X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התמונה האחרונה שבה נראה מסוקו של ראיסי
נשיא אירן ראיסי היה מעורב בתאונת מסוק באזרבייג'ן; הקשר עימו נותק
שיירה של שלושה מסוקים שנשאו בכירים באירן, כולל נשיא אירן אבראהים ראיסי, התרסקה באזרבייג'ן ההנהגה קוראת לאזרחים להתפלל לשלומו של ראיסי, ונמסר כי כמה ממלוויו נהרגו צוותי חילוץ, כולל רחפנים, הוזנקו לאזור החיפושים הקשה, אך טרם נמצאו ניצולים
ראיסי. המסוק שבו טס התרסק [צילום: פבל בדנייקוב/AP]

שיירה של שלושה מסוקים שנשאו בכירים באירן הייתה מעורבת (19.5.24) בתאונה אווירית. שניים מהמסוקים הטיסו שרים ופקידים, בהם כנראה נשיא אירן אבראהים ראיסי, שלא ידוע מה עלה בגורלו. שר הפנים האירני אשר, כי אחד המסוקים בשיירה שהובילה את נשיא אירן חווה נחיתה "קשה". סוכנות פארס ביקשה מתושבי אירן להתפלל לשלומו.
על-פי סוכנות הידיעות האירנית "תסנים", התאונה אירעה בזמן שראיסי שהה באזרבייג'ן. ראיסי ביקר באזרבייג'ן כדי לחנוך סכר חדש עם נשיא אזרבייג'ן אילהם אלייב. מדובר בסכר השלישי ששתי המדינות בנו על נהר אראס. במסוק נכחו גם נציגו של המנהיג ח'אמנאי למחוז מזרח אזרבייג'ן האייתוללה אל האשים, מושל מחוז מזרח אזרבייג'ן מאליכ רחמתי, ושר החוץ האירני חוסיין אמיר עבדאללהיאן.
המסוק של שר האנרגיה ושר התשתיות של אירן נחת בשלום. ואילו לפי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, המסוק של הנשיא ושר החוץ התרסק ביערות הבלתי נגישים של פיר דאוד, וטרם הצליחו ליצור עימם קשר. לפי ערוצים אירנים, נוצר כביכול קשר בתחילת האירוע עם מלוויו של הנשיא ולאחר מכן הקשר הוא נותק ועדיין אין כל מידע. גם ניסיון ליצור קשר עם הטלפון הלוויני של ראיסי נכשל.
סוכנות הידיעות לסטודנטים של אירן (ISNA) מסרה כי "כמה מקורות לא רשמיים מדווחים על מות הקדושים של כמה ממלוויו של הנשיא האירני" באתר ההתרסקות.

תיעוד מזירת החיפושים בתנאים קשים

הסהר האדום באירן מדווח כי הוזנקו לזירה רחפנים על-מנת לחפש אחר המסוק של הנשיא האירני. סוכנות הידיעות האירנית אירנא מסרה כי לפחות 20 משלחות חילוץ הכוללות גם כלבים הוזעקו לאזור החיפושים. מדובר באזור עם תנאי מזג אוויר קשים הכוללים ערפל כבד וגשם. החיפושים הם גם אחרי יתר המסוקים שהיו מעורבים בתאונה.

תאריך:  19/05/2024   |   עודכן:  19/05/2024
+דיווח באירן: נוצר קשר עם אחד מאנשי צוות המסוק
21:12 19/05/24  |  עידן יוסף

יועץ רשמי לטלוויזיה הממלכתית באירן: "נוצר קשר עם אחד מנוסעי המסוק ואחד מאנשי הצוות מספר פעמים".

+שלושה אנשי חילוץ נעדרים אף הם עקב מזג האוויר הקשה באירן
19:30 19/05/24  |  עידן יוסף

התקשורת האירנית: שלושה אנשי חילוץ שהיו בחיפושים אחר מסוקו של הנשיא נעדרים אף הם עקב מזג האוויר הקשה באזור. הטלוויזיה האיראנית דיווחה כי התרסקות המסוק של הנשיא ראיסי נבעה מתנאי מזג אוויר קשים, אך לא ניתן לאשש פציעה או מוות של נוסעים. כרגע ידוע על 40 משלחות חיפוש.

+אירן: החיפושים מהאוויר הופסקו בגלל תנאי מזג האוויר
17:27 19/05/24  |  עידן יוסף

דיווחים באירן: החיפושים מהאוויר הופסקו בגלל תנאי מזג האוויר. יש כ-20 צוותים בזירה. החושך באזור צפוי לרדת בקרוב.
שמונה אמבולנסים נשלחו לאתר תאונת המסוק. מסוק-אמבולנס ניסה לנחות באזור אך נאלץ לסגת עקב מזג אוויר גרוע, כך לפי סוכנות הידיעות תסנים.

+ממשלת אירן והמועצה לביטחון לאומי מקיימות ישיבת חרום
17:25 19/05/24  |  עידן יוסף

ממשלת אירן התכנסה לישיבת חרום. סגן הנשיא נמצא בדרכו לזירת החיפושים. המועצה לביטחון לאומי לאירנית מכונסת בלשכתו של המנהיג העליון של אירן עלי ח'אמנאי

+איסנא: "דיווחים לא רשמיים" על מותו של הנשיא
17:19 19/05/24  |  עידן יוסף

סוכנות הידיעות האירנית איסנא מצטטת "דיווחים לא רשמיים" על מותו של הנשיא ראיסי בתאונה. סוכנות הידיעות האירנית "מאהר", פרסמה ומחקה דיווח על כך שראיסי המשיך בנסיעה.

+סוכנות מאהר: הנשיא ראיסי המשיך בנסיעה ברכב במזרח אזרבייג'ן
16:56 19/05/24  |  עידן יוסף

נמשך בליל הדיווחים הסותרים. סוכנות הידיעות 'מאהר' מדווחת כי הנשיא ראיסי המשיך בנסיעה ברכב במזרח אזרבייג'ן. מנגד, כלי תקשורת אירני רשמי, טהרן טיימס, אומר שאין כל מידע ושכל מה שנותר לעשות כעת זה להתפלל. מקורותיו מסרו שהמסוק טרם אותר. גם סוכנות ידיעות טורקית מסרה כי המסוק שבו שהה הנשיא אכן התרסק.

+דיווח מאירן: נדחתה בחודש הוצאתו להורג של היהודי
14:14 19/05/24  |  עידן יוסף

גורמים המקורבים לקהילה היהודית באירן דיווחו שההחלטה להוציא להורג את היהודי ארווין (נתנאל) קהרמאני נדחתה בחודש. קהרמאני, בן 20, אמור היה להיות מוצא להורג בשבת לאחר שהיה מעורב בקטטה בה נהרג מוסלמי. לדיווח אין אישור ממקור אחר.
עסקנים בארה"ב הפעילו לחץ על מנהיגי העולם ועל פוליטיקאים שינסו למנוע את גזר הדין. משפחת ההרוג סירבה לקבל כסף תמורת ויתור ההוצאה להורג. קרובי משפחתו של הנדון למוות ביקשו להתפלל עבורו - ארווין נתנאל בן ציונה .

נתנאל ארווין קהרמאני

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשיא אירן ראיסי היה מעורב בתאונת מסוק באזרבייג'ן; הקשר עימו נותק
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
התגובה של ישראל להפצצתה ?
חשדנית  |  19/05/24 16:50
2
ראיסי גם.
סהדי במרומים  |  19/05/24 22:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
איציק וולף
יועץ למנהיג האירני העליון טוען כי טהרן לא החליטה עד היום לבנות פצצה גרעינית, אך אם קיומה של אירן יאויים - היא תיאלץ לשנות את הדוקטרינה הצבאית שלה
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון    עם זאת, המתקפה גם המחישה עד כמה מדיניות ההימנעות האמריקנית מסכנת את היציבות הגלובלית
עידן יוסף
מועצת שרי החוץ של האיחוד האירופי החליטה להרחיב את משטר העיצומים נגד אירן, כך שיוכל לפגוע גם בפעילותה בתחום הטילים ובמזרח התיכון    ההחלטה התקבלה לאחר מאמצים דיפלומטיים של משרד החוץ, שכללו עשרות שיחות עם שרי חוץ אירופים בשבועות האחרונים
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il