X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"בהחלט לא נועד לאחיזה של שוערים" [צילום: מרקוס שרייבר, AP]
האם כדורגל ההייטק של יורו 2024 אחראי לגולים הנהדרים
מחירו של הכדור שבתוכו משולב שבב שמקובע על גירוסקופ עמד בתחילה על 170 דולרים, אך ירד ל-85 דולר לכדור אחד. בסוכנות הידיעות AP דווח כי לא ניתן להשיג את הכדור בחנות המקוונת של אדידס בארצות הברית, לאחר שכל הכדורים אזלו מן המלאי

כדור המשחק 'אהבת הכדורגל' (Fussballliebe) מתוצרת חברת אדידס, כדור המשחק הרשמי של טורניר יורו 2024, מסעיר את שחקני הטורניר ולא פחות מכך את השוערים הסופגים גם שערים מטווח ארוך.
"כל כדורי הכדורגל לטורנירים האלה לא מיוצרים בדיוק עם מחשבה על השוערים", אמר שוער דנמרק, קספר שמייכל, לסוכנות הידיעות AP. "זה תענוג להכות. אתה יכול להגיע למרחק טוב. הם בהחלט לא נועדו לאחיזה של השוער", אמר.
זו אינה הפעם הראשונה שבה כדורים רשמיים של טורנירים בינלאומיים סופגים ביקורות. בשנת 2010 התלוננו שחקנים כי הכדור שעוצב על-ידי חברת אדידס עבור המונדיאל היה בלתי צפוי. אולם התאחדות הכדורגל האירופית טוענת מנגד כי כדור 'אהבת הכדורגל' עוצב באופן המאפשר לו להיות מדויק ועקבי, באופן התומך במשחק מהיר ומדויק של השחקנים.
הכדור המדובר עשוי מפוליאסטר ממוחזר ומחומרים ממוחזרים טבעיים רבים מאשר כדורים ששימשו לטורנירים קודמים. חומרים אלה כוללים סיבי תירס, קני סוכר ועיסת עץ. בתוך הכדור מוטמע שבב מקובע על גירוסקופ השולח נתונים במהירות עצומה ומאפשר לתעד כל נקודה שבה נמצא הכדור וכל נגיעה בו.
מחירו של הכדור עמד בתחילה על 170 דולרים, אך ירד ל-85 דולר לכדור אחד. בסוכנות הידיעות AP דווח כי לא ניתן להשיג את הכדור בחנות המקוונת של אדידס בארצות הברית, לאחר שכל הכדורים אזלו מן המלאי.

תאריך:  24/06/2024   |   עודכן:  24/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם כדורגל ההייטק של יורו 2024 אחראי לגולים הנהדרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
את ה"פטנט" היצירתי והיעיל הגה ד"ר אייל סלע, מנהל מחלקת אף אוזן גרון במרכז הרפואי לגליל    ד"ר אייל סלע: "גלאי המתכות חוסך זמן רב וסיבוכים"
איתמר לוין
דוח נציבות תלונות הציבור: 1,627 תלונות בשל המלחמה באוקטובר-דצמבר    עלייה של 22% בכלל התלונות בשנה שעברה    שיעור התלונות המוצדקות הגבוה ביותר: דואר ישראל, משרד העבודה ורשות מקרקעי ישראל
עידן יוסף
רפורמת "צדק תחבורתי" של השרה מירי רגב מתעכבת שוב: השלב השני, שנועד להעניק פטור מתשלום בתחבורה הציבורית לבני 65 ומעלה, לא ייצא לדרך החודש כפי שהובטח    גם הבטחות קודמות של רגב, כמו הנחות לצעירים ולתושבי הפריפריה, לא קוימו    האוצר: "לא סוכמו מקורות תקציביים"    ביטן: "לי נאמר שהנושא סגור. אבדוק"
מירב ארד
משרד האנרגיה יפרסם באתר האינטרנט שלו את רשמית סוגי המכשירים צורכי האנרגיה שניתן לייבא במסלול האירופי בהתאם להצהרה על עמידה בתנאי הנצילות האנרגטית. בנוסף ניתן יהיה לייבא בפטור מאישור גם מכשירים שצריכת האנרגיה שלהם היא נמוכה וכזו שלא גורמת לפגיעה במשק האנרגיה
איתמר לוין
ועדת החקירה הממלכתית הגיעה למסקנה מקדמית לפיה בנושא רכש כלי השיט "חל שיבוש עמוק בתהליכי עבודה ובמגנוני קבלת החלטות בשורה של סוגיות רגישות. זאת, תוך יצירת סיכון לביטחון המדינה ופגיעה ביחסי החוץ ובאינטרסים כלכליים של מדינת ישראל"    אומרת על נתניהו: מסתמן שהוא סיכן את ביטחון המדינה ופגע ביחסי החוץ של ישראל, במיוחד במגעיו עם מרקל לגבי מכירת הצוללות למצרים    שלחה אזהרות גם למפקד חיל-הים לשעבר, רם רוטנברג, ולעובד המל"ל אבנר שמחוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il