X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: הירו קומאה/AP]
יפן נוקטת אמצעים חדשים לבקרת תיירות היתר בהר פוג'י
דמי כניסה של 2,000 ין (13 דולר) בתוספת תרומה אופציונלית יחויבו עבור אלה שיעלו על שביל יושידה, והמספרים יהיו מוגבלים ל-4,000 ליום

עונת הטיפוס הקיץ של הר פוג'י מתחילה היום (יום ב', 1.7.24) עם אמצעים חדשים לבקרת קהל במסלול ההליכה הפופולרי ביותר של הר הגעש היפני כדי להילחם בתיירות יתר. דמי כניסה של 2,000 ין ( דולר13) בתוספת תרומה אופציונלית יחויבו עבור אלה שיעלו על שביל יושידה, והמספרים יהיו מוגבלים ל-4,000 ליום.
המוני תיירים נוהרים ליפן שלאחר המגיפה, כאשר רבים רוצים לראות או לעלות על הר פוג'י, המכוסה בשלג רוב השנה, ומושך אליו יותר מ-220,000 מבקרים בכל תקופת הטיפוסשבין החודשים ביולי-ספטמבר.
גורמים רשמיים באזור העלו חששות הקשורים לצפיפות בהר, שהוא סמל של יפן ואתר עלייה לרגל שהיה פעם נחשב לאזור שליו.
רבים מטפסים במשך הלילה כדי לראות את הזריחה מהפסגה בגובה 3,776 מטר (12,388 רגל). חלקם ישנים על השביל, בעוד שרבים מנסים להשלים את הטיול ללא הפסקות, וחולים או נפצעים כתוצאה מכך.
הצעדים החדשים הוכנסו "בראש ובראשונה כדי להגן על חייהם" של המטפסים, לא כדי לחסום תיירים מלהגיע, אמר לאחרונה המושל קוטארו נגסאקי ממחוז ימאנשי בדיווח לכתבים.
בכל קיץ, דיווחים בתקשורת היפנית מתארים תיירים המטפסים על הר פוג'י עם ציוד שאינו מתאים לטיפוס הרים.
מוקד תיירותי
להר הגעש הפעיל יש שלושה מסלולים עיקריים נוספים שיישארו פתוחים לטיפוס.
אבל שביל יושידה - שהגישה אליו מטוקיו יחסית קלה - הוא האפשרות המועדפת על רוב הנופשים, כאשר כ-60% מהמטפסים בוחרים במסלול זה, כך על-פי נתונים רשמיים.
הר פוג'י נמצא כשעתיים ברכבת ממרכז טוקיו וניתן לראותו קילומטרים מסביב. ההר הונצח באינספור יצירות אמנות יפניות, כולל "הגל הגדול" המפורסם בעולם של הוקוסאי.
בשנה שעברה משכה יפן למעלה מ-25 מיליון תיירים מחו"ל, בין היתר בהסרת מגבלות מתקופת המגפה. שק התיירות שלה אמר בחודש שעבר כי היעד השאפתני למשוך 60 מיליון תיירים זרים בשנה נמצא בהישג יד.
אבל כמו במוקדי תיירות אחרים, כגון העיר ונציה - שהשיקה לאחרונה ניסוי של דמי כניסה למבקרי יום - הנהירה לא התקבלה בברכה. בחודש מאי, פוג'יקאווגוצ'יקו, עיירה ליד הר פוג'י, התקינה מחסום רשת גדול בנקודת צפייה פופולרית של הר הגעש בניסיון להרתיע צילום תמונות על-ידי מספר הולך וגדל של תיירים.
לתושבי העיירה נמאס מזרמים של מבקרים זרים שבעיקר המלכלכים, ועוברים על חוקי התנועה בחיפוש אחר תמונה טובה לשיתוף ברשתות החברתיות.
ביוני, פוג'י, עיר ליד פוג'יקאווגוצ'יקו, הודיעה על הקמת גדר מתכת גבוהה כדי לשלוט בתיירים סוררים שהרגיזו את המקומיים בנקודה פופולרית אחרת לצילום הר פוג'י, "גשר החלומות". בעיות של תיירות יתר דווחו במקומות אחרים ביפן, כולל בבירה העתיקה של המדינה קיוטו, שם התלוננו המקומיים על תיירים שהטרידו את הגיישה המפורסמת של העיר.

תאריך:  01/07/2024   |   עודכן:  01/07/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יפן נוקטת אמצעים חדשים לבקרת תיירות היתר בהר פוג'י
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הרבנים יצחק יוסף ודוד לאו סיימו אמש את כהונתם - בלא שנבחרו להם מחליפים ובלא שידוע מתי יתקיימו הבחירות ומי יהיו חברי האסיפה הבוחרת    העיכוב הצפוי: לפחות חודשיים
איציק וולף
דוח של ארגון ICAN טוען כי תשע מדינות המחזיקות בנשק גרעיני הוציאו בשנה שעברה סך כולל של כ-91.4 מיליארד דולר על נשק גרעיני    ארצות הברית הוציאה את הסכום הגדול ביותר: 51.5 מיליארד דולר
עידן יוסף
על הפרק: כלל פרשנות ייחודי לחוזים עסקיים, לפיו יפורשו חוזים אלו לפי לשונם, אלא אם פרשנות לפי הלשון תביא לתוצאה בלתי מתקבלת על הדעת, או במקרה שבו קיימות בחוזה הוראות סותרות    ישנן טענות כי התיקון עלול להגדיר פורמלית מהו חוזה עסקי, ויש לוודא שהנסיבות הן המעידות על טיב החוזה    יש הטוענים כי התיקון מיותר, וכי פסיקת העליון ממילא הטמיעה את הכלל שמבקשים לחוקק בסדרת פס"דים
עידן יוסף
עידכון ההנחות הדמוגרפיות ישפיע על גובה קצבת הפנסיה הצפויה, עלות כיסויי הביטוח, וגובה ההתחייבויות של קרנות הפנסיה וחברות הביטוח    השינויים המוצעים כוללים ירידה בשיעורי התמותה של חוסכים פעילים, עלייה בשיעורי היציאה לנכות, ושינויים בשיעורי ההחלמה והתמותה של נכים    הם צפויים להשפיע על החוסכים במספר דרכים, כמו עלייה בהתחייבויות של קרנות הפנסיה וחברות הביטוח כלפי פנסיונרים ושארים, וירידה בעלות כיסוי ריסק מוות
איציק וולף
ענתבי מכהן משנת 2013 כחבר הנהלה בבנק הפועלים ומשנת 2018 הוא מנהל את חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית בבנק    מינויו כפוף לאישור המפקח על הבנקים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il