק, מתחם האמנים  ▪  רמלה: מתחם דוד רזיאל/בן גוריון  ▪  רחובות: מתחם הצנחנים  ▪  נתניה: מתחם הרב קוק 2  ▪  חדרה: מתחם סלע בית"ר  ▪  בת ים: מתחם שנידלר  ▪  יבנה: מתחם הכרצל

[צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביה"ד אפשר להעביר את רשות החברות לאמסלם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
מיכל רוזנבוים התפטרה מתפקידה תוך שהיא מאשימה את השר אמסלם בלחצים פוליטיים ודרישות להעביר ג'ובים למקורביו    ראש האופוזיציה לפיד גינה את התפטרותה ואמר שהיא ניצחון לשחיתות ולריסוק השירות הציבורי מחרתיים תושלם הכפפת פעולת רשות החברות הממשלתיות למשרד בראשות אמסלם
עידן יוסף
לקראת הדיון ביום ראשון בדחיית הבחירות ל-27 בפברואר, הודיע הצבא כי מנתוניו עולה ש-688 משרתי מילואים שמתמודדים ב-144 רשויות מקומיות בבחירות הם הכרחיים, ו"בסבירות גבוהה" לא ניתן יהיה לשחררם    1,141 משרתים יוכלו להשתחרר אם יבחרו - אך כנראה ייאלצו לוותר על מועמדותם
עידן יוסף, איתמר לוין
בן-גביר הודיע שניצב קובי יעקובי יהיה ממלא-מקום נציב השב"ס    המחנה הממלכתי מבקש מהממשלה להאריך את כהונת פרי ושבתאי    בכיר בליכוד: נתניהו טרם החליט
עידן יוסף
הממשלה החליטה לאשר הסדר לחודש אחד עבור נסיעה בחוזה "חודשי ארצי"    ההטבה תחול גם על תושבי אשקלון ותושבי יישובים שפונו בדרום ובקו העימות    העלות: 6.4 מיליון שקלים
איתמר לוין
ביקשה מצה"ל להעביר את עמדתו בנוגע לאפשרות לשחרר 2,189 מועמדים הנמצאים כעת בשירות פעיל    הבחירות נדחו ל-31 בינואר; סמוטריץ' מבקש דחייה נוספת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il