X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"פעילות היחידה כבר אינה כדאית" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מובילאיי סוגרת את יחידת האפטר מרקט ותפטר 90 עובדים בישראל
סוגרת את פעילות התקנת מערכות העזר המתקדמות לנהיגה לאחר ייצור הרכב משום שמרבית יצרני הרכב מטמיעים את המערכת בעת הייצור באופן שהפך את היחידה ללא כדאית כלכלית

חברת מובילאיי הודיעה (יום ב', 18.3.24) כי היא סוגרת את פעילות התקנת מערכות העזר המתקדמות לנהיגה (ADAS) המותקנות לאחר ייצור הרכב. בהודעה שפרסמה נכתב כי הוחלט על סגירת יחידת ה-Intelligent Mobility Solutions (לשעבר אפטר מרקט) לאחר שבוצעה בחינה מעמיקה של התחזיות העסקיות ושל צורכי ההשקעה. סגירת היחידה צפויה לכלול פיטורים של כ-130 עובדים, כ-90 מתוכם עובדים בישראל.
הנסיבות שבהן מה שנחשב בעבר למוצר דגל של מובילאיי הפך ללא כדאי כלכלית כוללות את העובדה שלפיה רוב יצרני הרכב מתקינים כיום מערכות ADAS אינטגרליות בכלי הרכב שהם מייצרים. בשל הירידה בביקוש להתקנת המערכות לאחר ייצור הרכב ירד הביקוש בעד 40 מיליון דולר בשנה, ובשנים האחרונות כלל לא תרמה יחידת האפטר מרקט באופן חיובי לרווחיות של מובילאיי.
פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי, טוען כי ההצלחה שהייתה למובילאיי בעבר בשיווק מערכות ה-ADAS היא שהובילה את יצרניות הרכב להטמיע את הטכנולוגיה כבר במהלך ייצור כלי הרכב.
"יחידת ה-IMS, שבעבר נקראה יחידת האפטר מרקט, תרמה בתחילת הדרך למובילאיי והוכיחה שניתן לספק בטיחות בצורה יעילה ובמחיר נמוך, והיוותה זרז מרכזי להטמעת טכנולוגיות ADAS בכלי רכב חדשים. למרבה הצער, ההצלחה של מוצרי ה-ADAS של מובילאיי המותקנים על-ידי יצרניות הרכב בתהליך ייצור הרכב, צמצמה את ההזדמנויות להטעמת פתרונות בשוק לאחר ייצור הרכב, עד לנקודה שבה המשך פעילות היחידה כבר אינו כדאי", ציין.

תאריך:  18/03/2024   |   עודכן:  18/03/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מובילאיי סוגרת את יחידת האפטר מרקט ותפטר 90 עובדים בישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שיפטר את סגני הנשיא של המחלקה
בני  |  19/03/24 17:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אתר בלומברג דיווח על מגעים בין החברות להטמעת מנוע הבינה המלאכותית מבית גוגל במכשירי האייפון החדשים    מניית אלפאבית עלתה ב-5% ומניית אפל עלתה ב-1.56%
איציק וולף
מנכ"ל משרד החקלאות הודיע על הכוונה לשנות את שם המשרד ל'משרד החקלאות וביטחון המזון'    "גיבשנו תוכנית ל-25 שנים קדימה, התהליך בשלבים מתקדמים ובשבועות הקרובים יעלה לאישור הממשלה"
איתמר לוין
לא הצליח להשיג ערבות בסך 500 מיליון דולר כדי לעכב את תשלום הקנס בעת הערעור עליו    אם בית המשפט לערעורים לא יפחית את הערבות - התובעת הכללית של ניו-יורק תפעל לעיקול נכסיו
עידן יוסף
גלנט: "עשינו צעד נוסף למיטוט החמאס. המקום שהיה הבטוח ביותר עבור המחבלים הפך למלכודת מוות    עשרות עצורים נלקחו לחקירה    בבית החולים אותרו כספי טרור שיועדו לחלוקה לפעילי טרור של חמאס ואמצעי לחימה
איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il