X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אור צלקובניק. נטש ספינה טובעת? [צילום: עדי לם]
לאחר 8 חודשים: עוד מנכ"ל של חדשות 13 מתפטר
אור צלקובניק ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל חדשות 13 פרישתו - ברקע התוכנית המתגבשת לשינויים במודל פעילותה של חברת החדשות זהו המנכ״ל הרביעי של חברת החדשות שמוחלף בתוך חמש שנים בלבד

אור צלקובניק, מנכ״ל חדשות 13, הודיע (יום א', 5.5.24) ליו״ר חברת החדשות ולמנכ״ל רשת 13 על רצונו לסיים את תפקידו, ברקע התוכנית המתגבשת לשינויים במודל פעילותה של חברת החדשות תוך קיצוצים ניכרים. זהו המנכ"ל הרביעי של חדשות 13 המודיע על פרישה בתוך חמש שנים בלבד, וזאת ברקע המשבר הקשה שבו שרוי הערוץ ונטישת צופים רבים לטובת ערוצים מתחרים.
לפני כשלושה שבועות פורסם בהארץ, כי צלקובניק נפגש עם כתבי החברה, שהטיחו בו האשמות קשות על המשבר בערוץ. מספר גורמים שהשתתפו בפגישה סיפרו שהייתה טעונה במיוחד, וכתבים השמיעו בה אמירות כמו "החברה מתנהלת הזוי", "אין פה ניהול — יש אנרכיה", "אנחנו משדרים מהיד לפה", "המקום מתפרק".
צלקובניק אשר מונה לתפקיד לפני כשמונה חודשים, ניהל את חברת החדשות בתקופת המלחמה. לפני כן, כיהן אור כמנכ"ל רדיו 103FM במשך שמונה שנים, שהגיע בתקופתו לשיאי האזנה. בהמשך נבחר פה אחד לתפקיד מפקד גלי צה"ל על-ידי ועדת האיתור, הליך שלא הושלם בשל תקופת בחירות.
צלקובניק הודה ליו״ר רשת 13, נדב טופולסקי, למנכ״ל רשת 13 אמיליאנו קלמזוק, ליו"ר דירקטוריון חדשות 13, אייל דה פאו ולחברי הדירקטוריון על "מתן האמון בניהול חברת החדשות בשנה האחרונה, בזמן מלחמה ובימים מורכבים", והוסיף תודתו לחברי הנהלת חדשות 13, לעיתונאים ולכל יתר עובדי חברת החדשות, על "תקופה אינטנסיבית ומשמעותית של שידורים היסטוריים שייזכרו לשנים ארוכות. "תודה לצופות ולצופי חדשות 13, על הענקת הזכות למלא את תפקידנו העיתונאי והדמוקרטי בעת ייחודית זאת”, סיכם את הקו האנטי ממשלתי שנקטה חדשות 13.
אמיליאנו קלמזוק, מנכ״ל רשת 13, מסר: "אני מבקש להודות לאור על המסירות האדירה והמחויבות לחברת החדשות בשנה האחרונה, שהייתה רוויית אתגרים, ומאחל לו הצלחה רבה".
נדב טופולסקי, יו״ר רשת 13: ״אני מודה לאור על העשייה האינטנסיבית ועל הובלת חברת החדשות בתקופה מאתגרת למדינה כולה. אין לי ספק שכישוריו ויכולותיו יהוו נכס לכל מקום אליו יגיע ואני מעריך ומוקיר את שיתוף הפעולה ההדוק ואת מסירותו הרבה לחברת החדשות של רשת 13״.
אייל דה פאו, יו"ר חדשות 13: ״אני מבקש להודות לאור על ההירתמות לטובת ניהול חברת החדשות בתקופה מאתגרת ועל עבודתו המסורה לילות כימים. אנו מלאי הערכה ומאחלים לו הצלחה רבה".
מחדשות 13 נמסר כי צלקובניק פורש לאחר שהוביל לוח שידורים מעמיק ואינפורמטיבי. "בתקופה זו הורחבו משמעותית אמצעי השידור הטלוויזיוניים, לטובת סיקור מקיף של אירועי המלחמה, תוך מתן דגש מרכזי בשידורי החדשות לנושא השבת החטופות והחטופים", לשון ההודעה.

תאריך:  05/05/2024   |   עודכן:  05/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאחר 8 חודשים: עוד מנכ"ל של חדשות 13 מתפטר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ערוץ 13 - המשבר
עידן יוסף
העיתונאי יצטרף לערוץ החדשות החדש כפרשן בכיר ומגיש תוכנית מרכזית    יחזקאלי עבד בערוץ 13 ובחדשות 10 במשך 22 שנה    צוות i24NEWS ממשיך לגייס עיתונאים מובילים לקראת עליית הערוץ לאוויר
איתמר לוין
יהודה פרץ - פעיל ליכוד ומפקד תחנת הכיבוי בנמל התעופה רמון - תבע את הערוץ והעיתונאי אביעד גליקמן    בית המשפט קבע: התיאורים הקשים על התנהגותו הגובלת בפלילים היו נכונים
עידן יוסף
רשת 13 הודיעה כי גל יחזור אליה ויגיש רצועת אקטואליה בשעות צפיית השיא וכי בין האפשרויות שנבחנות: תוכנית בהגשה זוגית    ערוץ 14: החוזה מאפשר מעבר רק בעוד שמונה חודשים
עידן יוסף
אמיליאנו קלמזוק, בעל ניסיון של 25 שנה בתעשיית הטלוויזיה, מונה למנכ"ל רשת 13    המינוי מגיע בזמן קשה עבור הערוץ, עם ירידה ברייטינג ועזיבה של עובדים רבים    קלמזוק ניהל ערוצים והפיק תוכן מצליח ברחבי העולם, כולל "The Office" ו-"MasterChef"    קלמזוק: "מאמין שבאמצעות יצירתיות ועבודה קשה, נוכל להשיג תוצאות נהדרות"
יפעת גדות
בעבר הייתה הכתבת המדינית של גלי צה"ל, ובהמשך גם שותפה בהקמה המחודשת של ערוץ הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il