X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זלנסקי. "זקוקים לנשק לטווח רחוק" [צילום: אפרם לוקצקי, AP]
זלנסקי: חבילת הסיוע האמריקנית תאפשר לייצב את המצב מול רוסיה
נשיא אוקראינה הודה לפוליטיקאים האמריקניים שאישרו בבית הנבחרים את חבילת הסיוע בסך 60.8 מיליארד דולר והפציר לאשר אותה במהרה גם בסנאט "אני מתפלל שנקבל הזדמנות לניצחון אם אוקראינה באמת תקבל את מערכות הנשק"

נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, מודה להנהגה הפוליטית האמריקנית על אישור חבילת הסיוע העצומה לארצו וטוען כי היא תספק לאוקראינה אפשרות לניצחון על רוסיה.
"אני חושב שהתמיכה הזאת תחזק באופן משמעותי את הכוחות המזוינים שלנו ואני מתפלל שנקבל הזדמנות לניצחון אם אוקראינה באמת תקבל את מערכות הנשק שלהן אנחנו זקוקים כל כך, שאלפי חיילים זקוקים להן כל כך", אמר (יום א', 21.4.24) בראיון לתוכנית פגוש את העיתונות בערוץ NBC האמריקני.
אמש אישר בית הנבחרים האמריקני את תוכנית הסיוע לאוקראינה, בסך כולל של 60.8 מיליארד דולר. העברת הסיוע - שאושר במקביל לסיוע אמריקני למדינת ישראל - טעונה עדיין אישור של הסנאט.
"אנחנו ממש רוצים להביא את זה לנקודת הסיום. אנו זקוקים לאישור של הסיוע על-ידי הסנאט. אנחנו זקוקים לנשק לטווח רחוק על-מנת שלא נאבד אנשים בחזית. יש לנו אבידות מכיוון שאנחנו לא מסוגלים להגיע רחוק. כלי הנשק שלנו הם לטווח קצר", אמר והוסיף כי אוקראינה זקוקה להגנה אווירית. "אלה סדרי העדיפות שלנו כעת", אמר.
"יש לנו כעת הזדמנות לייצב את המצב ולקחת לידינו את היוזמה. זאת הסיבה שבגללה אנחנו זקוקים לקבל לידינו את מערכות הנשק", דברי זלנסקי.

[צילום: אריאל חרמוני]

שר הביטחון יואב גלנט אמר כי אנו מגבירים את מוכנות הכוחות למשימות התקפיות ופועלים כל העת למניעת התבססות אירנית באזור. "ראיתי את ההיערכות הטובה מאוד של כוחות צה"ל כאן, בגזרה המזרחית, וכיצד אנחנו מונעים את ההבססות של כוחות אירנים שמנסים להגיע עד גבול רמת הגולן. בהיבט הזה, אנחנו שומרים לעצמנו חופש פעולה מלא, לפגוע בכל מטרה ובכל אויב שמנסה לסכן אותנו". את הדברים אמר שר הביטחון במהלך סיור הערכת מצב סמוך לגבול ישראל סוריה.

תאריך:  21/04/2024   |   עודכן:  21/04/2024
+מדבדב על אישור הסיוע האמריקני: "הכוח והאמת מאחורינו"
11:36 21/04/24  |  יאיר נבות   |   לרשימה המלאה

הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצנו המאוחדת בעבר והגדלת מספר הקורבנות של מלחמה זו"

[צילום: AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זלנסקי: חבילת הסיוע האמריקנית תאפשר לייצב את המצב מול רוסיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת רוסיה באוקראינה
יאיר נבות
הנשיא לשעבר הוסיף: איש לא הטיל ספק בכך שהמחוקקים האמריקנים יאשרו "עזרה" לכנופייה של ניאו נאצים. זו הייתה הצבעה של ממזרים אמריקנים צוהלים על: המשך מלחמת האזרחים של העם המפולג של ארצנו המאוחדת בעבר והגדלת מספר הקורבנות של מלחמה זו"
איתמר לוין
366 צירים תמכו בסיוע לישראל ורק 58 התנגדו, רובם דמוקרטים    הסיוע לאוקראינה עבר ברוב של 311 מול 112    הסנאט יתבקש לאשר את החבילה המתוקנת בהמשך השבוע ולאחר מכן היא תישלח לחתימתו של ביידן
איתמר לוין
מסמך סודי של משרד החוץ הרוסי מאפריל אשתקד, אותו חושף וושינגטון פוסט, מציג שאיפה גלויה: לערער את מעמדו של המערב תוך ניצול המלחמה באוקראינה וניהול מסעות תעמולה והשפעה
איתמר לוין
אקונומיסט מציין שהשאלה כבר אינה תמריץ לסייע לאוקראינה, אלא מצע לדיונים ממשיים    ההשלכות יהיו חמורות מאוד, במיוחד מבחינתה של אירופה, ולכן מוטב שזה לא יקרה
איתמר לוין
מייק ג'ונסון הודיע שיעלה להצבעות נפרדות את הסיוע לישראל, אוקראינה וטייוואן - לצד חקיקה שתגביל את ההוצאה התקציבית בסעיף האוקראיני    לא ברור האם יימצא רוב למהלך המורכב שגיבש ג'ונסון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il