X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מגדל פייר, רמת גן
קרן פייר: שובל-גרופמן מפרה פסק דין למסירת מסמכים
הקרן טוענת שחברת הנדל"ן אינה מעבירה לה את המסמכים של השותפות ביניהן שובל-גרופמן: יש לחתום על הצהרת סודיות ולהתחייב לממן את העתקת 200 ארגזי המסמכים

קרן פייר, השותפה בחברת שובל-גרופמן נדל"ן, טוענת, כי החברה מפרה פסקי דין ואינה מעבירה לה מסמכים הקשורים לשותפות ביניהן. הקרן מבקשת (25.2.24) לאכוף על החברה לקיים פסקי דין אלו.
קרן פייר רשומה באיי הבתולה הבריטיים ואורגנה בידי חברת סטונהייג'-פלמינג; הקרן אומרת שהיא השקיעה 12 מיליון דולר בשותפות עם החברה. זלמן שובל היה שגריר ישראל בארה"ב ושלמה גרופמן היה מנכ"ל אפריקה-ישראל. החברה המשותפת בנתה מאות יחידות דיור, לרוב יוקרתיות, בתל אביב, בגוש-דן ובאשדוד.
הקרן אומרת כי בעקבות השקעתה בשובל-גרופמן בשנת 2005, היא קיבלה מעמד של שותף מוגבל בקרן המוגבלת פייר 2. ההסכם בין הצדדים מקנה לכל אחד מהם את הזכות לעיין במסמכי השותפות, והסכמי המשך עיגנו זכות זאת שלה. ביוני 2019 ביקשה הקרן לתאם מועד לעיון במסמכי השותפות, היא נדחתה ופנתה לבית המשפט המחוזי בתל אביב. בית המשפט קיבל את התביעה במלואה. בית המשפט העליון קרא לשובל-גרופמן לחדול ממה שכינה "משחקי המחבואים" עם הקרן, ובהסכמת הצדדים נקבע בדצמבר 2022 שכל המסמכים יועברו בתוך חודשיים לסטוהייג' שתשא בעלויות סבירות של העתקתם.
לטענת פייר, שובל-גרופמן אינה מקיימת את פסק הדין ואף מעלה דרישות שונות כתנאי לקיומו, כולל תשלום של 730,000 שקל תמורת העתקת המסמכים. הקרן ביקשה מבית המשפט העליון לכפות את מימוש פסק הדין בהליך של בזיון בית המשפט, אך בקשתה נדחתה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אוהד רוזן וגל בריר, וטרם הוגש כתב הגנה.
לתביעה מצורף מכתב עורכי דינה של שובל-גרופמן ממארס אשתקד, ולפיו כל שהיא דורשת הוא חתימה של סטונהייג' על הצהרה לשמירת סודיות המסמכים. עוד צוין, כי מאחר שמדובר ב-200 ארגזי מסמכים - החברה עומדת על כך שסטונהייג' תממן את העתקת המסמכים. היא דחתה את בקשת הקרן לקבל עותקים של מסמכים דיגיטליים, בנימוק שהדבר חורג מן ההסכמה שקיבלה כאמור תוקף של פסק דין.

תאריך:  25/02/2024   |   עודכן:  25/02/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרן פייר: שובל-גרופמן מפרה פסק דין למסירת מסמכים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
המדינה: רב-פקד לירן אוחיון, שהיה ראש שלוחת התביעות בנתניה, תקף מאבטחים בבית החולים מאיר והם נאלצו להוציא אותו בכוח מהמבנה
יצחק דנון
איתמר לוין
המיליארדר היהודי-אוסטרלי העניק לבני הזוג נתניהו שמפניות וסיגרים    התביעה הודיעה שלא תזמן אותו, לא נימקה ולא העלתה את האפשרות שיעיד בחו"ל כמו מילצ'ן
מירב ארד
החברה דיווחה שנציגי הרשות ערכו חיפוש ואספו חומרים במשרדי החברה בחשד לעבירות על חוק התחרות הכלכלית    אחד העובדים זומן לחקירה
מירב ארד
בצה"ל מדגישים כי "הפעילות בבית החולים התבצעה תוך הקפדה על פגיעה מינימלית בפעילות השוטפת של בית החולים וללא פגיעה בחולים ובצוות הרפואי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il