X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: זולטן קלוגר/לע"מ]
מיזם להכשרת עובדים ישראלים לענף הבנייה בהיקף של מלש"ח
במסגרת המיזם המשותף, הוקמה ועדת היגוי שתקבע כללים לגבי אופן ביצוע ההכשרה, תכני ההכשרה ואוכלוסיות היעד, ולבסוף תיבחן את השפעת המיזם על ענף הבנייה בסיום ההכשרות המיזם יציע סיוע בהשמה של בוגרי התוכנית.

משרד הבינוי והשיכון, בשיתוף עם הקרן לפיתוח ועידוד ענף הבנייה בישראל מייסודן של התאחדות בוני הארץ והסתדרות הכללית, השיקו השבוע מיזם הכשרות חדש, במטרה לייצר מענים נוספים לענף הנדל"ן, להכנסת כוח עבודה ישראלי לענף, שיוכל להשתלב בתחום תוך פרק זמן קצר.
במקביל, משרד הבינוי השיכון פועל בחודשים האחרונים במספר רב של ערוצים על-מנת לשמור על הרציפות התפקודית בענף הבנייה, בתוך כך קודמו החלטות ממשלה להגדלת מכסת העובדים הזרים, הושק מסלול פרטי להבאה של 20,000 עובדים זרים, אושרו פריסות תשלומים במכרזי מדינה ותקציבים רבים מופנים לטובת הסרת חסמים וקידום פרויקטים ברחבי הארץ.
מטרת המיזם הגדלת המקצועיות בענף הבניין ומתן דגש על תחום העבודות הרטובות כגון ריצוף, טיח, טפסנות, ברזלנות, ומקצועות נוספים בהם קיים מחסור מהותי בעובדים, ועבורם נדרשות הכשרות מקצועיות יעילות ואיכותיות.
במסגרת המיזם המשותף, הוקמה ועדת היגוי שתקבע כללים לגבי אופן ביצוע ההכשרה, תכני ההכשרה ואוכלוסיות היעד, ולבסוף תיבחן את השפעת המיזם על ענף הבנייה. בנוסף, בסיום ההכשרות המיזם יציע סיוע בהשמה של בוגרי התוכנית.
עקרונות התוכנית המקצועית שהגישה הקרן לעידוד ופיתוח הבנייה גובשו יחד עם התאחדות בוני הארץ, הסתדרות עובדי הבניין והסתדרות קבלני השיפוצים.
התוכנית תכלול אוריינטציה לחברה הישראלית בשיתוף ארגון "פנימה".
מיזם ההכשרה בענף הבנייה יכלול:
- תוכנית הכשרה מגוונת, בהתאם למקצועות השונים
- ליווי מקצועי ואישי במהלך ההכשרה
- סיוע בהשמת בוגרי התוכנית
- ליווי המעסיקים כך שיושגו אחוזי השמה גבוהים והעסקה של העובדים לאורך זמן
בימים אלו משרד הבינוי והשיכון בשיתוף משרד האוצר וביטוח לאומי מקדמים בנוסף תוכנית חדשה למתן מענקים לישראלים שיחלו לעבוד בענף הנדל"ן, התוכנית תציע מענק עד 14,000 ש"ח לחצי השנה הראשונה של עבודה בענף (כפוף לכללים שיאושרו).
יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון: "ענף הבנייה והנדל"ן הוא בין מנועי הכלכלה החשובים ביותר של מדינת ישראל, לא פחות חשוב מההיי-טק, ותחום בו ניתן לצמוח ולפתח קריירה משמעותית לפרט ובמקביל לתרום לכוח הציבורי. אני מברך על המיזם שיוצא לדרך, ככזה שיחזק את עצמאותה וכוחה של המדינה בתחום קריטי זה ויפתח בפני הציבור הרחב אופק תעסוקתי בעל איתנות ואפשרויות צמיחה."

תאריך:  26/06/2024   |   עודכן:  26/06/2024
+ח"כ חילי טרופר: שצריך ללכת לבחירות, לא ראוי שנתניהו ימשיך להיות רה"מ
11:18 26/06/24  |  מירב ארד

השר לשעבר ח"כ חילי טרופר מהמחנה הממלכתי בראיון לרדיו 103: "האויב שלי הוא סינוואר. ביבי הוא יריב, אני חושב שצריך ללכת לבחירות ולא ראוי שהוא ימשיך להיות ראש ממשלה. אך כרגע אנחנו צריכים להחזיק ידיים כפי שהמילואימניקים מבקשים ואת הויכוחים ננהל בתוכנו עם גבולות ברורים".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיזם להכשרת עובדים ישראלים לענף הבנייה בהיקף של מלש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
איציק וולף
החשב הכללי באוצר פרסם את נתוני התשלומים הממשלתיים לספקים בשנת 2023 ולפיהם רק ב-61% ממשרדי הממשלה חל שיפור במוסר התשלומים הממשלתי
עידן יוסף
ראש הממשלה בראיון לערוץ 14: "גילינו הרבה דברים בפעולה בעזה על הפעולות של אירן"    היום שאחרי: "בסוף צריך פירוז צבאי, להקים מנהל אזרחי"
עידן יוסף
נשיא בית משפט השלום בראשון דחה את בקשת מירי רגב לאסור על המשטרה כל שימוש במסמכים שהמשטרה החרימה מלשכתה בטענה כי הם "מוגנים בחוק החסינות"    השופט: "אין לקבוע כי מאחר שהמבקשת הינה חברת כנסת, שרת תחבורה, אזי הופך כל משרד התחבורה - על מבניו, חדריו ותכניו - באופן גורף ומוחלט להיות ממלכה החוסה תחת כנפי חסינותה האישית"
עידן יוסף
הממשלה תקדם הוראת שעה להעלאת גיל הפטור ממילואים    בישיבת הממשלה התברר שיש 15 אלף לוחמים עד גיל 35 שלא זומנו לשירות    ראש הממשלה ציין שאינו מכיר את הנתונים ובכוונתו לדון בהם
מירב ארד
התוכנית תביא לרכישת השכלת בסיס באמצעות סבסוד לימודים ופיתוח תכנים מונגשים דיגיטלית    התוכנית תתמוך בהרחבת התמיכה במהלך הלימודים ע"י מנגנון הלוואות מותנות הכנסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il