X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תערוכת TIS-2024, סיביליה
לקראת פסגת החדשנות בתיירות 2024 בסביליה
סביליה, ספרד, תהפוך באוקטובר הקרוב שוב למוקד החדשנות התיירותית וטכנולוגיית הנסיעות כאשר היא תארח את פסגת החדשנות בתחום התיירות

סביליה, ספרד, תהפוך שוב למוקד החדשנות התיירותית וטכנולוגיית הנסיעות כאשר היאתארח את פסגת החדשנות התיירותית (TIS) בין ה-23 ל-25 באוקטובר 2024, בפיבס. פסגת התיירות העולמית המובילה הזו אמורה למשוך למעלה מ-7,000 אנשי מקצוע אשר חוקרים את ההתקדמות העדכנית ביותר בתחום הבינה המלאכותית, בינה עסקית, ניתוח נתונים, אבטחת סייבר, קישוריות 5G ומציאות ווירטואלית שמשנות את המגזר.
פלטפורמה לשינוי בתעשיה
TIS-2024 יציג את הפסגה העולמית לחדשנות בתיירות, תוך התמקדות בעשרה תחומים נושאיים קריטיים העוסקים במגמות והאתגרים הנוכחיים בתעשיית התיירות. מומחים מוערכים כמו Bruno Hallé מ-Cushman & Wakefield, Dolores Ordónez מ-GaiaX Hub ונציגים מעמותות כמו IFITT יתעמקו בהשפעה של בינה מלאכותית ונתונים על תיירות, לצד דיונים על המשמעות של אבטחת סייבר והגנת מידע.
אימוץ טרנספורמציה דיגיטלית
טרנספורמציה דיגיטלית ודיגיטציה של תהליכים יהיו נושאים מרכזיים, במטרה לשפר את הפעילות העסקית וניהול היעדים במגזר התיירות. אקדמאים בולטים כמו Dimitrios Buhalis ו-Carlos Flavian ינתחו את השפעת המטא-ברס על התיירות, ויספקו תובנות לגבי הנוף העתידי של התעשיה.
הדיונים יכסו גם יוזמות לצמצום טביעת הרגל הפחמנית של התיירות והתאמת תשתית לשינויי האקלים. מנהלי תיירות מערים כמו מדריד, אמסטרדם ופירנצה ישתפו באסטרטגיות למזעור ההשפעה הסביבתית ושילוב שיטות בת-קיימא אחראיות. הפסגה תעסוק גם באתגרי תיירות ההמונים ותקדם תיירות בת קיימא המיטיבה עם הקהילות המקומיות.
קידום נגישות והכלה
הפסגה תדגיש את חשיבות הנגישות ביעדי תיירות, וכוללת פרויקטים המקדמים הכלה בראשות מגלי ברטולוצ'י, ראש תחום גיוון, הכלה ורווחה ב-MSC Cruises. מיקוד זה מדגיש את הצורך בשיטות תיירות כוללניות הנותנות מענה לכל המטיילים.
שינויים בהעדפות צרכנים
שינויים פוסט-פנדמיים בהעדפות הצרכנים לכיוון תיירות חווייתית ומותאמת יותר יהיו מוקד נוסף. מומחים כמו אנריקה א. רואיז דה לרה, סגן המנהל הכללי של Turespaña, ידונו באסטרטגיות שיווק דיגיטלי עבור יעדי תיירות, מגמות מיתוג חדשות ותפקיד המדיה החברתית בקידום תיירות.
כלכלת התיירות העולמית ואתגרי כוח העבודה
TIS-2024 יבחן גם את כלכלת התיירות העולמית, עלייתם של מודלים עסקיים חדשניים ומחסור בכוח אדם מוסמך במגזר התיירות. דיונים בהובלת DCH, ארגון בינלאומי של מנהלי הון אנושי, יחקרו אסטרטגיות למשיכת ושימור כישרונות בתעשיה.
סין: מדינה אורחת
הפסגה השנה תציג את סין כשותפה של המדינה האורחת, ומציעה תובנות לגבי המגמות, הטכנולוגיות והשיטות העדכניות ביותר בתחום התיירות. כשוק משמעותי עבור ספרד, הזמנות הנסיעות הסיניות למדינה עלו ב-260% בשנה האחרונה, על-פי נתוני Trip.com.

תאריך:  25/06/2024   |   עודכן:  25/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקראת פסגת החדשנות בתיירות 2024 בסביליה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
משרד התחבורה: נגיש חוו"ד לוועדת המחירים להעלאת תעריפי הנסיעה הבין עירונית - התעריף לנסיעות של 20-30 ק"מ יעלה ב-20%
איציק וולף
החשב הכללי באוצר פרסם את נתוני התשלומים הממשלתיים לספקים בשנת 2023 ולפיהם רק ב-61% ממשרדי הממשלה חל שיפור במוסר התשלומים הממשלתי
איתמר לוין
תשעת השופטים קובעים פה אחד: אין לצה"ל שיקול דעת בשאלה אלו אוכלוסיות לגייס; הפטור לחרדים מהווה אכיפה סלקטיבית פסולה; מעמסת אי-השוויון בנטל חריפה במיוחד לנוכח המלחמה    פוגלמן אינו קובע כיצד לממש את חובת הגיוס; המימון יישלל מן הישיבות רטרואקטיבית מ-1 באפריל    פסק הדין צפוי לטלטל את המערכת הפוליטית ואולי אף להוביל לפירוק הקואליציה ולהקדמת הבחירות
מירב ארד
במסגרת הפרויקט נבנתה טיילת, כחלק מהמרחב התיירותי הסמוך למלון המלך דוד, ימק"א, מלון מצודת דוד ומלון המלך שלמה. בנוסף, בוצעו עבודות תשתית, שיקלו על עומסי התנועה בציר וכן בוצעו עבודות תאורה, פיתוח, ניקוז וריצוף המרחב, והוסדרו רחבות להתכנסות תיירים במקום
איציק וולף
רב-ניצב יעקב שבתאי טוען שהמשטרה אינה פוליטית וכי חשוב לשמר את פעילותה העצמאית והאוטונומית    "השיח כלפי המשטרה הופך מתלהם, מכליל וחוצה כל גבול, שוטרינו הופכים לשק החבטות הלאומי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il