X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פוגלמן. הקנסות לא הועילו [צילום: חיים גולדברג, פלאש 90]
פוגלמן אישר מאסר על הפרת החלטות ביה"ד הרבני
אישה המפרה בצורה שיטתית את ההחלטות בנוגע למפגש של בעלה לשעבר עם ילדיהם, תיאסר ליומיים אם לא תבצע אותן בתוך שבועיים
חיות אשררה קנסות ברבבות שקלים על הפרת החלטות ביה"ד הרבני
איתמר לוין
אישה תשלם את הקנסות בשל הפרות מתמשכות ושיטתיות של החלטות בית הדין הרבני בתל אביב: לא הגיעה לפגישות בנוגע למחלוקת עם בעלה לשעבר על ילדיהם
לרשימה המלאה

ממלא-מקום נשיא בית המשפט העליון, עוזי פוגלמן, אישר (6.3.24) לכלוא ל-48 שעות אישה המפרה בצורה שיטתית את הוראותיו של בית הדין הרבני בתל אביב. זהו צעד נדיר במיוחד, והוא בא לאחר שקנסות בעשרות אלפי שקלים שהוטלו על האישה לא גרמו לה לשנות את התנהגותה.
הנשיאה בדימוס אסתר חיות אשררה לפני ארבעה חודשים קנסות ברבבות שקלים על אותה אישה, שציינה שבשנת 2022 כבר נקנסה ב-55,000 שקל (ראו קישור משמאל). האישה ובעלה לשעבר הם הורים לשני קטינים ומנהלים את הליך הגירושין וספיחיו מזה עשר שנים. האישה מונעת מן הילדים לפגוש את אביהם, והתנהלותה מול רשויות הרווחה ובית הדין מונעת מאז תחילת 2017 את מימוש החלטת בית הדין להעבירם למשמורת האב.
בדצמבר אשתקד - לאחר שחיות אשררה כאמור קנסות כבדים לחובת האישה - שוב סירבה האישה לקיים את הוראות בית הדין. הדיינים אמרו: "אפשר ללכת איתך רק בכוח, רק בגלגול האחרון אנחנו מנסים להביא למרכז קשר ולא הצלחנו. [ה]החלטה היא כזו: אנחנו קונסים אותך כספית על הסירוב שלך, ובנוסף מוציאים צו מאסר של 48 שעות.
אנחנו נתחשב בך, הצו הזה יחול רק בעוד שבועיים, אם בשבועיים האלו אנחנו נקבל אישור משירותי הרווחה שיצרת איתם קשר, ואת זו שצריכה ליזום ולהתחנן שיקבלו אותך - אנחנו נבטל את הצו". עוד אמרו הדיינים, כי אם האישה תעמוד בסירובה למסור את כתובתה כדי שבמידת הצורך תוכל המשטרה לעצור אותה - היא תיאסר מיד.
על-פי החוק, הועברה ההחלטה לאשרורו של פוגלמן, אשר עיכב את המאסר עד להחלטתו. גם בחודשים הבאים המשיכו האישה ובא-כוחה להערים מכשולים בפני חידוש הקשר בין האב לילדיו והם גם לא התייצבו לדיונים. לפני חודש ציין בית הדין, כי האישה כבר נקנסה ב-12,000 שקל והוא קנס אותה ב-66,000 שקל נוספים ובהוצאות בסך 7,500 שקל לטובת אוצר המדינה.
בהחלטתו לאשר את המאסר אומר פוגלמן, כי בנסיבות העניין - יש הצדקה לאסור את האישה ופרק הזמן שנקבע הוא מידתי. הוא דחה את טענת האישה לפיה צו המאסר הוצא משום שסירבה למסור את כתובתה, ושלא היה מקום להוציא את הצו כאשר לא הייתה מיוצגת; במישור העובדתי לא היה בסיס לטענות אלו. זאת ועוד: בית הדין העניק לאישה ארכה לקיים את החלטותיו ובהליכים הבאים היא הייתה מיוצגת. עוד אומר פוגלמן, כי אין בסיס לטענה שהחלטות בית הדין היו עמומות ולא היה ברור מה על האישה לעשות.
פוגלמן העניק לאישה שבועיים נוספים לקיים את ההחלטות, וקבע שאם תיאסר - יופחתו כמה שעות שבהן הייתה עצורה עד שהורה להקפיא את ביצוע ההחלטה. את הגבר ייצגו עוה"ד שלומית אלדן ודוד ונטורה, את האישה ייצג עו"ד רמי בביאן, ואת בתי הדין - עו"ד רפי רכס.

תאריך:  07/03/2024   |   עודכן:  07/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פוגלמן אישר מאסר על הפרת החלטות ביה"ד הרבני
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אם זה היה הפוך?
מכביסט  |  7/03/24 12:52
2
פוגלמן אישר מאסר לאישה
מכביסט  |  7/03/24 12:56
3
העברת המישמורת לאב
אב  |  7/03/24 17:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המס המנוכה משכרם של כל השכירים יעלה ל-5.15% עבור בעלי שכר גבוה מ-60% מהשכר הממוצע, ול-3.25% עבור בעלי שכר נמוך מהרף הזה    המטרה - תוספת תקציבית של כמיליארד שקלים
איציק וולף
מפלגת הליכוד הגיבה בעקבות מסקנות ועדת החקירה לבחינת אסון מירון וטענה כי מדובר בהתרסה פוליטית מובהקת וכי שלמה ינאי הוא מקורב ללפיד    שר הפנים: קורא לדובר הליכוד לחזור בו
איציק וולף
ראש המטה הכללי קרא במרומז למגזר החרדי להתגייס לצה"ל    "צה"ל מחויב לקיים את מורשת הנופלים ונבטיח שקורבנם לא היה לשווא, אין דרך לעשות זאת מלבד להתגייס לשירות משמעותי, ללבוש מדים ולהיות מפקדים"
איציק וולף
איציק וולף
מזכ"ל ארגון המורים הודיע לשר האוצר ולשר החינוך כי מורי הארגון ינקטו בצעדים ארגוניים כבר מיום ראשון הקרוב אם לא תהיה פריצת דרך במשא ומתן על הסכם השכר בפגישה המתוכננת להתקיים מחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il