X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרטמן. בגיל 68 [צילום: יח"צ]
הלך לעולמו עו"ד אלקס הרטמן, מבכירי הליטיגטורים
הרטמן היה חבר הנהלת משרד ש.הורוביץ וטיפל בשורה ארוכה של לקוחות ותיקים מובילים מישראל ומהעולם, לצד פעילות ציבורית ענפה

אלקס הרטמן, מבכירי הליטיגטורים בישראל וחבר הנהלת משרד ש.הורוביץ, הלך לעולמו (16.3.24) בגיל 68 לאחר מחלה קשה. הרטמן ייצג את המדינה ולקוחות פרטיים בולטים בהליכים מסועפים ומורכבים, והיה גם פעיל בלשכת עורכי הדין.
הרטמן היה בנו של ישראל הרטמן, פרופסור למיקרוביולוגיה שעמד במשך 16 שנים בראש המכון למחקר ביולוגי בנס ציונה. הוא למד משפטים באוניברסיטה העברית, התמחה במשרד הורוביץ, הפך לשותף לאחר חמש שנים בלבד ועבד בומשרד לכל אורך הקריירה המקצועית שלו. הורוביץ הוא אחד מן המשרדים הוותיקים, הגדולים והמובילים בישראל, במיוחד במשפט המסחרי, וכאמור הרטמן היה חבר הנהלה בו.
מספר מדריכים בינלאומיים (European Legal Experts, Chambers, European Legal 500, Which Lawyer) ציינו את הרטמן כאחד מהליטיגטורים המובילים בישראל. הוא התמחה במשפט מסחרי, בוררות וליטיגציה מסחרית. ייצג חברות מקומיות וזרות, בנקים ישראלים, חברות ומוסדות פיננסיים בינלאומיים, בתי השקעות, חברות רב-לאומיות, חברות ביטוח גדולות בישראל ובעולם ועוד.
בין התיקים המרכזיים בהם טיפל הרטמן: כינוס נכסים על מניותיו של גד זאבי בחברת בזק, בה היה בעל שליטה (הוא חילק לנושים 4.5 מיליארד שקל - מהסכומים הגבוהים ביותר אי-פעם בההליכי כינוס); ייצוג המדינה בתביעת תמלוגים במאות מיליוני שקלים נגד מפעלי ים המלח; בורר מטעם המדינה בהליך בינלאומי מול חברת הנפט של אירן בשל הפרת הסכם לאספקת נפט לישראל.
פעילותו הציבורית של הרטמן כללה חברות בוועדה לבחירת היועץ המשפטי לממשלה בשנים 2006-2002, כאשר נבחר מני מזוז לתפקיד; נשיא הארגון הבינלאומי של משפטנים יהודיים (2011-2004); יו"ר הוועד המנהל של המרכז לאתיקה ואחריות מקצועית של עורכי דין במסגרת הלשכה (2014-2009); ויו"ר ועדת האתיקה הארצית של הלשכה (2003-1999); וחבר דירקטוריון וועדת התכנים של הארגון לקס מונדי, המאגד משרדי עורכי דין מובילים בעולם. הרטמן לימד אתיקה מקצועית באוניברסיטה העברית ובמכללה למינהל, וליטיגציה באוניברסיטת תל אביב.

תאריך:  17/03/2024   |   עודכן:  17/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הלך לעולמו עו"ד אלקס הרטמן, מבכירי הליטיגטורים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
משפטן מזהיר
ענת   |  17/03/24 08:23
2
מבכירי הפלצנים
רו נן  |  17/03/24 15:06
3
לא אסלח לו על זה כל החיים שלי
טל  |  17/03/24 15:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המתיחות בין פתח לחמאס הגיעה לשיא חדש, כשבהצהרה חריפה, פתח טענה שחמאס יזמה באופן חד-צדדי את מתקפת ה-7 באוקטובר שהובילה לאסון חמור יותר מאשר הנכבה    תקפה את חמאס על כך שהנהגתה מנותקת מהמציאות בעזה וחיה במלונות פאר בזמן שהעם סובל בעזה ואין לה זכות להכתיב את סדר העדיפות הלאומי
עידן יוסף
יו"ר הימין הממלכתי חשף את "הצעת השריונים" שקיבל מגנץ והציב לנתניהו אולטימטום: "יש לו ימים להחליט"    על המלחמה: "זה כדרור באמצע המגרש, היינו צריכים מזמן להיכנס לרפיח. אין תוכנית מסודרת"
עידן יוסף
מיסיונרים נוצרים משתמשים בטקטיקות חדשות ומתוחכמות כדי לנצר יהודים הכוללות שימוש במזוזות בעלות צבע אדום בולט וסמלים יהודיים ונוצריים מוכמנים
יואב יצחק
"הוא נשא נאום טוב"; "אני חושב שהוא הביע דאגות רציניות שחלקו לא רק לו אלא לאמריקנים רבים"    הנשיא ביידן מתנגד לכניסת צה"ל לרפיח
עידן יוסף
הרב הראשי יצחק יוסף שטען כי החרדים יעזבו את הארץ אם יאולצו להתגייס טוען כי אנשים סילפו את דבריו    הרב יניב, שאיבד שלושה מנכדיו בפיגועים ובמלחמה, טען שדברי הרב יוסף נוגדים את ההלכה וכי החרדים צריכים להתגייס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il