X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סמוטריץ'. אין מנוס ממלחמה עם חיזבאללה [צילום: לירון מולדובן- מקור ראשון]
השר סמוטריץ' במתקפה על בן-גביר:
המשטרה ומי שאמון עליה נכשלים בטיפול בנשק שבידי ערביי ישראל
לדבריו, מיטוט המשטר באירן צריכה להיות מטרת על ובמקביל נטרול זירות בהתאם למידיות האיום וליכולת על חיזבאללה טען כי "אין מנוס ממלחמה חדה ומהירה כדי להוציא אותו מהמשחק

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בוועידת מקור ראשון והמרכז האקדמי לב: "חזית נוספת שאסור להתעלם ממנה בסל האיומים היא החזית הפנים של ערביי ישראל. האירנים בונים על הצטרפות שלהם ואנחנו רחוקים מלעשות מה שצריך כדי לנטרל את הסיכון הזה מראש. מאות אלפי כלי נשק ואמל"ח בלתי חוקי שברגע האמת אמורים לפי השאיפה האירנית להשתלב בתוכנית הכיבוש. בעניין הזה המשטרה ומי שאמון על כך נכשלים טוטלית. לא פותרים את זה בנשקים לכיתות כוננות, צריך לאסוף את כלי הנשק ולמגר את התופעה. זה בתוכינו ומסוכן יותר ממה שמעבר לגבול. נדרש כאן ריכוז מאמץ לא בדיבורים והכרזות אלא במעשים."
לדברי סמוטריץ' מיטוט המשטר באירן צריכה להיות מטרת על. "למשטר האירני יש תוכנית סדורה להשמדה קונבנציונלית של מדינת ישראל. מעטפת גרעינית שתעניק לה חסינות, אבל בחסותה השמדה קונבנציונלית כמו במלחמות של פעם. שנים מערכת הביטחון שלנו הייתה עיוורת לאיום הזה ופשוט קראה לא נכון את המפה. עכשיו אנחנו מבינים את זה וחייבים לתרגם את זה מהר מאוד למסקנות, לתוכנית עבודה, להצטיידות ובניין כח, לכללי התנהגות ברורים של עשה ולא תעשה. תוכנית ההשמדה האירנית מבוססת על מכת אש עצומה של עשרות אלפי טילים לכל רחבי הארץ בבת אחת ממקומות רבים בהם האירנים בונים פרוקסיז בכל רחבי המזרח התיכון, בשילוב כיבוש קרקעי ממספר זירות, כולל זירות פנים."
לדבריו, "המענה של מדינת ישראל חייב להיות מענה משולב של זירות מדיניות וצבאיות. מיטוט המשטר באירן כמטרת על ובמקביל נטרול זירות בהתאם למידיות האיום וליכולת."
באשר לחיזבאללה אמר שר האוצר כי "אין מנוס ממלחמה חדה ומהירה כדי להוציא אותו מהמשחק ולשלול יכולת שלו להיות חלק מהתוכנית הזו בשנים הקרובות". סמוטריץ' הוסיף: "למלחמה בלבנון יהיו מחירים ואני לא מיקל ראש בכך, אבל כל מחיר שנשלם היום יהיה הרבה פחות ממה שנידרש לשלם בעתיד אם לא נפעל. אחרי שנים של קונספציה מבוססת קניית שקט מלאכותי בהווה במחיר משכון העתיד, הגיע הזמן לשנות תפיסה."

תאריך:  30/06/2024   |   עודכן:  30/06/2024
+הממשלה אישרה: מינוי אסף יזדי לתפקיד מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה
14:59 30/06/24  |  מירב ארד

ממשלת ישראל אישרה (יום א') את מינוי אסף יזדי, מועמדה של השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, לתפקיד מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה. יזדי, מנהל בעל ניסיון רב בשירות הציבורי, חוזר לשורות המשרד להגנת הסביבה לאחר שכיהן בו בתפקידים שונים בין השנים 2010-2020, בין היתר כסמנכ"ל בכיר שלטון מקומי, חינוך וקהילה וכמתכנן יחידת קמ"ט יו"ש במנהל האזרחי וסגן הקמ"ט. גיא סמט, המנכ"ל היוצא, מסיים את תפקידו לאחר כ-23 שנות שירות ציבורי במגוון תפקידים במשרד.

+הממשלה אישרה: שינוי שם משרד החלקאות למשרד החקלאות וביטחון המזון
14:51 30/06/24  |  מירב ארד

הממשלה אישרה את בקשת שר החקלאות אבי דיכטר לשינוי שם המשרד, שישתנה מ"משרד החקלאות ופיתוח הכפר" ל"משרד החקלאות וביטחון המזון".

+"אם נתניהו יקים ממשלת אחדות עם המפלגות הציוניות, נהיה הראשונים להצטרף"
14:22 30/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

עוד ציין כהנא: "כולנו הבאנו את ישראל למצב נוראי, וב-7 באוקטובר ב-6:28 היינו הכי קרובים למלחמת אחים מאז הקמת המדינה. זה שפל היסטורי, ואנחנו די חוזרים לזה במציאות הקיימת כרגע"

כהנא. כולנו הבאנו את ישראל למצב נוראי [צילום: לירון מולדובן מקור ראשון]
+סער: "להאריך את השירות הצבאי ולקצץ במשרדי הממשלה"
13:02 30/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

סער קרא להקמת ממשלה רחבה בהמשך: "המערכת הפוליטית חייבת להתאים עצמה לאתגר האסטרטגי, לעסוק בעיקר ולא בטפל"

סער בוועידת מקור ראשון [צילום: לירון מולדובן - מקור ראשון]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה ומי שאמון עליה נכשלים בטיפול בנשק שבידי ערביי ישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
עידן יוסף
בראיון להארץ תקפה שופטת העליון בדימוס את הממשלה והאשימה אותה בהפיכה משטרית המסכנת את קיום המדינה    חברת הכנסת מהליכוד אומרת כי אין בברון שמשחירה את הממשלה שום יכולת להעביר ביקורת על צמרת צה"ל והמודיעין
עידן יוסף
המשטרה הכריזה על קבוצות מפגינים מפרי סדר, לאחר שהבעירו מדורה על הכביש ברחוב עזה, וניסו לפרוץ מחסום    הליכוד על רימון העשן ליד המעון בקיסריה: "ההסתה חצתה עוד קו אדום"    השר שיקלי קורא להדחת מיארה
עידן יוסף
הקבינט אישר את צעדי השר במשרד הביטחון למאבק בהכרה במדינה פלשתינית ובהליכים נגד ישראל הכוללים בין היתר הגבלת תנועה ומניעת יציאה מהארץ של בכירי הרש"פ ואכיפת עבירות הסתה שלהם, אכיפה נגד בנייה בלתי חוקית    ישיבת הקבינט הופסקה זמנית להתייעצות מחשש שהסדרת מאחז אביתר תביא לעימות מול ממשל ביידן    סמוטריץ': "כנגד כל מדינה שמכירה חד-צדדית ברש"פ כמדינה אנחנו מקימים יישוב"
עידן יוסף
ראש העירייה תכנן לפגוע בשירות לתושבי רמת השרון במחאה נגד הממשלה ודרישתו לקיים בחירות עכשיו, אך לאחר מכתב התראה מעו"ד ואזהרה ממנכ"ל משרד הפנים, הודדה כי קיימת מניעה חוקית
מירב ארד
במסגרת המיזם המשותף, הוקמה ועדת היגוי שתקבע כללים לגבי אופן ביצוע ההכשרה, תכני ההכשרה ואוכלוסיות היעד, ולבסוף תיבחן את השפעת המיזם על ענף הבנייה    בסיום ההכשרות המיזם יציע סיוע בהשמה של בוגרי התוכנית.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il