X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: יאסר אימאם/AP]
בית החולים הבינ"ל שארם א-שייח' מוביל בהכנסות מתיירות רפואית
במהלך המחצית השנייה של שנת הכספים 2023/2024 השיג בית החולים הבינלאומי שארם א-שייח', המזוהה עם הרשות בדרום סיני, את ההכנסות הגבוהות ביותר במטבע חוץ בתיירות מרפא יותר מ-7,000 חולים ממדינות זרות התקבלו לטיפול בבתי החולים הבינלאומיים המזוהים עם רשות הבריאות המצרית

אחמד אל-סובקי, ראש הרשות הכללית לבריאות והמפקח הכללי על פרויקטים של ביטוח בריאות מקיף ו"חיים הגונים" במשרד הבריאות במצרים, סקר לאחרונה את ביצועי מגזר התיירות הרפואית במצרים. במהלך המחצית השנייה של שנת הכספים 2023/2024 השיג בית החולים הבינלאומי שארם א-שייח', המזוהה עם הרשות בדרום סיני, את ההכנסות הגבוהות ביותר במטבע חוץ בתיירות מרפא. בתי החולים לוקסור ואסואן דורגו אחריו מבחינת הביצועים.
ראש רשות הבריאות ציין כי בית החולים הבינלאומי שארם א-שייח, המזוהה עם הרשות בדרום סיני, השיג את ההכנסות הגבוהות ביותר במטבע חוץ בתחום תיירות המרפא במהלך המחצית השנייה של שנת הכספים הנוכחית. הוא אישר את יישום תוכנית מקיפה להגברת התיירות הרפואית בערי אזור התעלה.
אל-סובקי הוסיף כי יותר מ-7,000 חולים ממדינות זרות התקבלו לטיפול בבתי החולים הבינלאומיים המזוהים עם רשות הבריאות בנפות. מדובר בעלייה של יותר מ-70% במחצית השנייה של שנת הכספים הנוכחית 2023/2024 בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת הכספים הקודמת 2022/2023, באמצעות תוכנית "אנחנו דואגים לך במצרים" לקידום תיירות מרפא.
הוא אישר את השיפור באינדיקטורים של תיירות רפואית בדרום סיני, לוקסור ואסואן, מה שהוביל לעלייה של יותר מ-100% בהכנסות ממטבע חוץ במחצית השנייה של שנת הכספים הנוכחית 2023/2024 בהשוואה לתקופה המקבילה בתקופה הפיננסית הקודמת. גם מספר החולים הבינלאומיים הפונים לטיפול במתקני רשות הבריאות גדל. הוא הוסיף, "אנו שואפים להיות אחד המשאבים של המדינה למטבע חוץ".
אל-סובקי ניהל את הקמת שתי יחידות שיניים מקיפות בבית החולים הבינלאומי שארם א-שייח בדרום סיני ובבית החולים הבינלאומי קרנק בלוקסור, יחד עם הקמת חדר ניתוח מאובזר לרפואת עיניים בבית החולים הבינלאומי שארם א-שייח כדי לשפר ולהרחיב שירותי תיירות רפואית.
הוא הסביר כי לרשות הבריאות יש כיום מדריכים מעשיים ללמידה והעברת ידע, וכן מסד נתונים ורשת תקשורת, המהווים חלק מהותי באסטרטגיית השיווק והמשיכה שלה לפתיחת שווקים חדשים בתחום התיירות הרפואית וקיימות. לרשות יש כיום שמונה דפי פרופיל של בתי חולים ברשתות החברתיות ושואפת להשיק פלטפורמה מקוונת מקיפה לתוכנית "אנחנו דואגים לך במצרים", עם חבילות קידום מכירות, פורטלים רב לשוניים ואפליקציה אלקטרונית למכירה מקוונת של שירותים לחיזוק תיירות רפואית.
אל-סובקי הדגיש כי מתקני רשות הבריאות מתהדרים בתשתיות מתקדמות, שירותי מלונאות איכותיים, מומחיות רפואית וטכנולוגיות חדישות, המציעים שירותי בריאות מקיפים לחולים בינלאומיים במחירים תחרותיים המשתווים למרכזים רפואיים עולמיים. הוא אישר את המשך המאמצים לשפר את התיירות הרפואית באמצעות יצירת שותפויות עם חברות ביטוח רפואי וברוקרים רפואיים, השתתפות בכנסים מדעיים, אירוח מומחים מכל העולם, שידור ניתוחים מדויקים וקידום שירותים רפואיים.
הוא סיכם: "אנו שואפים שמתקני הבריאות שלנו יהפכו ליעד העליון עבור חולים מכל מדינות ערב, אפריקה והבינלאומיות, יספקו טיפול והשגת התשואה הטובה ביותר מתיירות רפואית, מקסום את המשאבים וההשקעות של הרשות, לטובת האזרחים, ו השגת היעדים של חזון מצרים 2030".

תאריך:  26/06/2024   |   עודכן:  26/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית החולים הבינ"ל שארם א-שייח' מוביל בהכנסות מתיירות רפואית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מאות מועמדים לגיוס בעלי פרופיל קרבי, שקיבלו אפשרות להשתתף במיונים ליחידות הטכנולוגיות דוגמת 8200, ישובצו ביחידות קרביות לוחמות בשל מצוקת כוח האדם של צה"ל
איתמר לוין
חברות שבבעלות מאיר קוצובייסקי טוענות שהמרכז הרפואי הפר את ההסכם עימן להפעלת החניונים, תוך נקמנות מצד שני בכירים בו    אומרות שהפעילו סעיף קיזוז בהסכם כאשר עיכבו העברת כספים לשיבא
איציק וולף
דובר צה"ל הודיע כי מיירט שוגר לעבר הכטב"ם העוין והפיל אותו במרחב הימי הסמוך לאילת    החות'ים טענו כי תקפו באמצעות טיל חדש ספינה ששטה בים הערבי
עידן יוסף
כך הצהירו נציגי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית    הנושא מטופל ע"י הלשכה המשפטית של משרד התחבורה מאחר שלגישת המשרד הפקחים באוטובוסים אינם כפופים אליו    מחלוקת בין משרדי האוצר והתחבורה מעכבת פרסום נוהל הפקחים
עידן יוסף
פרשנות משפטית של הפרקליטות הצבאית גורמת לכך שאי אפשר לחסל חלק מהמחבלים שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר, כולל חוטפי משפחת ביבס    גורמי שטח בצבא טוענים שההנחיה מומשה בכמה מקרים אך בדובר צה"ל מוציאים הכחשה רשמית    תגובות חריפות מימין: "ההנחיות של הפצ"רית מסכנות את אזרחי ישראל ומכינות את הקרקע לטבח הבא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il