X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלומי אלברג, מבעלי מגדלור
קרן מגדלור נמחקה ממסחר ונחסמה לפדיונות
על-מנת לשפר את יכולת החזר כספי השותפים, החליט השותף הכללי על הפחתה של 50% מדמי הניהול השוטפים הנגבים על ידו הדירקטוריון סבור כי מתווה הפירוק יאפשר את התמורה הגבוהה ביותר לכלל מחזיקי יחידות ההשתתפות של השותפות, וזאת גם חלף, פירוק מהיר שיגרום הפסדים לבעלי יחידות ההשתתפות של השותפות

מגדלור - קרן השקעות בעסקים 2, שותפות מוגבלת, הודיעה (יום א', 18.2.24) על פירוק השותפות. זאת, בהתאם למצב נכסי השותפות, ועל-מנת לתת מענה שוויוני והולם ככל הניתן לכלל מחזיקי יחידות ההשתתפות של השותפות. פעולה זו מבטלת את האפשרות לפדיון מוקדם של יחידות ההשתתפות בנות הפדיון של השותפות.
קרן השקעות בעסקים 2, שותפות מוגבלת, הוקמה כשותפות בעלת אורח חיים מוגבל, ללא אפשרות להשקעה מחדש של כספים החוזרים מהשקעות שבוצעו. בהתאם למצב נכסי השותפות, ועל-מנת לתת מענה שוויוני והולם ככל הניתן לכלל מחזיקי יחידות ההשתתפות של השותפות החליט השותף הכללי לפעול בהתאם להסכם השותפות ולהכריז על פירוק השותפות. מועד סיום הפירוק הוא מועד פירעון ההלוואה האחרונה שכלולה בתיק ההלוואות של השותפות.
הפעולה שבה נוקטת הקרן, מבטיחה חלוקה שוויונית בלבד של נכסי השותפות כך שהיא מביאה למצב בו יראו את כל בעלי יחידות ההשתתפות כמגישי בקשת פדיון מוקדם של יחידות ההשתתפות בנות הפדיון של השותפות. על-מנת למנוע פגיעה פוטנציאלית במחזיקי יחידות ההשתתפות בשל פדיון מוקדם של משקיעים אחרים, החליט דירקטוריון השותף הכללי על פירוק השותפות. הדירקטוריון סבור כי מתווה הפירוק יאפשר את התמורה הגבוהה ביותר לכלל מחזיקי יחידות ההשתתפות של השותפות, וזאת גם חלף, פירוק מהיר שיגרום הפסדים לבעלי יחידות ההשתתפות של השותפות.
על-מנת לשפר את יכולת החזר כספי השותפים, החליט השותף הכללי על הפחתה של 50% מדמי הניהול השוטפים הנגבים על ידו החל מיום 1 בינואר 2024. הרקע להחלטה מקורו בהחלטת הדירקטוריון של השותף, אשר דן באפשרות שבחודשים הקרובים עשויה לחול עלייה בהיקף וקצב בקשות הפדיון שיוגשו לשותפות. זאת, בין היתר, בשל המגבלות הרגולטוריות שהחילה רשות ניירות ערך על יכולת גיוס הכספים של השותפות מהציבור שמשמעותן עצירת גיוסים כוללת בניגוד למודל הראשוני של השותפות בעת הנפקתה לציבור לראשונה.
כמו-כן השפיעו על כך השינויים המאקרו-כלכליים בסביבת פעילות השותפות. ובפרט - סביבת הריבית הגבוהה אשר פגעה באטרקטיביות המוצר שהציעה השותפות.
עוד ציינו בשותפות כי מלחמת חרבות ברזל והשפעתה על יכולת ההחזר של העסקים בישראל בכלל והלווים של הקרן בפרט וכי התפתחויות שליליות בתיק ההלוואות של השותפות כפי שדווחו מעת לעת, הנובעות, בחלקן אף מחלק מהטעמים המפורטים לעיל.

תאריך:  18/02/2024   |   עודכן:  18/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרן מגדלור נמחקה ממסחר ונחסמה לפדיונות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה: משרדי התקשורת והאוצר צריכים לבחון מימון חלקי להעלאת השכר בדואר - באופן שימזער העלאת עמלות ופגיעה בציבור    הדברים נאמרו בדיון שיזם ח"כ כסיף, שציין: עמלת ניהול חשבון עו"ש בבנק הדואר עלתה ב-53%    מנכ"ל הדואר: הוצאות השכר עלו ב-140 מיליון שקל - העלאת התעריפים הוסיפה רק 50 מיליון שקל
עידן יוסף
בדיון בראשותו בנושא הגבלת כניסת מתפללים להר-הבית בחודש רמדאן טענו צה"ל ושב"כ כי יש לאפשר את כניסתם של ערביי ישראל להר-הבית ללא הגבלות    גורמי הביטחון אומרים שכל הגבלה תעניק לחמאס את מה שהוא מחפש - מלחמת דת    נתניהו טרם קיבל החלטה בנושא, גנץ: הגבלות - רק משיקולי ביטחון
יצחק דנון
יצחק דנון
איציק וולף
חתמה על הסכם פינוי בינוי עם חלק מבעלי הזכויות בדירות הקיימות בבניינים המצויים ברחוב בורמה 20- 38 (מספרים זוגיים) בתל אביב, המהווים רוב מיוחס מבין בעלי הזכויות במקרקעין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il