X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מתחם אלקו רמת השרון המתוכנן [הדמיה: ישר אדריכלים]
הוועדה המחוזית אישרה 600 יח"ד במתחם אלקו ברמת השרון
התוכנית של ישראל קנדה כוללת פרויקטים בהיקף של כ-206 אלף מ"ר עילי מעל מרתפים בשטח של כ-90 אלף מ"ר 20% מיחידות הדיור שאושרו יוקצו לדירות להשכרה החברה מעריכה שתרשום עליית שווי הקרקע שנרכשה ב-2015 התקדמות גם בהפקדת תוכניות לפרויקטים נוספים של ישראל קנדה

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה בתל אביב אישרה (3.3.24) את תוכנית אזור התעסוקה מורשה ברמת השרון, שידוע גם בתור 'מתחם אלקו', של חברת ישראל קנדה. התוכנית תאפשר הקמת פרויקט בהיקף שטחים כולל של כ-206 אלפי מ"ר עילי, מעל מרתפים בשטח של כ-90 אלפי מ"ר.
על-פי התוכנית לבנייה על השטח שרכשה ישראל קנדה בשנת 2015 ושעליו היה ממוקם בעבר מפעל אלקו ואשר יהפוך לרובע מגורים חדש ברמת השרון, תותר הקמת שטחים לשימושי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-150 אלפי מ"ר בארבעה מגדלים בני עד 20 קומות כל אחד, שיחוברו בקומות התחתונות שבהן יוקצו שימושי המסחר.
כמו-כן כוללת התוכנית בנייני מגורים בני 9 קומות ובהם 600 יחידות דיור קטנות, 20% מתוכן (120 דירות) יוקצו עבור דירות להשכרה. על-פי התוכנית יוקצה שטח לטובת הקמת בית ספר, ושטחי ציבור נוספים לתושבי המקום, וכן שטח של כ-7.5 דונם לטובת מסוף תחבורה ושימושי אחסנה עירוניים.

אושרה להפקדה תוכנית ענק בפי גלילות
הדמיית מגדל בלו, סמוך למגדל WIX הקיים [צילום: ישר אדריכלים]

קרקע משמעותית נוספת שבה מחזיקה החברה זכויות, ממוקמת במתחם "פי גלילות" בין השכונות הצפוניות של תל אביב לרמת השרון. בחודש פברואר, אושרה להפקדה תוכנית הענק שקידמה המדינה להקמת כ-18,500 יח"ד וכמיליון מ"ר לתעסוקה. החברה מחזיקה בזכויות בקרקע שנרכשה בעבר מחברת הדלק פז, ועם אישורן של תוכניות מפורטות במתחם תקים ישראל קנדה מאות יח"ד באחד מאזורי הביקוש היקרים באזור המרכז.
תוכנית נוספת ומשמעותית שאושרה להפקדה בחודש ינואר האחרון היא תוכנית "מגדל בלו". הוועדה המחוזית תל אביב אישרה להפקיד תוכנית על קרקע בשטח של כ-2 דונם בבעלות חברת קנדה ישראל. התוכנית תאפשר הקמת מגדל בגובה 60 קומות בהיקף זכויות כולל של כ-80 אלף מ"ר, לתעסוקה, מגורים ומבני ציבור. מגדל זה יהווה המשך רציף לקמפוס WIX העולמי שאת בנייתו השלימה החברה בחודש אוקטובר האחרון. הקמפוס בשטח של כ-65 אלף מ"ר כולל שטחי משרדים, מסעדות, מגרש כדורסל ושטחי רווחה ופנאי לעובדים.
מישראל קנדה נמסר כי אישור וקידום התוכניות בשלבי התכנון השונים, מייצרים עליית ערך משמעותית בשווין של הקרקעות בבעלות החברה. גורמים בהנהלת החברה טענו כי ברבעון האחרון קוצרת החברה את פרי העבודה שנעשתה בשנים האחרונות.

תאריך:  07/03/2024   |   עודכן:  07/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוועדה המחוזית אישרה 600 יח"ד במתחם אלקו ברמת השרון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קובע פה אחד: פגמים קשים ומהותיים בהחלטתם של שלמה קרעי ודוד אמסלם להדיח את מישאל וקנין - פעלו ללא תשתית עובדתית, ההיוועצות נעשתה בדיעבד ולמראית עין, התעלמות מסמוטריץ' ורשות החברות
איתמר לוין
ההכנסות של חברת הבנייה, מן הגדולות בארץ, עלו ב-21% ל-5.4 מיליארד שקל    מתריעה: מתווה התמיכה והפיצויים שגובש ע"י המדינה, אינו נותן מענה מספק לענף
מירב ארד
כך מדווח העיתון הלבנוני "אל-אח'באר    בישראל מאייימים להרחיב הפעולות הצבאיות - עד למצב של מלחמה בקנה מידה מלא
איתמר לוין
הפרשן הבכיר המקורב לפנטגון אומר כי התסכול הגובר של ביידן מנתניהו גורם לפקידים בממשלו לבדוק את האפשרות למנוע מישראל להשתמש בנשק אמריקני למתקפה ברפיח
מירב ארד
שלטים שתלו פעילי אופוזיציה אירנים מתייחסים לביקור בישראל של פעיל האופוזיציה והיד בהשטי    השלטים שולחים מסר של תמיכה גם ישירות לרה"מ - "ביבי, אנחנו מוכנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il