X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קית' סיגל, נחטף מכפר עזה
עמרי מירן, נחטף מנחל עוז
שני החטופים - קית' סיגל ועמרי מירן, קוראים לממשלה להסכים לעסקה בהקדם האפשרי, כדי שלפחות יוכלו לחגוג בישראל את יום העצמאות אחד החטופים התבטא בזכות ההפגנות וקרא להגביר את הלחץ על ממשלת ישראל כדי שתבצע עסקה בהקדם
▪  ▪  ▪

חמאס פרסם לפנות ערב סרטון נוסף ובו מוצגים שניים מהחטופים - קית' סיגל (64) מכפר עזה, ועמרי מירן (46) מנחל עוז, הקוראים לישראל לפעול לשחרורם. בכך ממשיך ארגון הטרור את נסיונו להפעיל לחץ פסיכולוגי על הציבור בישראל ולהרתיע את הממשלה בהמשך המלחמה ברצועה.
המסר המרכזי העולה מהסרטון: המתקפה הצבאית ברצועת עזה גורמת להרג של חטופים, ואינה מקדמת עסקה לשחרור החטופים.
בסרטון קוראים שני החטופים ללחוץ על ממשלת ישראל לבצע עסקה בהקדם, כדי שיוכלו לשוב הביתה ולחגוג לפחות את יום העצמאות, לאחר שחג הפסח כבר עבר.
מהסרטון ומדברי החטופים מועבר המסר של חמאס, לפיו ככל שנמשך הלחץ הצבאי וההפצצות מצד צה"ל, נפגעים עוד ועוד חטופים. על-כן, מבקשים שני החטופים, לפעול להשגת עסקה לשחרורם.
המשפחות מאשרות שימוש ופרסום הסרטון
משפחות סיגל ומירן, מאשרות שימוש ופרסום הסרטון ששוחרר (יום שבת, 27.04.24) על-ידי חמאס, לאחר 204 ימים בשבי, בו נצפים לראשונה החטופים עמרי מירן וקית׳ סיגל.
ממטה המשפחות נמסר: "אות החיים מקית' סגל ועמרי מירן הם ההוכחה הברורה ביותר שממשלת ישראל צריכה לעשות הכל כדי לאשר עסקה להחזרת כל החטופים עוד לפני יום העצמאות, החיים לשיקום, והנרצחים לקבורה בכבוד. זה הזמן של הממשלה והעומד בראשה להוכיח במעשים את מחויבותם לאזרחי המדינה שמצפים להחזרת החטופים - אסור לממשלת ישראל לפספס את ההזדמנות הקיימת ולהחזיר את כולם הביתה!".

תמליל, דברי שני החטופים

בהסכמת המשפחות מובאים להלן דברים המלאים של שני החטופים:
קית' סיגל:
"אני רוצה למסור למשפחה שלי שאני מאוד אוהב אתכם. חשוב לי שתדעו שאני בסדר ואני מקווה מאוד שגם אתם. יש לי זיכרונות מאוד יפה מפסח בשנה שעברה שחגגנו כולנו ביחד, ואני מאוד מקווה שתהיה לכולנו הפתעה הכי טובה שיכולה להיות... (בוכה, ע"ח). אנחנו פה נמצאים בסכנה. יש הפצצות וזה מלחיץ ומפחיד וזה נמשך כבר הרבה מאוד זמן. אני תוהה וחושב לעצמי עד מתי. לפעמים יש תחושה שהדברים נמרחים. אני פונה לראש הממשלה ולכל הממשלה להשתתף במו"מ על-מנת להגיע לעסקה בקרוב, שכל החטופים יחזרו הביתה בקרוב למשפחות שלהם כמו שאתם נמצאים עם המשפחות שלכם. ראיתי כמה פעמים את ההפגנות שיש בתל אביב ובירושלים, ואני מקווה ומאמין שאתם כולכם תמשיכו בזה. להתראות בתקווה שזה יהיה בקרוב".
עמרי מירן:
"משפחתי היקרה, אני מתגעגע לכולכם, אבא, אחיי, אחותי, לישי אהובתי, רוני ועלמה בנותיי היקרות. השנה לא הצלחנו לחגוג שום חג ביחד בגלל המלחמה הארורה הזאת. אני מקווה שלפחות את החג הבא, יום העצמאות, נוכל לחגוג ביחד כולנו. אני נמצא פה בשבי החמאס כבר 202 יום. המצב פה לא נעים וקשה, יש הרבה הפצצות. הגיע הזמן להגיע לעסקה שתוציא אותנו מכאן בחיים שלמים ובריאים. אני רוצה שתעשו כל מה שאתם יכולים ותלחצו בכל דרך אפשרית ותמשיכו להפגין כדי שיהיה משא-ומתן ועסקה עכשיו".

תאריך:  27/04/2024   |   עודכן:  27/04/2024
+הנשיא ג'ו והילדה אביגיל
07:47 28/04/24  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה

לאחר שהצילום התפרסם ברחבי תבל, התחזקה בנו הסברה כי הצמדתה של אביגיל לחזהו של הנשיא ג'ו - הבטיחה לו את הזכייה בכהונה שניה של נשיאות

סיפור עצוב [צילום: מתוך חשבון ה-X של ביידן]
+הרב הראשי הספרדי: ההגנה מהטילים האירנים בזכות בני הישיבות
00:15 28/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יצחק יוסף טוען שההגנה שהייתה לישראל בליל מתקפת הטילים של אירן ומול מתקפת הטרור של חמאס הייתה רק בזכות בני הישיבות והאברכים  ▪  תוקף ראשי ישיבות הסדר שמתחו עליו ביקורת בתקשורת  ▪  "תקפו אותנו בלי בושה. אתם מדברים נגד רב בישראל? זו ההשקפה ומי שאומר אחרת הוא אפיקורוס"

יצחק יוסף. צפוי לקבל בעוד שבועיים פרס ישראל [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חמאס פרסם סרטון נוסף ובו דברים מפיהם של שני חטופים; המסר המרכזי - הלחץ הצבאי לא יעזור לשחרור החטופים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שקר מטה המשפחות
ד"ר רון בריימן  |  28/04/24 11:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
יואב יצחק
כלי טיס של חיל-האוויר תקפו אתר ממנו שוגרו רקטות לעבר אשדוד    חוסלו מחבלים במבנה צבאי במרכז הרצועה    כלי טיס של חיל-האוויר בשיתוף חטיבת האש של אוגדה 99 תקפו רכב בו נסעו נסעו שמונה מחבלים במרכז הרצועה
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל הדעות והרצונות של הפיקוד הבכיר, בלי שתושמע אפילו מילה אחת של ביקורת, אין באמת צורך בפרשנים צבאיים שמשמשים בפועל כפרשנים מדיניים, כך שעדיף להעביר את הטלוויזיה ל.. מיוט.
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמידה על כך שתהיה עסקה כוללת ומלאה, שעבורה - ועבורה בלבד - ניתן לשלם במטבע של הפסקת הלחימה
יואב יצחק
ערי אוהלים הוקמו במכללות כמו הרווארד, ייל, ברקלי בקליפורניה, אוניברסיטת אוהיו סטייט ואמורי בג'ורג'יה - "כולן מאורגנות על-ידי סניפים של 'סטודנטים למען צדק בפלשתין' (SJP) במימון סורוס"
עידן יוסף
משלחת מצרית הגיעה לישראל, והדיונים שהתנהלו על עסקת חטופים חדשה היו "ברוח טובה"    גורם המעורה בפרטים: ישראל לא תסכים לעסקה שכוללת שחרור של פחות מ-33 חטופים, בהם הנשים והחיילות    השר סמוטריץ' רומז: העסקה הנדונה עלולה להוביל לפירוק הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il